اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

انتخاب یک وکیل مستقل املاک در ترکیه باعث اطمینان خاطر شما در کل مراحل خرید می شود. ما فکر می کنیم یک وکیل که روابط نزدیک با فروشنده دارد به اندازه کافی عینی نخواهد بود ، در اینجا در متخصص ترکیه ، تأکید ویژه ای بر استفاده از یک وکیل مستقل داریم.

هنگام خرید ملک در یک شرکت خارجی ، یک سوال معمول که ذهن او را به خود جلب می کند این خواهد بود؛ "آیا برای خرید ملک در ترکیه به وکیل نیاز دارم؟" در اینجا مجموعه ای از جنبه های حقوقی مهم مربوط به خرید ملک در ترکیه و همچنین نحوه استفاده از راهنمایی های وکیل برای شما وجود دارد.

املاک و مستغلات ترکیه در گذشته های اخیر شهرت جهانی یافته است. خارجیانی که آرزو دارند در کشوری صلح آمیز ساکن شوند که هم از اهمیت تجاری و هم طبیعت تحسین برانگیزی برخوردار باشد ، ترکیه را چشم دوخته اند. علاوه بر این ، مقررات ترکیه که به خارجی ها اجازه می دهد تابعیت ترکیه را با سرمایه گذاری بدست آورند ، دلیل اصلی دیگر علاقه خارجی ها به املاک و مستغلات ترکیه است.

با این حال ممکن است خارجی هایی که قصد خرید آپارتمان در ترکیه را دارند سوالات اساسی را در ذهن خود داشته باشند. یکی از این شبهات عمومی که هر خریدار را مورد توجه قرار می دهد این است: آیا برای خرید ملک در ترکیه به وکیل نیاز دارم؟ در اینجا مجموعه ای از جنبه های حقوقی مهم مربوط به خرید ملک در ترکیه و همچنین نحوه استفاده از راهنمایی های وکیل برای شما وجود دارد.

 

اخذ اقامت ترکیه

جنبه های حقوقی مربوط به خرید ملک در ترکیه

املاک و مستغلات در هر کشور همیشه طبق قوانین محلی محلی کار می کنند. قبل از تصمیم به خرید ملک ، به ویژه در زمین های خارجی ، باید آنها را به خوبی درک کنید. راهنمایی وکیل فردی در زمینه املاک به شما کمک می کند تا خرید یک ملک در ترکیه یک روند روان باشد.

در اینجا برخی از جنبه های قانونی مربوط به خرید ملک در ترکیه وجود دارد که همه باید بدانند:

قانون ثبت زمین

صرف نظر از نوع ملک - مسکونی ، تجاری ، کشاورزی یا صنعتی ، خرید ملک در ترکیه تحت قانون 2644 سال 2012 قرار دارد. این قانون به عنوان قانون ثبت زمین نیز نامیده می شود.

قانون دارایی ترکیه

مالکیت یک ملک در ترکیه طبق محدودیت های قانونی اعمال شده در ماده 35 قانون اساسی ترکیه اعمال می شود. قوانین با توجه به تابعیت خریدار و ماهیت ملک خریداری شده متفاوت است. شما باید مطابق با قانون ترکیه ، طرح های منطقه بندی ، محدودیت های شهروندی و صلاحیت فردی خود را درک کنید.

کد مدنی ترکیه

ماده 633 ملاک مهمی را که یک فرد خارجی باید برای ثبت زمین و املاک در ترکیه به نام خود رعایت کند ، تعیین کرده است. جنبه ثبت بسیار مهم است ، به ویژه در مواردی که خارجی ها ملکی را در ترکیه خریداری می کنند.

عدم حضور سردفتر اسناد رسمی

املاک ترکیه هنگامی که نوبت به مراحل اسناد رسمی می رسد با یک یادداشت متفاوت کار می کنند. به طور کلی ، در بیشتر کشورهای اروپایی ، هم مالک ملک و هم خریدار احتمالی برای انتقال نام به یک دفتر اسناد رسمی مراجعه می کنند. تخصیص سند مالکیت جدید توسط یک دفتر اسناد رسمی رسیدگی می شود ، که "سند انتقال" را به خریدار رسیدگی می کند. با این کار ثبت املاک کامل می شود.

با این حال ، در ترکیه ، ثبت اسناد رسمی توسط یک دفتر اسناد رسمی انجام نمی شود. در عوض ، یک مقام مجاز از اداره ثبت اسناد و املاک از کل مراحل مراقبت می کند.

