اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو

 کاشت ابرو یکی از اقداماتی است که این روزها بسیاری از افراد برای افزایش زیبایی ابروها و در نتیجه زیبایی ظاهری خود، انجام می‌دهند. همانطور که حتماً می‌دانید یکی از فاکتورهای مهم برای انجام این چنین عمل‌های زیبایی، کلینیکی است که به آن مراجعه می‌کنید، بنابراین باید در انتخاب آن، نهایت دقت شود. همین امر سبب شد تا ما در این مطلب از مجموعه مقالات زیبایی النا کلینیک، موارد مهم در انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو را برایتان شرح دهیم.

 

اهمیت کلینیک کاشت ابرو



یکی از موضوعات مهمی که موفقیت کاشت ابروی شما را تضمین می کند، کلینیک کاشت ابرو است. کاشت ابرو نیز مانند هر عمل جراحی زیبایی نیاز به یک گروه پزشک متخصص، پرستاران، نیروی خدمات و تجهیزات پزشکی دارد. بهره مندی از همه اینها در یک کلینیک معتبر امکان پذیر است. به همین دلیل است که شما نه تنها در انتخاب جراح زیبایی باید تحقیق کنید، بلکه باید با یک تحقیق همه جانبه در مورد کلینیکی که جراحی زیبایی را انجام می دهد خیالتان را از مرکز زیبایی مورد نظر، اعتبار آن، تجهیزات و ... راحت کنید. 
 

مهم ترین نکات انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو



هر کلینیک کاشت ابرو، لازم است برخی شرایط و ویژگی‌ها داشته باشد تا به این طریق، کار خود را تضمین نماید. ویژگی‌های کلینیک کاشت ابرو عبارتند از:

 

اهمیت کلینیک کاشت ابرو

 

 

مجوز کلینیک کاشت ابرو


یکی از ضروری‌ترین فاکتورهایی که یک کلینیک کاشت ابرو باید داشته باشد، مجوز انجام این کار است. مجوز داشتن به این معناست که کلینیک مربوطه مجوز های لازم و تاییدیه وزارت بهداشت برای انجام جراحی زیبایی را کسب کرده باشد. 
داشتن مدرک معتبر برای متخصصان و پرسنل کلینیک ضروری است. پزشکان متخصص باید مدرک معتبر خود را در مکانی که برای مراجعین در معرض دید باشد قرار دهند.
همچنین ساختمان کلینیک نیز باید به تجهیزات اتاق عمل، تهویه مناسب، اتاق عمل، اتاق استراحت، تجهیزات لازم برای بستری بیمار و ...  مجهز باشد.
 

تخصص پزشک جراح



یکی از معیار های مهمی در انجام عمل زیبایی کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد، مهارت، تخصص و تجربه پزشک جراح است. پیشرفت روزانه علم پزشکی باعث شده است هر ساله روش ها و متد های جدید در هر زمینه از جمله کاشت ابرو به کار گرفته شود و یک پزشک متخصص همواره در حال کسب تجربه جدید و ارتقاء مهارت های جراحی خود است تا بتواند همواره به روز باشد. تخصص پزشکی که در زمینه کاشت ابرو فعالیت می کند، ترمیم مو است.

 

اهمیت تخصص جراح زیبایی
 

 

تجهیزات پیشرفته در زمینه کاشت ابرو


اگر در رابطه با کاشت ابرو کمی تحقیق انجام داده باشید، حتما می دانید که روش های کاشت ابرو متفاوت است. هر کدام از روش ها مزایا، معایب عوارض کاشت ابروی منحصر به خود را دارد. تجهیزاتی که در روش های مختلف کاشت ابرو به کار گرفته می شود، متفاوت است. ممکن است ممکن است کلینیک های زیبایی برخی تجهیزات لازم برای یک روش خاص را نداشته باشند و به همین دلیل اگر روش خود را انتخاب کرده اید، باید اطمینان حاصل کنید که کلینیک انتخابی شما تجهیزات لازم برای انجام آن را دارد یا خیر. مشورت با پزشک متخصص می تواند اطلاعات کاملی در این رابطه به شما بدهد. اما با این حال شما نیز باید در رابطه با کلینیک زیبایی و تجهیزات آن تحقیق کنید.
 

مهارت و تجربه کادر درمان و پرسنل


رضایت مراجعین به مراکز زیبایی تنها در نتیجه عمل جراحی زیبایی خلاصه نمی شود. بلکه مراجعین از لحظه ای که وارد کلینیک زیبایی می شوند نیاز به رسیدگی و تامین تمام نیاز های لازم و انجام مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی دارند. این موضوع در مورد کاشت ابرو نیز صدق می کند. یک کادر درمان و خدمات آموزش دیده و با تجربه می تواند در زمان مناسب بهترین خدمات را مراجعین ارائه داده و نیاز های اورا با صبر و در نهایت احترام انجام می دهد.
اطلاع از توصیه های قبل از کاشت ابرو و نحوه رفتار و توصیه های بعد از کاشت ابرو برای این کارکنان بسیار اهمیت دارد.
 

