اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

آزمایش آنتی بادی COVID-19 یک آزمایش خون است که برای تعیین اینکه آیا آنتی بادی قابل تشخیص برای ویروس کرونا دارید یا خیر استفاده می شود. اگر قبلاً کووید-19 داشته اید یا واکسن ضد آن را داشته اید، ممکن است در صورت مواجهه مجدد با ویروس، بدن شما آنتی بادی هایی برای مبارزه با ویروس تولید کرده باشد. آنتی بادی یک پروتئین تخصصی است که به مبارزه با عفونت کمک می کند و توسط سیستم ایمنی بدن هنگام شناسایی آنتی ژن ها تولید می شود.

آزمایشات آنتی بادی رایگان در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نیست، فقط برای افراد خاصی که در تحقیقات شرکت می کنند یا در مراقبت های اولیه، مراقبت های اجتماعی یا آموزش کار می کنند، ارائه می شود. با این حال، آزمایش‌های سریع کووید مانند آزمایش آنتی‌ژن سریع Healgen برای کسانی که خواهان آرامش هستند، سریع، آسان و مقرون به صرفه است.

آیا می توانم برای آزمایش آنتی بادی COVID-19 هزینه کنم؟

اگر واجد شرایط آزمایش رایگان آنتی بادی COVID-19 نیستید اما مایل به انجام آن هستید، می توانید برای آزمایش در یک کلینیک خصوصی هزینه کنید یا آزمایش آنتی بادی در خانه را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر کنجکاو هستید که آیا قبلاً این ویروس را داشته‌اید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

اگر واکسن کووید-19 را زده اید، همچنان می توانید آزمایش آنتی بادی را انجام دهید، اما برای دقیق ترین نتایج باید حداقل 14 روز پس از اولین یا دومین دوز خود صبر کنید.

آزمایش آنتی بادی به شما چه می گوید؟

آزمایش آنتی بادی COVID-19 می تواند به شما بگوید که آیا احتمال دارد قبلاً به ویروس کرونا مبتلا شده اید یا خیر، اما اگر آنتی بادی شناسایی شود، نمی تواند زمان ابتلا به ویروس یا مدت زمان ماندگاری این آنتی بادی ها را تأیید کند.

آزمایش آنتی بادی نمی تواند به شما بگوید که آیا شما در برابر ویروس کرونا مصون هستید یا اینکه می توانید یا نمی توانید ویروس را به افراد دیگر منتقل کنید. نتیجه هر چه که باشد، باید به پیروی از دستورالعمل‌های دولت برای حفظ امنیت خود و دیگران ادامه دهید.

آزمون شامل چه مواردی می شود؟

آزمایش آنتی بادی COVID-19 یک روش سریع و ساده است که شامل جمع آوری نمونه خون شما می شود. این کار را می توان یا توسط یک پرستار آموزش دیده در یک کلینیک خصوصی و یا توسط خودتان در خانه انجام داد. اگر از کیت آزمایش خانگی استفاده می‌کنید، باید انگشت خود را برای تولید خون قبل از بازگرداندن آن به آزمایشگاه تخصصی که نمونه را برای آزمایش آنتی‌بادی‌های COVID-19 تجزیه و تحلیل می‌کند، تیز کنید. یک کیت تست همراه با دستورالعمل‌های کامل گام به گام ارائه می‌شود که فرآیند را ساده می‌کند.

اگر آزمایش آنتی بادی من مثبت شد چه؟

یک نتیجه مثبت نشان می‌دهد که آزمایش آنتی‌بادی‌های COVID-19 را شناسایی کرده است، به این معنی که احتمالاً قبلاً به ویروس کرونا مبتلا شده‌اید، حتی اگر در آن زمان علائمی را تجربه نکرده باشید. با این حال، یک نتیجه مثبت تضمین نمی کند که شما در برابر عفونت بیشتر از COVID-19 مصون هستید و همچنان امکان ابتلا و انتشار ویروس به دیگران وجود دارد.

حتی با نتیجه آزمایش مثبت، مشخص نیست که آنتی‌بادی‌ها تا چه حد ممکن است محافظت کنند یا این محافظت چقدر طول بکشد. آنتی بادی ها تنها بخشی از یک پاسخ ایمنی پیچیده هستند که با آلوده شدن فرد به کووید-19 ایجاد می شود و اگر عفونت مجدد رخ دهد، کمبود آنتی بادی به این معنا نیست که سیستم ایمنی قادر به پاسخگویی به روش های دیگر نیست. به طور مشابه، یک نتیجه آزمایش مثبت تضمین نمی کند که غلظت آنتی بادی به اندازه کافی برای محافظت در برابر عفونت مجدد وجود دارد.

به همین دلیل بسیار مهم است که به طور مرتب دست‌های خود را بشویید، پوشش‌های صورت بپوشید و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را بدون توجه به نتیجه آزمایش‌تان رعایت کنید، و همچنین اگر آزمایش‌های کووید-۱۹ در دسترس شما قرار گرفت، به طور منظم انجام دهید.

مزایای آزمایش آنتی بادی COVID-19 چیست؟

اگرچه آزمایش آنتی بادی نمی تواند مصونیت در برابر COVID-19 را تأیید کند، اما مصرف آن هنوز مزایایی دارد. این آزمایش‌ها به NHS و دانشمندان کمک می‌کند تا در مورد نحوه انتشار ویروس اطلاعات بیشتری کسب کنند، که به آنها در پیش‌بینی انتقال آینده کمک می‌کند. آنها می توانند این کار را با تعیین اینکه چه نسبتی از جمعیت هنوز در معرض خطر هستند یا با شناسایی محیط های خاصی که انتقال در آن در بالاترین حد خود است، انجام دهند. نتایج آزمایش آنتی‌بادی می‌تواند به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش انتقال برای محققان ارزشمند باشد، زیرا اطلاعات به‌دست‌آمده از آن‌ها می‌تواند به آنها در درک روند موارد گذشته و راهنمایی پاسخ‌های بهداشت عمومی محلی کمک کند. همچنین می تواند به شناسایی گروه هایی که ممکن است در معرض خطر بیشتری باشند کمک کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۰۰ ، ۱۱:۴۸
ziba zibaro