این مستلزم این است که:

• هر دو فروشنده ملک و خریدار در هنگام ورود ثبت نام ثبت نام ملکی حضور فیزیکی داشته باشند.

• درصورتی که خریدار قادر به حضور حضوری نباشد ، در این صورت فرد مجاز قانونی می تواند از طرف آنها مراحل را انجام دهد ، مشروط بر اینکه مجهز به سند محضری باشند.

• هنگامی که ملک با موفقیت ثبت شد ، مدارک مالکیت ، به عبارتی سند کاشی به خریدار داده می شود که در ترکی Tapu نامیده می شود.

محدودیت های قانونی در مورد خرید ملک توسط خارجی ها در ترکیه

به عنوان یک سرمایه گذار خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید ، باید از محدودیت های زیر آگاه باشید:

• به عنوان اولین قدم برای خرید ملک در ترکیه ، باید صلاحیت خود را برای همان مورد در کشور خود بررسی کنید. شما می توانید این اطلاعات را از سفارت خود یا وکیل ملکی مستقر در ترکیه بدست آورید.

• سرمایه گذاران خارجی که قصد خرید املاک و مستغلات در ترکیه را دارند مشمول مقررات خاصی هستند که می توانند در سفارتخانه ها یا کنسولگری های ترکیه در کشور خود پیدا کنند.

علاوه بر این:

• شما نمی توانید ملکی را که در اختیار ارتش یا دولت است خریداری کنید.

• به عنوان یک خارجی می توانید حداکثر 600 جریب زمین در ترکیه خریداری کنید. این رقم ممکن است با گذشت زمان تغییر کند و یک وکیل املاک نیز در همین زمینه کمک حقوقی بهتری ارائه دهد.

• اگر با قصد ساخت پروژه ای از خود در ترکیه زمینی خریداری می کنید ، باید قبل از شروع ساخت ، قبل از دو سال طرح پروژه را برای تصویب ارائه دهید. وزارتخانه های ترکیه نیز همین موضوع را موشکافی می کنند ، هدف از ساخت و ساز را ارزیابی می کنند و بر این اساس اجازه خود را می دهند.

ضرورت وکیل برای خرید ملک در ترکیه

در چند سال گذشته به دلایل موجه املاک و مستغلات ترکیه مورد توجه قرار گرفته است. ترکیه علاوه بر ارائه خانه های مسکونی مجلل و املاک تجاری به نسبت قیمت هایی که نیاز دارید در کشورهای دیگر هزینه کنید ، ترکیه املاک و مستغلات خود را برای خارجی ها ارائه می دهد.

اگر قصد خرید املاک و مستغلات در ترکیه را برای سرمایه گذاری یا تسویه حساب و بازنشستگی دارید ، به احتمال زیاد معاملات املاک و مستغلات برای شما جدید نیست. پس از خود می پرسید که چرا اصلاً برای خرید ملک در ترکیه به یک وکیل نیاز دارید.

در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که چرا کارشناسان و وکلای املاک و مستغلات پیشنهاد می کنند از یک وکیل املاک ترکیه کمک بگیرید ، به خصوص اگر شما یک خارجی هستید و علاقه مند به خرید ملک در ترکیه هستید.

راحتی با کاغذ بازی
خرید ملک ترکی شامل بسیاری از مدارک است که اغلب به زبان ترکی است. اگر یک وکیل املاک انگلیسی زبان ترکیه را استخدام کنید ، به عنوان یک خارجی برای شما راحت است که این مراحل را طی کنید.

امنیت
هنگامی که قصد خرید زمینی در ترکیه را دارید و قصد دارید پروژه خود را در زمان دیگری شروع کنید ، مطمئناً کل مراحل ممکن است طول بکشد. در همین حال ، بسیاری از موارد می توانند از نظر جنبه های اجتماعی ، اقتصادی یا تجاری تغییر کنند. وقتی با خود کمک حقوقی داشته باشید ، می تواند آنقدر اطمینان داشته باشد که چنین تغییراتی بر شما تأثیر نمی گذارد.

در برخی موارد دیگر ، اگر در حال خرید ملکی در دست ساخت هستید ، سازنده ممکن است تحویل نهایی ملک را به تأخیر بیندازد. به عنوان یک فرد خارجی ، ممکن است برای شما امکان پذیر نباشد که تمام مدت برای مقابله با چنین موضوعاتی به ترکیه سفر کنید. اگر شما یک نماینده قانونی دارید که می تواند از طرف شما امور املاک و مستغلات را اداره کند ، همه چیز روان خواهد بود.