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران


انتخاب بهترین کلینیک زیبایی کاشت ابرو از میان حجم انبوهی از تبلیغاتی که مراکز زیبایی انجام می دهند شاید دشوار باشد. اما شما اکنون می توانید با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که در این مقاله برایتان توضیح داده شده بهترین کلینیک کاشت ابرو را انتخاب کنید. اما این پایان راه نیست شما باید به دنبال تاییدی برای انتخاب کلینیک زیبایی خود باشید. به همین دلیل لازم است سوابق کلینیک را رابطه با مسائل زیر بررسی کنید :

سواق بیماران قبلی که به این مرکز زیبایی مراجعه کرده اند را بررسی کنید و سعی کنید افرادی را انتخاب کنید که مشکل شما را داشته  اند تا بتوانید نتیجه آن ها را مشاهده کنید. از پزشک خود بخواهید که سوابق بیمارانی که مشکل شما را داشته اند به همراه عکس قبل و بعد از عمل کاشت ابرو را به شما نشان دهد.
هنگام مراجعه به کلینیک از بیمارانی که در این مرکز جراحی انجام داده اند پرسجو کنید و از رضایت آن ها در رابطه با پزشک، خدمات کلینیک و میزان رضایت آن ها اطلاع کسب کنید.
همچنین یک کلینیک معتبر با ارائه مشاوره در رابطه با کاشت ابرو می تواند بسیاری از سوالات شما مانند ماندگاری کاشت ابرو، مراحل کاشت ابرو، کاشت ابرو برای بانوان،  کاشت ابرو برای آقایان و ... را در خونسردی و به صورت کامل پاسخگو باشد.

 

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو
 

هزینه کاشت ابرو در کلینیک معتبر


یک کلینیک معتبر و با سابقه درخشان در زمینه جراحی زیبایی هرگز با هزینه های غیر معقول اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. هزینه کاشت ابرو تا حد زیادی به روش کاشت، مهارت و تجهیزاتی که در کاشت ابرو به کار گرفته می شود بستگی دارد. با این حال هزینه ای مشخص با اندکی نوسان دارد. به همین دلیل باید هزینه آن را در نظر بگیرید هزینه این بابت کاشت در یک کلینیک پرداخت می کنید نباید خیلی زیاد و خیلی کم باشد. هر کدام از اینها باید برای شما شک برانگیز باشد به همین دلیل لازم است هزینه کاشت ابرو در کیلینیک زیبایی را نیز بررسی کنید و بعد تصمیم قطعی بگیرید.
 

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی النا


النا کلینیک یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین مراکز در زمینه عمل زیبایی کاشت ابرو است که با بهره مندی از پزشکان متخصصی زیبایی و ترمیمی مو و با پیشرفته ترین امکانات، جدید ترین روش های کاشت ابرو را به مراجعین ارائه می دهد.
مشاوره قبل از عمل کاشت ابرو و بهره مندی از نظرات تخصصی پزشک قبل از عمل در انتخاب بهترین شیوه برای کاشت و همچنین بدست آوردن بهترین نتیجه از کاشت ابرو ، از نقاط قوت کلینیک النا است که می توانید آن را در سوابق مراجعین به این مرکز مطلع شوید.


سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو را بیان کنیم تا با شناخت کامل، یک کلینیک خوب برای انجام کاشت ابرو انتخاب نمایید و از نتیجه آن، لذت ببرید. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سؤالات و یا تجربیات خود از کاشت ابرو را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 

منبع : https://elenaclinic.com/

مطالعه بیشتر: آیا ریزش موی شدید دارید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۹
ziba zibaro

در حالت معمول اکثر گاوصندوق های با کیفیت که ضمانت ساخت داشته باشند، برای سال ها بدون اینکه نیاز به تعمیر داشته باشند کار می کنند. اما ممکن است در طول عمر گاوصندوق شرایطی پیش آمد کند که کارایی درست گاوصندوق را تحت تاثیر قرار دهد.برای مثال حین سرقت، قفل گاوصندوق یا درب آن دچار آسیب شده باشد. یا کلید گاوصندوق شکسته باشد. برای حل مشکلاتی از این دست، تعمیر گاوصندوق توسط یک فرد ماهر ضرورت دارد.

 

انواع مدل گاوصندوق در صورت خرابی نیاز به تعمیر اختصاصی بر حسب نوع مدل خود را پیدا می کنند. برای مثال در انواع قفل گاوصندوق خواندید که قفل دیجیتال متفاوت از قفل مکانیکی است. بنابراین تعمیر آن نیز اختصاصی تر بوده و نیازمند مهارت تخصصی در رابطه با مدلی است که نیاز به تعمیر دارد. اما به صورت کلی رایج ترین تعمیراتی که برای انواع گاوصندوق ضرورت پیدا می کند را می توان موارد زیر را بیان کرد :

 

  •  تعمیر و بازکردن درب گاوصندوق
  •  تعمیر، تعویض و بازکردن قفل گاوصندوق

 

آیا نیاز به تعمیر گاوصندوق دارید؟

 

متخصصان حوزه گاوصندوق همواره توصیه می کنند به جای تعمیر قفل گاوصندوق آن را تعویض کنید. برحسب نوع قفل گاوصندوق تعمیر، تخریب و تعویض قفل گاوصندوق نیز متفاوت است. این خدمات متفاوت از خدماتی از قبیل فراموشی رمز گاوصندوق است. تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد.

 

 

تعمیر و تعویض قفل مکانیکی گاوصندوق

 

قفل مکانیکی که سنتی ترین حالت ایمنی برای گاوصندوق است، حالتی برای تغییر رمز ندارد. بنابراین در اکثر موارد تعمیرکاران گاوصندوق باید قفل قدیمی را تخریب کرده و آن را با قفل جدید جایگزین کنند. این فرآیند تخریب خود نیاز به تخصص و مهارت دارد چرا که اگر فرد تعمیرکار مهارت این کار را نداشته باشد آسیب جدی به درب گاوصندوق وارد شده و نه تنها گاوصندوق شما تعمیر نمی شود، بلکه باید یک گاوصندوق جدید خریداری کنید.