راه های زیادی برای درمان بیماری های روانی وجود دارد که یکی از این روش ها درمان شناختی- رفتاری (CBT) است که برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته است. هدف CBT تغییر طرز تفکر یک فرد در مورد زندگی خود به منظور تأثیرگذاری بر تغییر رفتار است. درمان شناختی-رفتاری این کار را با تغییر الگوهای فکری افراد از طریق بازسازی شناختی یا یادگیری روش‌های جدید تفکر انجام می‌دهد. در این مقاله، به اصول CBT و اینکه چگونه می تواند کمک کند، خواهیم پرداخت. شناخت درمان شناختی رفتاری

درمان شناختی رفتاری (CBT) چیست؟ این نوعی روان درمانی است که به افراد اجازه می دهد افکار، احساسات، رفتارها و روابط خود را شناسایی کرده و تغییر دهند تا پریشانی عاطفی خود را مدیریت کنند. CBT اولین بار توسط روانپزشک آرون تی بک در دهه 1960 به عنوان نتیجه ای از مدل درمان شناختی او برای افسردگی مطرح شد. عناصر اصلی

بازسازی شناختی یکی از اجزای کلیدی درمان شناختی-رفتاری است و می تواند به افراد کمک کند تا راه های جدیدی برای تفکر در مورد مشکلات خود بیابند. آنها می توانند خودگویی منفی یا باورهای معیوب را که به خلق و خوی پایین و اضطراب کمک می کند، شناسایی کنند. به این ترتیب یک الگوی فکری سالم ایجاد می شود که از بازگشت فرد به عادات قدیمی جلوگیری می کند.

به دنبال آن آزمایش‌های رفتاری انجام می‌شود که برای جمع‌آوری اطلاعاتی استفاده می‌شود که ممکن است افکار مطرح‌شده در بازسازی شناختی را به چالش بکشد.

یکی دیگر از جنبه های CBT، آموزش ذهن آگاهی است که با هدف کمک به افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی از طریق آموزش مراقبه و آگاهی بیشتر از تجربیات درونی خود، انجام می شود. هنگامی که این عناصر همراه با پرداختن به مشکلات یا موقعیت های خاص با هم ترکیب شوند، می توان به بهبودهای قابل توجهی در کیفیت زندگی دست یافت.

مزایای CBT

CBT می تواند به افراد کمک کند تا از لحظه حال بیشتر آگاه شوند، که به آنها اجازه می دهد تا بر احساسات مثبت به جای احساسات منفی تمرکز کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که از افسردگی، اختلالات اضطرابی یا سایر مسائل مربوط به سلامت روان رنج می برند، برای CBT به عنوان یک روش درمانی توصیه می شود. علاوه بر این، مشخص شده است که تکنیک‌های درمان شناختی-رفتاری می‌توانند در درمان تعدادی از اختلالات خلقی مانند افسردگی یا اضطراب مفید باشند. این کار از طریق استراتژی هایی انجام می شود که شامل اصلاح الگوهای تفکر منفی، همراه با سایر تکنیک های مقابله ای برای مقابله با عوامل استرس زای خاص زندگی می شود. نتیجه کاهش علائم است که ممکن است به افرادی که از این مسائل رنج می برند اجازه دهد تا کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشند.

به دلیل فرآیند بازسازی شناختی، آموزش ذهن آگاهی، و آزمایش های رفتاری، این نوع نوآورانه درمانی برای بسیاری مناسب است. اگر از مشکلات سلامت روان یا سایر شرایط مانند افسردگی، اختلالات اضطرابی یا اختلال خلقی دیگر رنج می برید، CBT ممکن است به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. مثل همیشه، مطمئن شوید که تحقیقات خود را برای یافتن گزینه های درمانی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند، انجام می دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۰۰ ، ۱۱:۴۳
ziba zibaro

تا زمانی که یک لبخند زیبا نپوشید، هرگز لباس کامل نپوشیدید. مشکلات دندانی می تواند شایع باشد و نیاز به توجه و مراقبت مناسب دارد. شما همیشه رویای به دست آوردن دندان های مرواریدی، درخشان و زیبا را دارید. همچنین به اعتماد به نفس، زیبایی و لذت شما کمک می کند. دندانپزشکی زیبایی برای اصلاح برخی از مشکلات دندانی مانند دندان های شکسته، تراشیده و تیره رنگ راه طولانی را طی کرده است. اگر قصد دارید برای هر گونه درمانی بروید، باید تصمیم بگیرید که آیا باید به این کار متعهد شوید یا به دنبال گزینه های دیگری باشید. ممکن است دندانپزشک به شما توصیه کند قبل از انتخاب، از روش های خاصی پیروی کنید.

نگاهی به تاریخچه دندانپزشکی

ابتدا، دندانپزشک در هنگام پیشنهاد هر گونه درمان دندانپزشکی به تاریخچه دندانی نگاه می کند. در طول این مدت، شما باید تعدادی سوال در رابطه با رویه ها، ترس ها، نتایج و هزینه های مرتبط با آنها بپرسید. جدای از این، او همچنین در مورد اینکه آیا مشکل پزشکی دیگری دارید یا دارو مصرف می کنید، صحبت خواهد کرد. بر اساس معاینه وی، او می تواند پیشنهاد دهد که آیا دندانپزشکی زیبایی بهترین گزینه برای شما است یا خیر. همچنین به دندانپزشک شما ایده روشنی از بهترین روش برای شما می دهد.

اشعه ایکس

روش دیگر برای تشخیص مشکل استفاده از اشعه ایکس است. تصاویری از استخوان فک و دندان ایجاد می کند. با این کار، دندانپزشک قادر است هر گونه ناهنجاری مانند پوسیدگی و تحلیل استخوان را تشخیص دهد. آنها همچنین تعیین می کنند که آیا قبل از جراحی زیبایی نیاز به درمان دیگری دارید یا خیر. به این ترتیب دندانپزشک می تواند تصمیم درستی برای شما بگیرد.