فرایند مراقبت های لازم
قوانین املاک و مستغلات ترکیه موظف است خارجیانی که علاقه مند به خرید ملک هستند قبل از خرید به طور حضوری در بازرسی از ملک حضور داشته باشند. این اصطلاح به دلیل دقت در خرید املاک و مستغلات ترکیه نامیده می شود. این مرحله مهم است زیرا در پایان این مرحله خود گزارش جامعی از ملک به خریدار احتمالی بدست می آید. این گزارش کمک می کند تا درک کنید که آیا این ملک فاقد هرگونه مسائل حقوقی گذشته است یا پرداخت های معوقه ای به نام آن و غیره دارد.

 به عنوان یک خارجی ، اگر شخصاً نمی توانید چنین بازدیدهای اجباری را انجام دهید ، می توانید از وکیل املاک و مستغلات خود در ترکیه بخواهید که کمک لازم را دریافت کنند.

برخورد با بنگاه های معاملات ملکی
انتخاب یک بنگاه املاک و مستغلات اثبات شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به ویژه هنگامی که در خارج از کشور خرید می کنید که محدودیت زبان دارید و از قوانین محلی آگاهی کافی ندارید. هر اشتباهی در انتخاب یک مشاور املاک می تواند بدهی ایجاد کند و می تواند روحیه شما را کمرنگ کند.

احتمال بهره برداری از آژانس های املاک و مستغلات یا ایجاد تأخیرهای ناخواسته را نمی توان منتفی دانست. اگر کمک حقوقی مطمئن با خود داشته باشید ، می توانید با همه این جنبه ها کنار بیایید.

برخورد با مالیات
خارجی هایی که در ترکیه خرید و مالکیت دارند ممکن است در مراحل مختلف مشمول مالیات شوند. برای مثال:

• مالیات در هنگام خرید ملک - که شامل هزینه های انتقال ، مالیات بر ارزش افزوده و حق تمبر است

• مالیات پس از تملک دارایی - مالیات بر درآمد اجاره ، مالیات بر درآمد دیگر از منابع ترکیه

• مالیات های مربوط به مالکیت املاک - مالیات بر زمین ، مالیات بر خانه ، مالیات بر زمین کشاورزی ، مالیات بر دارایی تجاری و غیره

• مالیات مربوط به فروش و ارث بر اموال است - مالیات بر سود سرمایه ، مالیات بر ارث و غیره.

بنابراین ، با داشتن یک وکیل مستقل قابل اعتماد در ترکیه ، سفر شما از خرید تا نگهداری املاک همچنان یک سفر راحت خواهد بود.

چگونه دیگری می تواند یک وکیل در ترکیه مفید باشد؟
با داشتن وکالت نامه ای که از طرف شما تفویض شده است ، یک وکیل املاک ترکیه در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه کمک می کند. آنها در موارد زیر کمک می کنند:

• موشکافی قرارداد فروش

• اسناد را از طرف خود امضا کنید

• مجوزهای مربوط به ملک را بررسی کنید

• در امضا و تأیید شخص ثالث کمک کنید

• موانع زبانی و ارتباطات را کاهش می دهد

• در نوشتن وصیت نامه و انتقال مال کمک می کند

• مشاوره حقوقی عمومی را در صورت لزوم ارائه می دهد.

• انتخاب وکیل مستقل املاک در ترکیه

اکنون که به راهنمایی کافی درباره دلیل نیاز به وکیل املاک در ترکیه مجهز شده اید ، قدم بعدی شما باید انتخاب یک وکیل ملکی منفرد باشد که با آژانس املاک و مستغلات درگیر نباشد. این به چندین روش به شما کمک می کند:

• می توانید با وکلای مختلف تماس بگیرید و از هزینه ها و خدمات ارائه شده آنها مطلع شوید.

• می توانید اطمینان داشته باشید که وکیل برای منافع شما کار می کند زیرا آنها هیچ ارتباط مستقیمی با آژانس املاک ندارند.

• شما همچنین می توانید اطلاعات اضافی را جمع آوری کرده یا از وکیل برای هرگونه کمک حقوقی شخصی دیگری که فراتر از معاملات املاک است استفاده کنید.