 

تعمیر و تخریب قفل گاوصندوق و باز کردن درب آن معمولا به سه صورت زیر انجام می شود

 

 

تخریب حاشیه درب گاوصندوق

 

اگر اجزای تشکیل دهنده گاوصندوق را بشناسید،می دانید که درب گاوصندوق اهمیت بسیاری دارد. و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد باید آن را به یک نتخصص واگذار کنید.در این حالت با استفاده از پوتک و یا وسیله ای دیگر ضربات محکمی به محل اتصال درب گاوصندوق و زبانه ها وارد می شود تا فاصله ای بین لولای نگهدارنده درب و بدنه گاوصندوق ایجاد شده و در نهایت درب گاوصندوق جدا شود.

 

باز کردن درب گاوصندوق با استفاده از کلید چند محور

 

 

کلید چند محور به گونه ای است که می تواند خود را با هر نوع قفلی سازگار کرده و حالت آن را به خود بگیرد.به این ترتیب قفل گاو صندوق باز می شود.

 

باز کردن درب گاوصندوق با استفاده از دریل

 

این دریل که وسیله ای بسیار تخصصی است، با وارد شدن به قفل برای تخریب، زبانه گاوصندوق را از بدنه آن جدا کرده و در نهایت باعث باز شدن درب گاوصندوق می شود.

 

تعمیر و باز کردن قفل دیجیتال

 

هر گونه مشکلی که برای قفل هوشمند و دیجیتال گاوصندوق پیش می آید توسط متخصصین می تواند بر طرف گردد. بنابراین می توان گفت تعمیر بازسازی قفل گاوصندوق دیجیتال و هوشمند دردسر های قفل مکانیکی مانند تخریب و تعویض را ندارد

 

هزینه تعمیر گاوصندوق

 

هزینه تعمیر، تعویض و حتی تخریب گاوصندوق نرخ مصوبی نداشته و بر اساس مدل گاوصندوق و مدل خرابی آن، هزینه متفاوتی برای تعمیر آن باید پرداخت کنید. اما با این حال باید توجه داشته باشید که فروشگاه های معتبر گاوصندوق هزینه ای که بابت تعمیر و حتی نصب گاوصندوق دریافت می کنند، معمولا منصفانه بوده و این موضوع باعث اعتبار آنها می باشد. بنابراین به خدماتی که فروشگاه گاوصندوق ارائه می دهد توجه کنید و انتظار خدمات بهینه از آن ها داشته باشید.

 

اهمیت فروشگاه گاوصندوق در ارائه خدمات تعمیر آن

 

همانطور به صورت خلاصه به آن اشاره شد تعمیر گاوصندوق یک کار تخصصی است که بستگی به نوع خرابی و مدل گاوصندوق شما، میتواند ساده یا پیچیده باشد. اما در هر صورت نیاز به یک فرد ماهر دارد. فروشگاه گاوصندوق سعدین بهترین متخصصان و تعمیرکاران خود را برای عیب یابی، تعمیر یا تعویض گاوصندوق آموزش داده و آن ها در اختیار شما هستند تا علاوه بر نصب گاوصندوق و حمل آن، تعمیرات گاوصندوق شما را نیز به صورت تخصصی انجام دهند.

 

فروشگاه گاوصندوق سعدین

فروشگاه سعدین علاوه بر ارائه انواع گاوصندوق خانگی، اداری، هتلی و دکوراتیو بهترین خدمات و پشتیبانی از جمله تعمیر گاوصندوق را بهترین متخصصان به شما ارائه می دهد. مهارت های گسترده متخصصان سعدین به آنها امکان می دهد هر نوع گاوصندوق را تعمیر کرده و قابل استفاده کنند.

 

منبع : https://sadinsafe.com/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۵
ziba zibaro

اگر برای اولین بار قصد دارید با استفاده از دریل برقی یا شارژی، سوراخی در یک سطح استفاده کنید و نحوه کار با آن را نمی دانید، در این مقاله از مجله اینترنتی سوپر ابزار پارس با ما همراه باشید تا بتوانید بدون نگرانی آموزش کار با دریل رابیاموزید.

 

اگر به دنبال نحوه کار با دریل هستید حتما دریل خانگی یا صنعتی مناسب خود را خریداری کرده اید.

 

در مقاله شناخت اجزاء دریل مهم ترین قسمت های دریل یعنی، موتور، سه نظام و مته را به شما معرفی کردیم. شما هنگام کار با دریل با برخی از این اجزاء از جمله سه نظام و مته ارتباط مستقیم دارید و با برخی دیگر مانند موتور به صورت غیر مستقیم در ارتباط هستید.

 

 

 

مراحل کار با دریل

مرحله اول : آمادگی قبل از شروع کار

 

قبل از اینکه دریل را در دست بگیرید و کار با دریل را شروع کنید، لازم است احتیاط های لازم برای شروع کار با دریل را در نظر بگیرید.

 

پوشیدن لباس کار مناسب نه تنها برای کار با دریل، بلکه برای هر کاری که با ابزارهای برقی انجام می دهید لازم و ضروری است. اگر لباس کار ندارید، برای احتیاط لباس های گشاد نپوشید.

 

استفاده از عینک و محافظ گوش برای پیشگیری از آسیب به چشم و گوش توصیه می شود. مخصوصا اگر هر روز باید با دریل کار کنید، لباس کار، عینک و محافظ گوش را حتما تهیه کنید.

 

اگر از طلا و انواع رساناهای دیگر به طور معمول استفاده می کنید، بهتر است برای کار با دریل و سایر ابزارهای برقی از آن ها استفاده نکنید.