یک معاینه کامل دندانپزشکی

قبل از پیشنهاد هر روشی، دندانپزشک دندان ها و لثه های شما را معاینه می کند. آنها می توانند مشکلات قابل مشاهده مانند حفره ها، مشکلات لثه، دندان های زرد، بوی بد دهان و دندان های شکسته را بررسی کنند. بسته به شرایط شما، او می تواند مناسب ترین روش های دندانپزشکی را انتخاب کند. اگر قبلاً رویه‌های خاصی مانند درپوش، پر کردن و روکش کردن را انجام داده‌اید، می‌توانند بررسی کنند که آیا برای انجام مجدد یا اصلاح آنها به روشی نیاز دارید یا خیر.

بر اساس حقایق ذکر شده در بالا، آنها قادر خواهند بود بهترین درمان را پیشنهاد کنند. بسیار توصیه می شود که نیازهای خود را درک کنید و تصمیم بگیرید که آیا این روش به شما کمک می کند یا خیر. علاوه بر این، مقایسه خدمات چند دندانپزشک مختلف نیز ایده خوبی است.

مطالعه بیشتر: آیا ریزش موی شدید دارید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۵۸
ziba zibaro

سالانه جمعیت زیادی از مردم در سراسر جهان دچار حملات قلبی می شوند. حملات قلبی ناشی از کمبود اکسیژن کافی به قلب است که باعث نارسایی قلبی می شود. کسانی که دچار حمله قلبی می شوند، شانس بالایی برای مرگ ناگهانی دارند. اگر علائم حمله قلبی دارید، می توانید به متخصصانی مراجعه کنید که با تشخیص حمله قلبی در Deerfield Beach، FL، سروکار دارند.

این تیم از متخصصان در Life Imaging اسکن‌هایی را برای تشخیص علائم اولیه بیماری‌های قلبی که ممکن است منجر به حملات قلبی شود، انجام خواهند داد.

 

سکته قلبی

عوامل خطر سکته قلبی

برخی عوامل احتمال حمله قلبی را تسریع می کنند. مردم باید از این عوامل خطر آگاه باشند تا خطرات ناشی از حمله قلبی را کاهش دهند. موارد زیر برخی از عواملی است که احتمال حمله قلبی را افزایش می دهد.

سابقه خانوادگی

برخی از علل سکته قلبی در نتیجه نسب خانوادگی است. اگر پدربزرگ و مادربزرگ، والدین یا اقوام نزدیک شما تا به حال حملات قلبی را تجربه کرده اند، این احتمال وجود دارد که شما در سنین بالا این بیماری را تجربه کنید.

سن

مردان و زنان پنجاه و شصت ساله بیشتر در معرض حمله قلبی هستند. افراد در سنین جوانی کمتر دچار حمله قلبی می شوند. هر چه افراد مسن تر می شوند، به دلیل خطرات حملات قلبی، به آنها توصیه می شود که سبک زندگی سالم را اتخاذ کنند.

چاقی

چاقی نتیجه تغذیه ناسالم است. چاقی وضعیتی است که در آن سطح چربی بدن بیش از حد انتظار است و به طور بالقوه باعث ایجاد خطرات سلامتی می شود. چاقی باعث افزایش سطح کلسترول خون می شود که می تواند باعث انسداد شریان ها شود که ممکن است باعث حمله قلبی شود.

مصرف بیش از حد دخانیات

تنباکو نه تنها برای ریه ها بلکه برای قلب نیز خطرناک است. اگر بیش از حد تنباکو می کشید، در معرض خطر حمله قلبی هستید.

دیابت

دیابت زمانی رخ می دهد که لوزالمعده انسولین کافی تولید نمی کند یا زمانی که بدن به انسولین تولید شده پاسخ نمی دهد و باعث افزایش سطح قند خون می شود. اگر این اتفاق بیفتد، می توانید حمله قلبی را تجربه کنید.

عدم تحرک

عدم تحرک عبارت است از عدم موفقیت یا مشارکت کم در فعالیت های بدنی. کم تحرکی در بیشتر موارد منجر به چاقی می شود. بیشتر کالری هایی که مصرف می کنید سوزانده نمی شوند و به عنوان چربی ذخیره می شوند. عدم سوزاندن کالری اضافی مصرفی باعث افزایش سطح کلسترول خون می شود. به افراد توصیه می شود برای غلبه بر این عارضه فعالیت بدنی بیشتری داشته باشند.

استفاده از برخی داروهای سخت

برخی از داروها به دلیل اثرات نامطلوب آنها بر افراد ممنوع هستند. داروهایی مانند هروئین و کوکائین می توانند باعث حمله قلبی شوند. افرادی که از این داروها استفاده می کنند بیشتر در معرض خطر ایست قلبی هستند.

فشار خون بالا

فشار خون بالا با سایر شرایط مرتبط با سلامت قلبی عروقی مانند چاقی، سطح استرس و دیابت مرتبط است. فشار خون بالا به شریان ها آسیب می رساند که باعث حمله قلبی می شود.

با یک متخصص سکته قلبی تماس بگیرید

حملات قلبی برای زندگی انسان خطرناک است. بهترین راه برای مقابله با حملات قلبی، تشخیص زودهنگام علائم مرتبط با آن است. یک قرار ملاقات رزرو کنید، غربالگری شوید و در مورد آزمایشاتی که می توان انجام داد بیشتر بدانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۵۵
ziba zibaro

اگر متوجه موهای بیش از حد معمول روی بالش یا برس موی خود شده اید، ممکن است نگران ریزش مو باشید. در واقع ممکن است موهای شما بیشتر از حد معمول باشد. بله یک تفاوت وجود دارد.

ریزش مو اغلب خود به خود متوقف می شود

ریزش بین 50 تا 100 تار مو در روز طبیعی است. زمانی که بدن هر روز موهای بیشتری می ریزد، فرد دچار ریزش بیش از حد مو می شود. اصطلاح پزشکی این بیماری تلوژن افلوویوم است.