هنگام خرید ملک در ترکیه به دنبال کمک مناسب باشید

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و داشتن یک ملک می تواند به یک رویا تبدیل شود. هنگامی که به درستی برنامه ریزی شده و با راهنمایی حرفه ای انجام شود ، معاملات املاک و مستغلات می توانند بادبان نرم و صافی برای ما باشند. به خصوص خارجی ها هنگام سرمایه گذاری در کشورهای دیگر باید با احتیاط مضاعف عمل کنند. و اینجا جایی است که مشاوره یک وکیل حرفه ای بسیار کمک می کند.

انتخاب یک وکیل مستقل املاک در ترکیه باعث اطمینان خاطر شما در کل مراحل خرید می شود. اطلاعات ارائه شده در اینجا برای اهداف آموزشی است و هرگز نباید به عنوان جایگزینی برای راهنمایی وکیل حرفه ای در نظر گرفته شود. یک وکیل املاک و مستغلات ترکیه به شما کمک می کند با تخصص حقوقی خود در کل روند حرکت کنید.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۰۲
ziba zibaro

قصد دارید خانه های خود را رنگ آمیزی کنید؟ در حالی که رنگ آمیزی منازل سریعترین راه برای ایجاد تغییراتی شگفت انگیز در خانه ها است ، مشکل اصلی انتخاب رنگ مناسب برای خانه شماست.

هنگامی که قصد رنگ آمیزی مجدد رنگهای داخلی را دارید - مطمئن شوید که یک رنگ داخلی قابل شستشو با کیفیت بالا دارید که باعث کاهش رنگ آمیزی می شود و برای تهیه آن زمان کمتری لازم است. فروشگاه سوپر ابزار پارس بیش از ده سال تجربه فروش رنگ ساختمانی دارد، بنابراین می توانید با نقاشان ما مشورت کنید تا بدانید کدام رنگ برای دیوارهای داخلی با قیمت مناسب مناسب است.

این که آیا شما در حال نقاشی داخلی یا نقاشی خارجی هستید ، رنگ آمیزی شما روی فلز یا چوب انجام می شود، یک مرحله اصلی و مهم برای رسیدن به نتایج نقاشی مورد نظر و با ماندگاری طولانی، کشف رنگ مناسب، متناسب با نیازها و نیازهای شما است. بنابراین باید آین موضوعات را در نظر بگیرید. با وجود بسیاری از تبلیغات و مارک های رنگی ، ما درک می کنیم که انتخاب رنگ مناسب می تواند طاقت فرسا باشد. سوپر ابزار پارس روند انتخاب رنگ و قیمت مناسب را برای شما ساده کرده است.

امولسیون ها

امولسیون رنگهایی است که عمدتا برای دیوارهای داخلی و سطوح خارجی ساختمان استفاده می شود. از این رنگ ها اغلب به عنوان رنگ های پایه آب یا رنگ های پلاستیکی یاد می شود. رنگهای داخلی و خارجی - امولسیون ها در انواع مختلفی از پوشش ها ، از مات پایه پایه تا روکش های ابریشمی صاف، در دسترس هستند. با افزایش خاصیت پلاستیکی رنگ، لطافت آن نیز افزایش می یابد. معمولاً از رنگ پلاستیک به عنوان رنگهای قابل شستشو نیز یاد می شود.

از خصوصیات اصلی رنگهای امولسیونی می توان به خصوصیات تقویت شده مانند مقاومت در برابر کپک ، نگهداری آسان و در دسترس بودن در طیف وسیعی از رنگ اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم امولسیون ، سهولت استفاده و زمان خشک شدن سریعتر است. رنگهای بیرونی مجموعه ای از خواص مختلف را برای مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ارائه می دهند. چند ویژگی مهم که باید در بهترین رنگهای خارجی جستجو شود ، مقاومت آنها در برابر گرما و بارندگی است.

انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی

برای انتخاب مناسب رنگ های داخلی با قیمت مناسب، باید از الزامات شروع کنید. نگهداری از روکش های قابل شستشو به راحتی انجام می شود و محبوبیت زیادی دارند. ماندگاری این امولسیون ها نیز در حدود 4 تا 5 سال زیاد است. سرمایه گذاری در این امولسیون های قابل شستشو یا رنگ های پلاستیکی، برای رنگ آمیزی داخلی منزل یا محل کار عاقلانه است. از طرف دیگر ، اگر بودجه محدودیت داشته باشد یا برای اهداف اجاره ای باشد ، رنگهای مات مانند ارزان و بهترین رنگ برای رنگ آمیزی داخلی هستند.