 

 

مرحله دوم : انتخاب مته مناسب

 

همانطور که میدانید انواع مته با کارایی متفاوتی وجود دارد که شما متناسب با سطحی که قرار است حفره ای در آن ایجاد کنید باید بهترین نوع مته را انتخاب کنید.

در انتخاب مته، جنس سطح و طول سوراخی که قرار است ایجاد شود اهمیت دارد.

 

 

 

مرحله سوم : قرار دادن مته داخل سه نظام

 

برای قرار دادن مته باید سه نظام را در خلاف جهت ساعت بچرخانید تا دندانه های آن باز شود. حال باید مته را داخل سه نظام قرار داده و سه نظام را بچرخانید تا مته درون آن محکم قرار گیرد. برای محکم کردن سه نظام دستی، از آچار مخصوص آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که مته و سه نظام کاملا محکم شده اند. سه نظام های خودکار این کار را بدون آچار انجام می دهند.

بعد از قرار دادن مته، حتما آچار را از سه نظام جدا کنید.

 

 

مرحله چهارم : آماده کردن سطح کار

 

اطمینان از ثابت بودن سطحی که با دریل کار میکنید مهمترین ضرورت است. اگر بر روی دیوار کار می کنید نگرانی از بایت ثابت بودن سطح ندارید، اما اگر بر روی تکه ای چوب کار می کنید لازم است آن را با گیره ثابت نگه دارید و به این ترتیب با دو دست می توانید از دریل استفاده کرده و کنترل بیشتری بر روی دریل داشته باشید.

 

باید اطمینان کنید که سطح شما برای فرو رفتن مته در آن مشکلی ندارد. مثلا از بابت دیوار اطمینان حاصل کنید که محل دریل کاری سیم کشی برق نداشته باشد و اینکه با ضربه زدن به دیوار اطمینان پیدا کنید که پشت دیوار ستون فلزی نباشد.

 

پس از این اطمینان لازم است در سطح فرورفتگی ایجاد کنید.برای مثال اگر سطح شما چوبی است، نقطه ای که قرار است با مته سوراخ شود را علامت زده و با میخ ضربه ای به آن وارد کنید.

استفاده از یک نوار چسب در محل سوراخ می تواند از لب پر شدن سطح جلوگیری کند.

 

 

مرحله پنجم : روشن کردن دریل و ایجاد سوراخ

 

برای جابه جایی دریل از سیم آن استفاده نکنید.

قبل از اتصال به برق از خاموش بودن دریل مطمئن شوید و دست خود را از روی کلید آن بردارید.

دریل را عمود بر سطح بگیرید

 

دریل را به صورتی در دستان خود قرار دهید که کاملا عمود بر سطح مورد نظرتان باشد.

برای ایجاد سوراخ به اندازه کافی فشار وارد کنید. اگر فشار شما کم باشد دریل در دستان شما شرع به لغزیدن می کند. همچنین اگر فشار زیادی به دستگاه وارد کنید، باعث خرابی دستگاه و افت دور موتور آن می شوید و همچنین چرخش مته را دچار اشکال می کند

 

در ابتدا سرعت دریل کم کنید و سپس در صورت نیاز سرعت آن را افزایش دهید. اما بطور کلی برای ایجاد سوراخ در سطوح چوبی سرعت زیاد و برای سطوح فلزی سرعت کم مناسب است.

 

هنگام کار با دریل مته بسیار داغ می شود و احتمال شکستن آن زیاد می شود. به همین دلیل اگر برای طولانی مدت با دریل کار می کنید، باید مته آن را در آب خنکی قرار داده تا خنک شده و از شکستن آن جلوگیری شود.

 

اگر هنگام کار با دریل متوجه شدید در سوراخ پیشروی ندارد، با اعمال فشار سعی در جلو راندن مته نداشته باشید و اینکار فشار بسیاری به دریل وارد می کند. مته را از سوراخ خارج کنید تا براده های برش خورده از سوراخ خارج شود و پس از آن دوباره به دریل کاری ادامه دهید.

 

در هنگام دریل کاری برای اینکه سوراخ را بزرگ تر نمایید هیچگاه دریل را به راست و چپ و یا حالت دورانی حرکت ندهید تا سه نظام و گیربکس دریل در امان بماند.

اگر دیوار را دریل کاری می کنید، تمام طول مته را داخل سوراخ دیوار نکنید تا سه نظام با دیوار برخورد نداشته و باعث آسیب به سه نظام نشود.

 

منبع :سوپرابزار پارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۱
ziba zibaro

ترکیه یکی از آزادترین و ایمن ترین کشورهای جهان از نظر سرمایه گذاری است.

 

بهترین سرمایه گذاری های ترکیه برای سال 2021

سرمایه گذاری های ترکیه

سال 2021 ممکن است سال خوبی برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری های بلند مدت در خارج از کشور مانند ترکیه باشد. اما روی چه چیزی سرمایه گذاری خواهید کرد؟ خواه یک مبتدی باشید و هم یک سرمایه گذار حرفه ای، این مهمترین سوال در ذهن همه است. برای پاسخ به این سوال، ما بهترین گزینه های سرمایه گذاری را که می توانید در سال 2021 و بعد از آن به آنها فکر کنید، با شما به اشتراک می گذاریم. در اینجا 6 نکته برتر سرمایه گذاری آورده شده است:

 

در بورس سرمایه گذاری کنید

بورس سهام بازاری است که در آن می توانید پس انداز خود را با سهام، کالاها، معاملات آتی و اختیارات ارزیابی کنید. به معامله ای که با این ابزارهای سرمایه گذاری انجام می دهید سرمایه گذاری در بازار سهام گفته می شود.