ریزش بیش از حد مو در افرادی که یکی از استرس های زیر را تجربه کرده اند رایج است:

  • 20 پوند یا بیشتر از دست داد
  • به دنیا آمد
  • تجربه استرس زیاد (مراقبت از یکی از عزیزان بیمار، طلاق، از دست دادن شغل)
  • تب بالا داشت
  • تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • بهبودی از یک بیماری، به خصوص اگر شامل تب بالا باشد
  • مصرف قرص های ضد بارداری را متوقف کرد

اکثر مردم چند ماه پس از رویداد استرس زا متوجه ریزش بیش از حد مو می شوند. به عنوان مثال، یک مادر جدید می تواند حدود دو ماه پس از زایمان شاهد ریزش بیش از حد مو باشد. ریزش معمولاً حدود چهار ماه پس از زایمان به اوج خود می رسد. این ریزش طبیعی و موقتی است.

همانطور که بدن شما دوباره تنظیم می شود، ریزش بیش از حد متوقف می شود. در عرض شش تا نه ماه، مو تمایل دارد پری طبیعی خود را بازیابد.

با این حال، اگر عامل استرس زا با شما باقی بماند، ریزش مو می تواند طولانی مدت باشد. افرادی که دائما تحت استرس زیادی هستند ممکن است در طولانی مدت دچار ریزش بیش از حد مو شوند.

ریزش مو زمانی اتفاق می‌افتد که چیزی جلوی رشد مو را بگیرد. اصطلاح پزشکی این بیماری آناژن افلوویوم است. شایع ترین علل ریزش مو عبارتند از:

  • ریزش موی ارثی
  • سیستم ایمنی بیش از حد واکنش نشان می دهد
  • برخی داروها و درمان ها
  • مدل موهایی که موها را می کشد
  • محصولات سخت مراقبت از مو
  • اجبار به کندن مو

اگر ریزش مو داشته باشید، موهای شما رشد نمی کند تا زمانی که علت آن متوقف شود. به عنوان مثال، افرادی که تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی قرار می گیرند، اغلب موهای زیادی از دست می دهند. هنگامی که درمان متوقف می شود، موهای آنها تمایل به رشد مجدد دارند.

مطالعه بیشتر: ویتامین برای ریزش موی شدید

اگر مشکوک هستید که یک درمان یا دارو باعث ریزش موی شما شده است، با پزشک خود صحبت کنید. اگر بلافاصله درمان یا دارو را متوقف کنید، عوارض جانبی جدی ممکن است رخ دهد.

سایر علل ریزش مو ممکن است نیاز به درمان داشته باشند. بسیاری از افرادی که ریزش موی ارثی دارند بدون درمان به ریزش مو ادامه می دهند. زنی که ژن ریزش موی ارثی را به ارث می برد، ممکن است متوجه نازک شدن تدریجی شود. مردانی که دارای ریزش موی ارثی هستند، تمایل به ایجاد یک خط رویش مو یا لکه‌های طاسی دارند که از مرکز پوست سر شروع می‌شود.

درمان به بسیاری از افرادی که ریزش مو دارند کمک می کند، اما نه همه. یک متخصص پوست می تواند به شما بگوید که چه انتظاری دارید.

مطالعه بیشتر: مهم ترین علت ریزش مو چیست؟

اگر نگران میزان ریزش مو هستید، نیازی نیست در سکوت رنج بکشید. می توانید برای کمک به متخصص پوست مراجعه کنید. این پزشکان متخصص در تشخیص و درمان پوست، مو و ناخن هستند. یک متخصص پوست می تواند به شما بگوید که آیا ریزش مو دارید یا ریزش بیش از حد مو. برخی افراد هر دو را دارند.

یک متخصص پوست همچنین می تواند علت یا علل را پیدا کند و به شما بگوید که چه انتظاری دارید. گزینه های درمانی موثر برای بسیاری از انواع ریزش مو در دسترس هستند. هرچه درمان زودتر شروع شود، پیش آگهی بهتر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۵۰
ziba zibaro

عمر باتری تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد، بنابراین هیچ پاسخ مستقیمی برای این سؤال وجود ندارد. با این حال، به طور متوسط، یک باتری تلفن همراه پس از 500 دوره شارژ، 20 درصد ظرفیت خود را از دست می دهد و معمولاً پس از حدود 2500 دوره شارژ، غیر قابل استفاده می شود.

طبق گفته اپل، انتظار می‌رود باتری‌های آیفون حداقل 500 چرخه شارژ کامل را دوام بیاورند قبل از اینکه ظرفیت آن به زیر 80 درصد کاهش یابد. این به این معنی است که پس از موارد زیر شاهد کاهش قابل توجهی در عملکرد باتری خواهید بود:

باتری

  • 8 ماه اگر روزی دو بار گوشی خود را شارژ کنید
  • 16 ماه اگر روزی یک بار گوشی خود را شارژ کنید
  • 32 ماه اگر هر دو روز یک بار شارژ کنید


البته این اعداد فقط یک تخمین هستند و نباید چنین تلقی شوند. پرسیدن "باتری تلفن همراه چقدر دوام می آورد؟" شبیه به پرسیدن "چند مایل می توانید با یک ماشین رانندگی کنید؟". که تنها پاسخ ممکن «بستگی دارد» است.

بنابراین برای درک بهتر موضوع، اجازه دهید برخی از عواملی را که به طور کلی بر عمر باتری تأثیر می‌گذارند، ببینیم.

 

انواع باطری تلفن همراه

به طور عمده، انواع باتری گوشی در دو نوع وجود دارند. که ممکن است در تلفن همراه پیدا کنید: لیتیوم یون (Li-Ion) یا لیتیوم پلیمر (Li-Poly). این باتری ها از نظر ترکیب شیمیایی، وزن و اندازه متفاوت هستند.

 

باتری های لیتیوم یونی (Li-Ion)

باتری‌های لیتیوم یون رایج‌ترین نوع باتری‌هایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند - و همچنین قدیمی‌ترین فناوری باتری هستند. آنها نسبتا گران هستند، اما چگالی انرژی بالایی دارند.