ویژگی های بهتر رنگ های مورد استفاده برای رنگ آمیزی خارجی که در خارج از خانه ها و ساختمان ها قرار دارند ، از قیمت بالایی برخوردار هستند.

ضمن انتخاب رنگهای خارجی، باید شرایط آب و هوایی محلی را که در آن زندگی می کنید در نظر گرفت. شرایط آب و هوایی نسبتاً گرم و مرطوب می تواند بخش متوسطی از رنگها را بدست آورد. اما اگر مکان شما مستعد بارندگی شدید یا گرمای شدید است ، همیشه توصیه می شود که از خانه های خود با استفاده از امولسیون های پیشرفته برای رنگ آمیزی خارجی محافظت کنید.

برای نقاشی در فضای داخلی ، ما توصیه می کنیم رنگ مناسب را با توجه به مکان و شرایط آب و هوایی آن انتخاب کنید ، اما اگر قیمت یا بودجه تنها محدودیت باشد ، ممکن است از رنگ های ارزان قیمت و اقتصادی استفاده کنید. اما این رنگ ها در طولانی مدت بهترین نتایج نقاشی خارجی را برای شما فراهم نمی کنند.

خوب شروع نیمه تمام است! انتخاب رنگ مناسب ، تأمین نیازهای عملکردی و بودجه شما، به خودی خود یک وظیفه است. اکنون که انواع رنگ ها را درک کردیم، مهم است که اکنون در مورد روش مناسب رنگ آمیزی داخلی و رنگ آمیزی خارجی که باید دنبال شود ، بیاموزیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۱۳
ziba zibaro

همیشه لازم نیست که برای تغییر دکوراسیون خانه، رنگ دیوارها یا وسایل را تغییر دهید، گاهی فقط خرید یک پرده جدید که با مدل دکوراسیون داخلی شما متناسب باشد می تواند تغییرات زیادی ایجاد کند.

به نقل از خبرگزاری مهر ، حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که پس از مدتی از دکوراسیون منزل خود خسته شده و دلتان یک تغییر اساسی می‌خواهد. همیشه لازم نیست که برای تغییر دکوراسیون خانه، رنگ دیوارها یا وسایل را تغییر دهید، گاهی فقط خرید یک پرده جدید که با مدل دکوراسیون داخلی شما متناسب باشد، تغییر شگرفی در دکوراسیون منزل شما ایجاد می‌کند.

تغییر دکوراسیون منزل با پرده

در گذشته از پرده فقط برای حفظ اهالی خانه از سرما و کاهش شدت آفتاب استفاده می‌کردند اما در حال حاضر این وسیله به یک ابزار برای بهبود طراحی داخلی و زیبایی شناسی تبدیل شده است. وقتی مهمانی وارد خانه می‌شود یکی از مهم‌ترین چیزهایی که توجهش را جلب می‌کند مدل پرده‌های خانه است. در بسیاری از مواقع مانند عید نوروز، ما ایرانیان عادت به تغییر دکوراسیون منزل خود داریم. یکی از روش‌هایی که با پرداخت هزینه کم می‌توان تغییری شگرف و چشمگیری در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد، تعویض پرده می‌باشد.

شاید تعجب کنید که یک پرده چقدر می‌تواند در طراحی داخلی خانه تأثیرگذار باشد؟ پرده‌ها به دلیل اینکه حداقل یکی از دیوارهای اتاق را می‌پوشانند، جلوه‌ی زیادی دارند. پرده‌های جدید می‌توانند فضای داخلی خانه شما را تغییر دهند و همچنین نور طبیعی خورشید اتاق را فیلتر می‌کند. بنابراین، پرده‌ها در تغییر ظاهر خانه شما قدرت زیادی دارند و آن را زیبا و زیبا جلوه می‌دهند؛ اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چه پرده‌ای مناسب خانه‌ی من است؟ پرده زبرا، یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌های پرده است که به دلیل طرح و مدل خاصش خیلی سریع در ایران و سایر نقاط دنیا محبوب شد.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا را می‌توان تلفیقی از هنر و نوآوری دانست. در مدل پرده زبرا پارچه و تور به صورت لایه‌های افقی و یک در میان قرار گرفته اند، یعنی یک لایه پارچه و یک لایه تور، به همین دلیل به این مدل، زبرا یا راه راه می‌گویند.

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۴۳
ziba zibaro