شما از شنیدن اخبار بازار سهام در میان بهترین ابزارهای سرمایه گذاری 2021 تعجب نخواهید کرد. بورسا استانبول، که روند صعودی خوبی را در سه ماهه آخر سال 2020 تجربه کرد، احتمالاً این روند را در سال 2021 نیز ادامه خواهد داد.

براساس آژانس ثبت مرکزی (MKK)، تعداد سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار استانبول در کل سال 2020 24549 نفر افزایش یافته است و در بازه زمانی 1 ژانویه تا 10 مه 2021 با 269،993 نفر به یک میلیون و 473،430 نفر رسیده است. مردم افزایش یافته اند تا دیروز تعداد سرمایه گذاران در بورس سهام نزدیک به 2 میلیون نفر افزایش یافت.

در آخر، به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در بازار سهام می تواند به شما در پس انداز مالیات کمک کند. هیچ گونه تعهدی برای ارائه اظهارنامه عواید حاصل از فروش سهام معامله شده در بورس اوراق بهادار وجود ندارد و بنابراین نیازی به مالیات نیست. اگرچه به طور معمول مشمول نگهداری است، اما به دلیل اینکه نرخ نگهداری صفر تعیین می شود، پرداخت مالیات از طریق کسر امکان پذیر نیست.

 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در املاک

به گفته بسیاری از کارشناسان سرمایه گذاری، سال 2021 سالی خواهد بود که رضایت سرمایه گذاران از نظر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مانند بازار سهام را فراهم می کند.

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه بهره وری بالا است. آپارتمان در مجتمع های مسکونی واقع در مناطقی با زیرساخت های پیشرفته در طول سال مورد تقاضای زیاد است. بنابراین، اجاره آنها اکنون با توجه به ماهیت بازار تضمین شده است.

املاک و مستغلات به طور کلی یک گزینه سرمایه گذاری عالی است. این می تواند یک درآمد منفعل پایدار ایجاد کند و اگر ارزش با گذشت زمان افزایش یابد، می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت باشد. حتی ممکن است از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود برای شروع تولید ثروت استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در رابطه با خرید ملک، آپارتمان، خانه و زمین در ترکیه به مقاله سرمایه گذاری در املاک ترکیه مراجعه نمایید.

 

سرمایه گذاری در طلا

از بین تمام فلزات گرانبها، طلا بیشترین محبوبیت را به عنوان سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاران معمولاً طلا را به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به ریسک، به ویژه از طریق استفاده از قراردادهای آتی و مشتقات، خریداری می کنند. بازار طلا مانند سایر بازارها در معرض حدس و گمان و نوسان است.

این واقعیت که قیمت هر اونس طلا به دلار نمایه می شود، می تواند طلا را به ابزاری مضاعف برای سرمایه گذاری تبدیل کند. زیرا در حالی که قیمت طلا در جهان در حال افزایش است، دلار می تواند در ترکیه ارزش پیدا کند. به عنوان مثال، اگر قیمت هر اونس طلا 2٪ و دلار 1٪ در ترکیه افزایش یابد، ارزش طلای شما 3٪ افزایش می یابد.

پردرآمدترین گزینه برای کسانی که می خواهند در طلا سرمایه گذاری کنند طلای گرم است. زیرا طلای گرم هم از نظر ارزش فروخته می شود و هم هزینه کار زیر کار وجود ندارد. با این حال، گرم طلای گران قیمت را می توان در جواهرات با قیمت 1، 2.5، 5، 10 و 20 گرم فروخت.

اگرچه قیمت طلا در کوتاه مدت می تواند بی ثبات باشد، اما همیشه ارزش خود را در بلند مدت حفظ کرده است. طی سالهای گذشته، به عنوان یک پرچین در برابر تورم و فرسایش ارزهای اصلی عمل کرده است، و به همین دلیل یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

در ترکیه، مطمئن ترین خرید سکه های طلای جمهوری ترکیه (22 عیار / 916 نمونه) است. علاوه بر این، هیچ مالیاتی از آنها دریافت نمی شود. مهر سکه ها تنها ضرابخانه اصلی ترکیه در استانبول است. هیچ کس دیگری در کشور حق انجام آنها را ندارد.

 

سرمایه گذاری در بخش بهداشت

ترکیه با تحولات چشمگیر در بخش بهداشت طی 10 سال گذشته، مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. رشد جمعیت در نتیجه اقتصاد به سرعت در حال توسعه منجر به هزینه های بالای سلامتی شده است. بنابراین، علاقه به مراکز بهداشتی، پلی کلینیک ها و بیمارستان ها افزایش یافته و این مورد توجه سرمایه گذاران بالقوه قرار گرفته است. ترکیه به دلیل سرمایه گذاران خارجی به بخش بهداشت علاقه ویژه ای دارد زیرا آنها به خدمات با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه دسترسی دارند. سرمایه گذاری در بخش بهداشت بسیار سودآور است، این یکی از منابع اصلی درآمد در ترکیه است.

از میان عوامل مختلف افزایش تقاضای ترکیه برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خارجی، مهمترین مورد اصلاحات بهداشتی است که توسط دولت اجرا شده است. سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان کشور با تصویب قانونی که بر مشارکت دولتی و خصوصی در اثبات خدمات مراقبت های بهداشتی تأکید دارد، بسیار آسان شده است.