باتری لیتیوم یونی وقتی نو است نیازی به پرایمینگ طولانی مدت ندارد. به طور معمول، یک بار شارژ باید برای راه اندازی گوشی شما کافی باشد. همچنین کم تعمیر و نگهداری است و خود تخلیه کمی دارد.

وقتی صحبت از ترکیب شیمیایی می شود، Li-Ion و Li-Poly یکسان هستند. با این حال، تفاوت در توانایی آنها در حفظ خونسردی است. باتری‌های لیتیوم یونی دارای یک مدار محافظ فعال هستند (نوعی که می‌توانید در رایانه داخلی نیز پیدا کنید) که از گوشی شما در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می‌کند. بدون آن، تلفن شما در آتش می‌سوزد.

یکی دیگر از اشکالات این نوع باتری این است که ممکن است در کوتاه مدت (در طول روز) بیشتر دوام بیاورد، اما ممکن است سریعتر کهنه شود. برای کندتر کردن این روند پیری، باید ذخیره دمای صحیح را یاد بگیرید.

 

باتری های لیتیوم پلیمری (Li-Poly)

باتری های لیتیوم پلیمری نشان دهنده نوع باتری پیشرفته تر است. این باتری‌ها سبک وزن هستند، اثر حافظه ندارند و مانند باتری‌های لیتیوم یونی گرم نمی‌شوند.

همچنین به همین دلیل است که باتری لیتیوم پلیمری نیازی به مدار محافظ ندارد. به همین دلیل، سازندگان ممکن است این باتری‌ها را در اندازه‌های کوچکتر و فشرده‌تر بسازند - که قابلیت حمل را ممکن می‌سازد.

اما اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار امروزی با باتری های Li-Ion عرضه می شوند. به همین دلیل است که ما از آنها به عنوان یک معیار در سراسر مقاله استفاده خواهیم کرد.

 

میانگین طول عمر باتری تلفن همراه

همانطور که قبلا ذکر شد، میانگین عمر باتری بر اساس روز یا سال محاسبه نمی شود - بلکه بر اساس تعداد دفعاتی که شارژ شده است. زمان بین شارژها ممکن است از تلفنی به گوشی دیگر و با توجه به نحوه استفاده از آنها متفاوت باشد. ترشح کامل بسته به هر مورد می تواند طی 1-2 روز یا حتی در چند ساعت اتفاق بیفتد.

امروزه، گوشی‌های هوشمند معمولی که به باتری لیتیوم یونی مجهز شده‌اند، می‌توانند 300 تا 800 چرخه شارژ کامل را پشت سر بگذارند و همچنان 80 درصد از قدرت خود را حفظ کنند.

از نظر فنی، یک چرخه شارژ به عنوان زمانی تعریف می‌شود که گوشی شما به 100% تا 0% برسد – و سپس به 100% برگردد. با این حال، زمانی که گوشی شما زیر 70 درصد شارژ شود، ممکن است چرخه شارژ نیز رخ دهد.

حداقل طبق گزارش Business Insider، به طور متوسط، یک باتری تلفن همراه حدود یک سال دوام می آورد. با این حال، این به ظرفیت تلفن همراه نیز بستگی دارد. تخلیه کامل تأثیر نسبتاً منفی روی تلفن شما دارد، اما اگر آن را به درستی شارژ کنید، ممکن است بیش از دو سال دوام بیاورد.

باتری این گوشی معمولی 2500 میلی آمپر ساعت است و به همین دلیل است که فقط یک روز دوام می آورد. یک ظرفیت بزرگتر (مثلاً 4000 میلی آمپر ساعت) ممکن است در طول سال به شارژهای کمتری نیاز داشته باشد - به این معنی که باتری تلفن همراه شما عمر طولانی تری خواهد داشت.

باتری ها ممکن است به طور متوسط ​​تا 2500 بار شارژ شوند قبل از اینکه برای همیشه آسیب ببینند و غیر قابل استفاده شوند.

 

بهترین روش ها برای به حداکثر رساندن عمر باتری تلفن همراه

 

متاسفانه هیچ باتری برای همیشه زنده نمی ماند. با این حال، ترفندها و تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای به حداکثر رساندن عمر آن استفاده کنید.

اجازه ندهید باتری شما به طور کامل تخلیه شود. بسیاری از مردم یک گوشی را به طور کامل دشارژ و شارژ می کنند و فکر می کنند که این کار باعث دوام بیشتر باتری می شود. با این حال، هرچه باتری کمتر شود، جریان بیشتری خارج می شود و باعث کاهش عمر باتری می شود. به همین دلیل است که وقتی 40 درصد است از شارژ مجدد نترسید.
وقتی باتری پر شد شارژر را از برق بکشید. بسیاری از مردم هنوز گوشی های خود را برای شارژ رها می کنند، حتی زمانی که باتری از قبل به طور کامل شارژ شده است. با این حال، این باعث می شود باتری شما بیشتر تحت فشار قرار گیرد و باعث کاهش طول عمر آن شود.

 

منبع: تکنولوژی برتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۱:۲۵
ziba zibaro

تزیین دکوراسیون پذیرایی چقدر اهمیت دارد؟ پذیرایی مکانی است که اعضای خانواده دور یکدیگر جمع میشوند، تلویزیون تماشا میکنند، وعده های غذایی را میل میکنند، کودکان در آن بازی میکنند، مهمانان در آن حضور پیدا میکنند و تمام جشن ها و مهمانی ها در این فضا اتفاق می افتد، بنابراین دکوراسیون پذیرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پرده پذیرایی یکی از قطعات مهم پازل دکوراسیون است، به طوری که انتخاب پرده پذیرایی مناسب، می تواند دکور اتاق نشیمن را نفس گیر و با شکوه و برعکس، عدم توجه به مدل پرده پذیرایی، می تواند باعث دلزدگی دکوراسیون شود. 
یکی از مدل پرده های مدرن که برای پذیرایی استفاده می شود، پرده زبرا است، اما مدل پرده زبرا پذیرایی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قیمت پرده زبرا پذیرایی چقدر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

چرا پرده زبرا انتخاب خوبی برای پرده پذیرایی است؟

  • کنترل نور

 مدل پرده زبرا از یک ساختار دو لایه ای تشکیل شده است. لایه توری، نور طبیعی خورشید را وارد اتاق کرده و لایه پارچه ای باعث ایجاد سایه در فضا می شود، یعنی با پرده زبرا پذیرایی، بدون بالا و پایین کشیدن، می توانید به بهترین صورت نور خورشید را تنظیم و کنترل کرد. چنانچه به نور بیشتری نیاز داشتید، می توانید کرکره را به مقدار دلخواه بالا بکشید.

  •  تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون

 امروزه سلیقه بصری مردم به سمت دکوراسیون مدرن می رود. اگر دکوراسیون مدرن را ترجیح میدهید، باید تمام وسایل داخلی خود را هم مدرن باشند و پرده هم جزء آنهاست. کرکره زبرا یک مدل پرده مدرن است که می توان به کمک آن دکوراسیون پذیرایی خود را جدید و زیبا کنید. همچنین پرده زبرا پذیرایی برای اتاق های نشیمنی که با دکوراسیون کلاسیک چیده شده اند نیز مناسب اند زیرا به تعادل فضا کمک بسیاری میکنند. 

  • تنوع طرح و رنگ

قطعا هیچ پرده ای را نخواهید یافت که به اندازه پرده زبرا تنوع طرح و رنگ داشته باشد. این تنوع طرح و رنگ، به شما کمک میکند تا پرده زبرا پذیرایی را با سایر وسایل پذیرایی مانند مبلمان و صندلی ها، رنگ دیوار، فرش ها و غیره ست کنید. تناسب تمام وسایل با یکدیگر، یکی از روش های مهم و کاربردی برای بهبود دکوراسیون فضا است. اگر مبلمان شما طرح دار است، پیشنهاد میکنیم که از پرده زبرا ساده برای پذیرایی استفاده کنید تا توازن بین مبل و پرده برقرار شود. اگر تمام وسایل شما طرح دار باشند، باعث شلوغ به نظر رسیدن دکوراسیون و کوچک به نظر رسیدن فضا می شوند.
برعکس این روند هم میتواند اتفاق بیفتد، اگر مبلمان ساده ای دارید، می توانید برای تغییر فضا و دگرگونی آن از پرده های زبرا طرح دار، چاپی و سه بعدی برای پذیرایی استفاده نمایید.

  • جلوگیری از آسیب به وسایل منزل

اشعه ماورای بنفش تنها بر روی پوست، اثرات مخرب ندارد، بلکه می تواند باعث تخریب وسایل چوبی مانند مبل، میز تلویزیون و سایر ابزار نیز بشود. برای جلوگیری از آسیب اشعه ماورای بنفش خورشید، بهترین و منطقی ترین راه، نصب پرده مناسب است. مدل زبرا پذیرایی، با جنس باکیفیت پارچه خود، اشعه UV را مسدود کرده و اجازه ورود آن به داخل خانه را نمیدهد. 

  • حفظ حریم خصوصی

قطعا یکی از مهم ترین وظایف پرده پذیرایی، حفظ حریم خصوصی افراد داخل آن میباشد. هیچ کس دلش نمی خواهد که افراد غریبه داخل پذیرایی خانه اش را ببیند. طراحی پرده زبرا به گونه ای است که افراد بیرون از خانه نمی توانند داخل را مشاهده کنند اما شما همچنان می توانید به بیرون نگاه کنید. 

  • نگهداری آسان

نگهداری پرده شامل شستشو، نظافت و نصب آن میباشد. پرده پذیرایی را باید حداقل هر 3 تا 4 ماه یکبار شست، بنابراین باید جنس آن طوری باشد که با شستشو الیاف آن آسیب نبیند و رنگ و جنس آن تغییر نکند. با اینکه پرده زبرا هم مانند سایر مدل های پرده جنس خوب و بد دارد، اما در صورتی که جنس با کیفیتی را خریداری کنید، تا سال ها دوام می آورد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.
 

مدل زبرا پذیرایی

مدل پرده زبرا برای پذیرایی

پرده زبرا پذیرایی

جدیدترین مدل های پرده زبرا

مدل پرده زبرا

پرده زبرای پذیرایی

 

انواع مدل های پرده زبرا پذیرایی

پرده زبرا ساده: یکی از رایج ترین مدل های پرده زبرا پذیرایی، مدل ساده است. این مدل هیچ طرح و نقشی ندارد اما با ایجاد رنگ بندی درست بین وسایل پذیرایی، می توانید در دکوراسیون خود، تغییر شگرفی را ایجاد کنید. شما می توانید با مطالعه مقاله رنگ پرده سایت سبک مدرن، بهترین رنگ برای پرده زبرا پذیرایی را انتخاب کنید. 

پرده زبرا طرح دار: پرده زبرا طرح دار به پذیرایی جلوه و شکوه بسیاری میبخشد و دکوراسیون آن را دستخوش تغییرات فراوانی میکند. برای مشاهده مدل های پرده زبرا طرح دار سایت سبک مدرن، اینجا را کلیک کنید.


پرده زبرا سه بعدی: مدل پرده زبرا سه بعدی، مدرن ترین نوع کرکره زبرا میباشد و هر نوع تصویری مانند طرح گل و طبیعت، طرح کودک، چهره انسان و غیره را می توان به صورت سه بعدی روی این مدل چاپ کرد. طراحی این مدل به صورتی است که ما تصاویر را واقعی و برجسته تصور میکنیم. پرده زبرا سه بعدی برای پذیرایی های کوچک، انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی می باشد زیرا فشار محیط های بسته را بسیار کاهش میدهد. 

پرده زبرا سیلوئت: پرده سیلوئت در واقع ترکیبی از پرده زبرا و کرکره های آلومینیومی میباشد، یعنی عملکرد آن مشابه کرکره آلومینیومی است اما شکل ظاهری آن از لایه های افقی و موازی حریر و تور تشکیل شده است. پرده سیلوئت بسیار شیک و زیباست و برای فضاهای رسمی مانند پذیرایی انتخاب مناسبی میباشد.