ترکیه در زمینه کشاورزی پیشرو است. گیاهان مختلفی به ویژه از نظر ویژگی های جغرافیایی، از جمله آنادولو مرکزی، در کشور ما به راحتی پرورش می یابند. سرمایه گذاری های کشاورزی در کشور ما که مناطق کشاورزی زیادی دارد و برای کشاورزی مناسب است، واقعاً خوب به نظر می رسد.

این واقعیت که همه می خواهند سرمایه گذاری کنند، اما در واقع بسیار چالش برانگیز است، ایده سرمایه گذاری را برای بخش کشاورزی به ارمغان می آورد. بخش کشاورزی هرگز مانند گذشته سرمایه گذاران خود را ناراحت نخواهد کرد و بازده آن همیشه صد در صد خواهد بود. کسب درآمد با سرمایه گذاری های خود در کشاورزی فقط یک رویا نیست. امرار معاش بسیاری از مردم کشورمان کشاورزی است و می توانید با سرمایه گذاری در کشاورزی درآمد کسب کنید.

خرید ملک در اروپا یا ترکیه؟ کدام یک بهتر است؟

درسته که ترکیه مکان خوبی برای سرمایه گذاری است؟

محدودیت های سرمایه گذاری در ترکیه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۰۹:۱۷
ziba zibaro

بسیاری از مردم آرزو دارند که یک ملک در اروپا خریداری کنند، صاحب یک آپارتمان در فرانسه، ایتالیا یا اسپانیا یا سایر کشورهایی هستند که به دلیل طبیعت زیبا، توسعه یا قوانین معروف هستند. امروز، ما در مورد بازار املاک و مستغلات در اروپا و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد. با توجه به وضعیت آب و هوا، امکانات دولتی و مزایای موجود، آن را با بازار املاک و مستغلات ترکیه و وضعیت اقامت در ترکیه مقایسه کنید.

سیاست های دولت ها با ارائه انگیزه های زیادی برای جذب سرمایه برای احیای اقتصاد خود رقابت می کنند. بسیاری از قوانین به نفع سرمایه گذار است. این مشوق ها نیاز سرمایه گذار به چنین مزایایی مانند اخذ اجازه اقامت در کشور یا تابعیت را برآورده می کند، اما این سیاست ها و قوانین از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، همراه با سایر عوامل باعث جذب سرمایه گذاران برای انتخاب کشور مناسب برای سرمایه گذاری های خود می شود. .

 

مهمترین مزایای خرید ملک در اروپا و اقامت در آنجا

ملک آلمان

اتحادیه اروپا از 27 کشور تشکیل شده است، اما قطب نمای املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران خارجی فقط به برخی از پایتخت ها و شهرها می رود، زیرا بیشتر مناطق به جز قسمت جنوبی مدیترانه، از هوای سرد رنج می برند.

 مهمترین مزایای اقامت در اروپا

1. زیبایی طبیعت: جایی که برخی از شهرهای اروپا دارای طبیعت زیبا، و چشم اندازهای فوق العاده هستند، باعث جذب گردشگران و سرمایه گذاران به آن می شوند، اما دوره لذت بردن از این زیبایی به دلیل طولانی بودن زمستان همراه با یک پاییز و یک بهار سرد اغلب نسبتاً کوتاه است.

2. اقامت دائم در ازای خرید ملک: برخی از شرکتهای املاک و مستغلات اروپا چندین سال پیش شعار "ملیت یا اقامت دائم در ازای خرید املاک و مستغلات" را به عنوان بخشی از تلاش خود برای جذب سرمایه گذاری جدید، به ویژه از کشورهایی که کشورشان از مشکلات سیاسی رنج می برند، مطرح کردند. و تلاطم امنیتی.

3. با استفاده از قوانین کشوری که آنها در آن سرمایه گذاری کرده اند، با آزادی حرکت بین کشورهای اتحادیه اروپا پس از اخذ اقامت.

با این وجود، شرایط بدست آوردن اجازه اقامت فقط به دلیل شرایط دشوار مالکیت املاک در اروپا و گران بودن آن، علاوه بر مراحل دشوار اخذ اقامت در این کشورها، برای تعداد بسیار کمی از افراد ثروتمند در دسترس بود.

 

مشهورترین کشورهای اروپایی که با خرید ملک به خارجی ها اقامت می دهند

بسیاری از کشورهای اروپایی به کسانی که ملک خریداری می کنند اقامت می دهند، اما این قوانین با توجه به سیاست ها و قوانین هر کشور متفاوت است.

 

چندین کشور اروپایی تصمیماتی اتخاذ کرده اند که باعث جذب سرمایه شود. اولین جمهوری مونته نگرو، در جنوب شرقی اروپا بود، جایی که قوانین آنها به خارجیان اجازه می داد که دارای واحدهای مسکونی باشند زیرا خریدار پس از یک سال از تاریخ خرید حق دریافت اقامت دائم را دارد، پس از ده سال امکان اخذ تابعیت.

 

کشورهایی که برای سرمایه گذاری در ملک شهروندی نیز ارائه می دهند شامل قبرس، اسپانیا، پرتغال، بلغارستان و مجارستان هستند، اما با شرایط نسبتاً دشوار.

به عنوان مثال در اسپانیا، قیمت ملک باید بیش از 500 هزار یورو باشد تا به صاحب آن حق اقامت داده شود. به مالک، همسر و فرزندان وی اصطلاحاً "ویزای طلایی" داده می شود که به شخص اجازه می دهد مدت اقامت کوتاه تا 15 روز را برای یک سال کامل داشته باشد، پس از سال اول می توانید اجازه اقامت دو ساله دریافت کنید، که همچنین قابل تمدید است، پس از آن صاحب ملک می تواند اقامت دائم را بدست آورد. سپس می تواند درخواست تابعیت اسپانیا را بدهد.