چگونه پرده زبرا را تمیز کنیم؟


نحوه گردگیری کردن پرده زبرا پذیرایی


 اولین قدم برای نظافت پرده زبرا پذیرایی این است که هفته ای یکبار، با یک دستمال خشک یا یک پارچه میکروفایبر روی لایه توری را تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار جلوگیری شود. توصیه ما این است که هرگز اجازه ندهید که پرده های شما آنقدر کثیف شوند که کار به شستشو برسد، خصوصا پرده های روشن، زیرا این مدل ها همیشه نور را از خود عبور میدهند و ظاهر پر از گرد و غبار و کثیف واقعا آنها را زشت نشان میدهد.

همچنین می توانید ماهی یکبار از جاروبرقی با یک برس ملایم برای تمیز کردن سایه های روشن پرده زبرا استفاده کنید. در صورت امکان، جاروبرقی خود را در پایین ترین حالت قرار دهید. هرگز جاروبرقی را بدون استفاده از برس ملایم روی سایه ها اعمال نکنید. از استفاده از وسایل دیگر مانند سشوار خودداری کنید، زیرا گرما می تواند برای تور بسیار مضر باشد.

نحوه پک کردن لکه های سطحی

 در صورت لکه دار شدن پرده، می توانید آن را با سرکه یا مواد پاک کننده ملایم و بدون سفید کننده تمیز کنید. همیشه محصول پاک کننده خود را ابتدا در پشت پرده بکشید تا واکنش مواد سازنده پرده را نسبت به آن آزمایش کنید، سپس با یک پارچه نرم و کمی مرطوب روی لکه بمالید و مراقب باشید که آن را به  شدت مالش ندهید.
 

نحوه شستشوی پرده زبرا پذیرایی

اجازه دهید که پرده به صورت طبیعی خشک شود. فرقی نمیکند که با چه روشی پرده زبرای خود را شسته اید، در هر صورت اجازه دهید که پرده به صورت طبیعی و در معرض آفتاب خشک شود.آنها را در خشک کن قرار ندهید یا از سشوار برای تسریع روند خشک شدن استفاده نکنید. این کارها می تواند به مواد آسیب برساند یا آنها را تاب دهد. 
اگر پرده زبرا پذیرایی شما لکه های زیادی دارد، می توانید کل پرده را از میله جدا کرده و لکه ها را در صورت لزوم تمیز کنید. همچنین می توانید از اسفنج نرم در آب صابون (یا شوینده ملایم) برای شستن پرده ها از بالا به پایین استفاده کنید.
 

جدیدترین مدل های پرده زبرا پذیرایی
 

انواع مدل های زبرا

پرده زبرا برای پذیرایی

قیمت پرده زبرا

مدل پرده زبرا 2021

مدل های پرده زبرا

بهترین مدل های پرده زبرا

مدل پرده زبرا 2020

پرده پذیرایی

پرده زبرا برای پذیرایی

پرده زبرا برای پذیرایی

مدل پرده زبرای پذیرایی

مدل های جدید پرده زبرا

بهترین مدل های پرده زبرا

خرید پرده زبرا

پرده زبرای پذیرایی

مدل های جدید پرده زبرا برای پذیرایی

مدل جدید پرده زبرا پذیرایی

پرده پذیرایی زبرا

 


قیمت پرده زبرا پذیرایی چقدر است؟

قیمت پرده زبرا با توجه به جنس پارچه، طرح و مدل و اندازه آن تعیین می شود و بر همین اصول، می توان پرده زبرا پذیرایی را با قیمت های متفاوتی در بازار پیدا کرد. پرده زبرا نسبت به دیگر مدل ها مقرون به صرفه تر است، بنابراین اگر نمیخواهید هزینه چندانی برای پرده پذیرایی خود بکنید، این مدل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
 

خرید جدیدترین مدل های پرده زبرا پذیرایی از سایت سبک مدرن

در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید پرده زبرا پذیرایی را به شما آموزش دهیم. اگر هنوز هم میخواهید برای پذیرایی خود، از پرده زبرا استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم که حتما به مدل های پرده زبرای ساده، طرح دار و چاپی سایت سبک مدرن مراجعه بفرمایید تا از بین طیف وسیع مدل های پرده زبرا، بهترین آن را برای خانه خود انتخاب کنید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت پرده ها با شماره 22537199-021 تماس بگیرید.

منبع:sabkemodern.com

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۰ ، ۱۷:۳۴
ziba zibaro

برگرفته از خبرگزاری آنا

برای آبرسانی و پمپاژ آب در کارخانجات یا ساختمان‌های مسکونی از پمپ یا بوستر پمپ در انواع مختلف استفاده می‌شود. تفاوت بین پمپ و بوستر پمپ موضوعی است که قرار است در این مطلب مورد بررسی قرار گیرد. به طور کل این دو محصول کارکردشان رساندن آب از پایین به سمت بالا است، اما در مورد استفاده در ساختمان‌های مسکونی و یا پروژه‌های تأسیساتی بزرگ که نیاز به انتقال آب با حجم زیادی است و پمپ نمی‌تواند عملکرد بهینه‌ای داشته باشد متخصصان این حوزه از بوستر پمپ استفاده می‌کنند. ما در ادامه این مطلب ضمن معرفی هر یک از این دستگاه‌ها به بررسی تفاوت آن‌ها پرداخته و چنانچه قصد خرید بوستر پمپ و یا پمپ را دارید به شما مرکزی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید این محصول را در مدل‌های مختلف خریداری نمایید.

تفاوت بین پمپ و بوستر پمپ در چیست؟

پمپ چیست؟

پمپ Pump دستگاهی مکانیکی است که برای انتقال آب از سطوح پایین به بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در واقع انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل کرده و نه تنها برای انتقال آب بلکه برای انتقال انواع مایعات و سیالات از داخل چاه، حوضچه و یا مخازن دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و این عمل را با فشار بالایی انجام می‌دهد. پمپ کارکرد ساده‌ای دارد و از بین مدل‌های ساده آن می‌توان به پمپ آب ساختمان‌های مسکونی و یا پمپ بنزین اشاره کرد اما نمونه‌های بزرگ‌تر و کامل‌تر آن، پمپ‌هایی هستند که در کشتی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای پر کردن مخازن نفتی و .. کاربرد دارند.

عملکرد پمپ چگونه است؟

پمپ‌ها در عملکردشان تفاوتی با هم ندارند و به این صورت عمل می‌کنند که انرژی الکتریکی را از یک منبع دریافت کرده و آن را به حالت مکانیکی تبدیل کرده و باعث انتقال مواد سیال می‌شوند به طوری که مایعاتی که از پمپ عبور می‌کنند سرعت و فشار بیشتری پیدا کرده و به راحتی و در زمان کوتاهی به مکان‌های بالا انتقال می‌یابند.

انواع پمپ

پمپ ها عموماً دارای دو نوع سانتریفیوژی و توربینی هستند که بیشتر برای آبرسانی به ساختمان‌های مسکونی چند طبقه و یا مزارع و حوضچه‌های پرورش ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • پمپ آب توربینی: از این محصول می‌توان بیشتر در آبرسانی برای صنایع مختلف و همچنین برای آبرسانی به زمین‎‌های کشاورزی استفاده کرد. زیرا پمپ توربینی برای انتقال آب برای مکان‌هایی که نیاز به فشار بسیار زیاد ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این از پمپ توربینی می‌توان روی ایستگاه‌های شناور نیز برای انتقال آب رودخانه‌ها، حوضچه‌ها و دریا استفاده نمود.
  • پمپ آب سانتریفیوژی: این نوع پمپ با نیروی گریز از مرکز کار می‌کند و در صنایع مختلف و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع پمپ به دو صورت عمودی و افقی ساخته می‌شود و بیشتر در ساختمان‌های مسکونی که تعداد طبقات زیادی دارند و لازم است آب با فشار زیاد به طبقات بالا برسد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بوستر پمپ چیست ؟

بوستر پمپ

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، برای آبرسانی به طبقات مختلف یک ساختمان مسکونی از پمپ استفاده می‌شود اما گاهی در ساختمان‌هایی که از ارتفاع بسیار بالایی برخوردارند استفاده از پمپ کارایی لازم را نخواهد داشت بنابراین در این شرایط بهتر است از بوستر پمپ استفاده شود تا بتواند نوسانات به وجود آمده در فشار آب را از بین برده و به اندازه یکنواختی آب را به همه واحدها برساند. بوستر پمپ مجموعه‌ای تشکیل یافته از چند پمپ می‌باشد که دستور عمل خود را از یک جا دریافت کرده و کمک می‌کند تا با آبرسانی مطلوب سطح دبی آب را در یک اندازه ثابت و متعارف حفظ نماید. علاوه بر موردی که ذکر کردیم از بوستر پمپ می‌توان برای موارد زیر نیز استفاده کرد.

  • انتقال آب به بالای تپه
  • حفظ فشار شهرداری
  • تمیز کردن و پاشش فشار قوی
  • سیستم‌های تصفیه و اسمز معکوس
  • جهت نظافت عمومی و مکان‌هایی که آبرسانی به فشار بالایی نیازمند است.

تفاوت بین پمپ و بوستر پمپ چیست؟

پمپ‌های معمولی عموماً کارکرد ساده‌تری دارند و با دریافت فرمان انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل کرده و آب را از سطح پایین به سطوح بالاتر می‌رسانند و ممکن است تأمین آب به وسیله آن‌ها از سطح فشار ثابتی برخوردار نباشد. اما هنگامی که برای آبرسانی از بوستر پمپ استفاده می‌شود قصد بر این است که بتوان سطوح مختلفی از دبی را برای انتقال آب طراحی کرده و آن را مدیریت کرد. علاوه بر ساختمان‌های مسکونی بلند، خرید بوستر پمپ و طراحی آن را می توان برای تقویت آب در مناطق مرتفع، ساختمان‌های تجاری و مسکونی و همچنین برای مصارف صنعتی انجام داد. بنابراین تأمین میزان فشار و آبدهی موضوع اصلی در تفاوت بین پمپ و بوستر پمپ است.

شرکت تجهیزات الکتریکی و آبرسانی تلمبه موتور غرب

می‌دانید که در سال‌های اخیر کشور ما با مشکل کمبود آب مواجه شده و این مشکل حتی در شهرهایی که روزی از شهرهای پر آب کشور به شمار می‌آمدند نیز به شدت احساس می‌شود. بنابراین برای آبرسانی به زمین‌های زراعی و کشاورزی لازم است از پمپ آب مناسب استفاده کرد و یا برای تامین آب ساختمان‌های بلند مسکونی و تجاری و یا برخی تاسیسات صنعتی اقدام به تهیه و خرید بوستر پمپ نمود تا بتوان مقدار آب مورد نیاز را با فشار متناسب فراهم آورد.

تلمبه موتور غرب

برای آن که پمپ یا بوستر پمپی که خریداری می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بتواند نیاز شما را برآورده نماید لازم است به مجموعه‌ای مراجعه کنید که طراحان و متخصصان این مجموعه بتوانند با انجام بررسی‌های لازم و محاسبات دقیق پمپ مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهند. به طوری که بتوانید از خدمات پس از فروش آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

شرکت تلمبه موتور غرب به مدت 4 دهه است که در زمینه ارائه کلیه تجهیزات آبرسانی مانند انواع پمپ، بوستر پمپ و... فعالیت دارد و می‌تواند تجهیزات مورد نیاز برای تأمین آب فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی و همچنین تأمین آب ساختمان‌های مسکونی و مرتفع را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. برای خرید بوستر پمپ، پمپ و سایر تجهیزات در این حوزه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت این مرکز می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.westpumpiran.com مراجعه نمایید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان و متخصصان این مرکز بهره مند شوید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۷:۵۶
ziba zibaro