در جمهوری لتونی در شمال شرقی اروپا، اصلاحاتی در قوانین سرمایه گذاری املاک و مستغلات برای خارجی ها اعمال شده است که در آن خارجی ها توانسته اند ملکی را با ارزش مالی مشخص خریداری کنند. سرمایه گذار تا مدت زمان اقامت دائم برای مدت پنج سال اجازه اقامت می گیرد که هر سال تمدید می شود.

وی در بیانیه قبلی خود به دیوید پطروسوف، مدیر عامل اتحادیه توسعه دهندگان قبرس، خاطرنشان کرد که شرکت وی با خرید واحدهای مسکونی در قبرس به ارزش 250 تا 300000 یورو برای مدت دو سال در حال جذب سرمایه گذاران است و افزود که این شرکت دارای املاک و مستغلات به ارزش 2 میلیون نفر است یورو (2.23 میلیون دلار) که ظرف 3 ماه تابعیت خریدار را فراهم می کند

برای هر نوع سرمایه گذار، خرید ملک در ترکیه از بسیاری جهات یک موقعیت برنده است. برای شروع، املاک در ترکیه به طور کلی ارزان تر از اتحادیه اروپا یا کشورهای حوزه خلیج فارس است. خریداران مسکن در ترکیه از هزینه های زندگی نیز که به طور قابل توجهی ارزان تر از کشورهای غربی است، سود می برند. سرعت پایین زندگی، غذای سالم و دمای تابستان نیز از مزایای مطلوب است. دلیل شما برای خرید ملک در خارج از کشور هرچه باشد، در اینجا ده مزیت دیگر وجود دارد که چرا شما باید ترکیه را انتخاب کنید.

 

مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه  و اقامت در آنجا

ملک ترکیه

1) قیمت خانه در مقایسه

هر صاحب ملک اتحادیه اروپا می داند خرید خانه گران است. حتی پس از هزینه ملک، هزینه های بسته مانند هزینه های نظرسنجی، هزینه های وکالت، تمبر و هزینه های نوسازی را در نظر بگیرید. قیمت ملک در ترکیه پایین است، به خصوص در مقایسه با کاهش مقصد اروپایی، بنابراین آپارتمان های لوکس یا ویلا زیبا بانک را نمی شکنند. بسیاری از ویژگی های ساختمانی جدید دارای بالاترین کیفیت دکوراسیون، مانند کف سرامیک و حمام های کاشی کاری شده زیبا هستند. با در نظر گرفتن نرخ ارز، حتی با در نظر گرفتن هزینه های فرآیند خرید، خانه قابل قبولی برای پولی که خرج می کنید می گیرید. در بسیاری از مناطق ترکیه، یک ویلا سه یا چهار خوابه هزینه یک آپارتمان یک خوابه در انگلیس دارد.

 

2) آب و هوای تعطیلات در ترکیه

در کنار سواحل مدیترانه و اژه، بازنشستگان منتظر 300 روز آفتاب در سال هستند. البته، آب و هوای هیچ کشوری مناسب نیست. ترکیه دقیقاً مانند اکثر نقاط دیگر باران می بارد و می تواند باران سخت و سنگین باشد اما دمای هوا را می توان در تمام طول سال در کنار رودخانه ترکیه مشاهده کرد که زمستان به ندرت به زیر پنج درجه سانتیگراد می رسد. آیا خودتان را تصور می کنید که کریسمس یا سال نو را در ساحل بگذرانید؟ آب و هوای زیبا یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم تصمیم می گیرند برای اولین بار در ترکیه خریدار شوند.

 

3) هزینه زندگی

اکثر اوضاع در ترکیه بطور قابل توجهی ارزان تر از سایر کشورها است. برق و گاز، مالیات شورا، نوسازی، نگهداری، غذا و نوشیدنی، مواد غذایی روزانه و حمل و نقل هزینه کمتری نسبت به سایر کشورها دارد. بنابراین، نه تنها هزینه ملک کم است، بلکه هزینه های آن نیز مقرون به صرفه است، بنابراین کسی که با پول یکبار مصرف خانه می خرد از مزایای جذاب ترکیه برخوردار می شود.

 

4) قیمت خانه برای سرمایه گذاری

چه گران پسند باشید و چه کم پول، طیف گسترده ای از گزینه های مسکن متناسب با همه سبک های زندگی در ترکیه موجود است. در ترکیه، گزینه های ملک از یک آپارتمان متوسط ​​یک خوابه تا ویلا های پنج یا حتی 6 خوابه با استخرهای خصوصی و محوطه های خیره کننده متغیر است. دکوراسیون می تواند مینیمالیستی و ساده باشد، که باعث صرفه جویی در هزینه، یا اسراف و با کیفیت می شود.

 

5) دسترسی آسان

خرید خانه در ترکیه استفاده از یک شبکه حمل و نقل ارزان، قابل اعتماد و کارآمد است. با دسترسی آسان به چندین فرودگاه در تمام طول سال، سفر شما به خانه معمولاً در نیم ساعت در محبوب ترین مکانها انجام می شود. قطارها به طور منظم بین شهرهای بزرگی مانند استانبول، آنکارا و ازمیر حرکت می کنند. برای رفت و آمد بین شهرهای بزرگ از اتوبوس های دولموس یا شبکه های اصلی اتوبوس استفاده کنید. سفرهای هوایی در ترکیه منظم و ارزان است، در اکثر فرودگاه ها سفرهای بین المللی نیز ارائه می شود.

 

6) مالکیت، اقامت و تابعیت ملک

برای دریافت اقامت نیازی نیست که خریدار خانه باشید، اما بیشتر صاحبان خانه این کار را می کنند تا بتوانند دوره های طولانی را در ترکیه سپری کنند. بعلاوه، برخی از خریداران مسکن تقاضای تابعیت می کنند که معیارهای متفاوتی برای تحقق دارند. (اطلاعات بیشتر در مورد درخواست تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات). یا اینکه شما می توانید به عنوان مثال در یک آپارتمان استودیوی متوسط ​​برای فروش در استانبول سرمایه گذاری کنید و همچنان می توانید برای اقامت ترکیه درخواست کنید که سالانه قابل تمدید است. بازار مسکن ترکیه همچنین با "سند مالکیت آزاد" از املاک عمل می کند. چه یک واحد آپارتمان کوچک باشد و چه یک خانه مستقل، شما تنها مالک ملک هستید. این امر آزادی بسیار بیشتری را هنگام نوسازی یا فروش ملک می دهد.

 

8) غذای ترکی

چه در یک رستوران شیک و چه در یک لوکانتای محلی، غذاخوری ها همیشه به غذاهای اصیل ترکی با کیفیت خوب اعتماد می کنند. یکی از امتیازات مهم صاحب خانه بودن در ترکیه، غذای خوشمزه و سالم است. تمام محصولات محلی تولید شده تازه هستند و مواد مغذی آن بسیار بیشتر از سوپرمارکت محلی شما در خانه است. فراموش نشدن آفتاب زیبای ترکی به همان اندازه برای میوه ها و سبزیجات که در محلی رشد می کنند نیز مفید است. بسیاری از مناطق ترکیه تمایل به رستوران های محلی دارند. اولین وعده غذایی صبحگاهی شما باید شما را برای روز تنظیم کند و یک صبحانه ترکی دقیقاً همین کار را انجام می دهد. همراه با یک قابلمه چای خوشمزه و لذیذ، یک وعده غذایی عالی و عالی است.

 

9) وسعت زیاد ترکیه

ترکیه کشوری با هزاران سال تاریخ است که قدمت آن به امپراتوری روم و آخرین امپراتوری عثمانی باز می گردد. چه در پایتخت قدیمی استانبول، چه در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس و چه غارهای باورنکردنی در کاپادوکیا، تاریخ جذاب در همه جا وجود دارد. در هر کجای ترکیه که باشید، از دنیای تاریخ دور نیستید که ویرانه هایی در سرتاسر کشور پراکنده است. حتی پیاده روی در مسیرهای پیاده روی تکه های جادویی کوچکی از ساختمان های بازسازی نشده با ثروت گذشته را به ارمغان می آورد. در چند دهه گذشته، باستان شناسان به طور فزاینده ای ویرانه های بیشتری را کشف کردند و شوراهای محلی آنها را مرمت، بازسازی و برای عموم باز کردند. اما این فقط تاریخ باستان نیست که بازدیدکنندگان را مورد توجه قرار می دهد، حتی گذشته نه چندان دور می تواند جذاب باشد، مانند جنگ یونانی-ترکی در قرن 20 و تبادل جمعیت که بسیاری از شهرهای ارواح قدیمی یونان را در سراسر ترکیه ترک کرده است.

 

مقالات مرتبط:

سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟

محدودیت های سرمایه گذاری در ترکیه

درسته که ترکیه مکان خوبی برای سرمایه گذاری است؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۰۰ ، ۱۶:۱۴
ziba zibaro

ترکیه بسیاری از شرایط یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در زمین، املاک و شرکت و همچنین مقصد محبوب گردشگری با قیمت پایین املاک و مستغلات، خرید، اجاره و بازار قوی فروش مجدد را دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم.

دلایل مناسب بودن ترکیه برای سرمایه گذاری

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان |  Mehr News Agency

قیمت پایین املاک و مستغلات ترکیه

بازار مسکن در ترکیه به دلیل مشکل در گرفتن وام های مسکن در پشت اروپا قرار داشت. اکثر خریدهای املاک و مستغلات تا همین اواخر از طریق وراثت یا پس انداز بودجه ای انجام می شد که محدودیت بازار شکوفایی املاک را فقط با مقرون به صرفه نبودن تعیین می کرد. دولت ترکیه متعهد به تقویت بازار وام مسکن است که گام مهمی است زیرا شرایط کوتاه وام و نرخ بهره بالا به این معنی است که در حال حاضر تنها 3٪ از امور مالی مسکن در ترکیه از اعتبارات بانکی ناشی می شود.

 

ترکیه قانون جدید  رهن را تصویب می کند

پیش بینی می شود این قانون جدید در ماه مه 2013 به تصویب برسد. تهیه وام های رهنی با نرخ بهره پایین مسکن را با قیمت مناسب تر و قیمت های خانه را به سمت بالا افزایش می دهد. دولت قانون ترکیه در ژانویه 2014 تصویب شد و حق خارجی ها را برای خرید املاک زیر 2.5 هکتار برای استفاده شخصی یا مشاغل تأیید کرد. اکنون برای خارجی ها این امکان وجود دارد که وام مسکن محلی را تشویق کنند و این بازار نوظهور را تشویق کند.

 

سرمایه گذاران خارجی

ترکیه مقدار زیادی سرمایه گذاری خارجی دریافت کرده است. از این سرمایه گذاری برای بهبود سریع زیرساخت های ترکیه استفاده می شود. صندوق های املاک مستقر در اروپا و خلیج فارس نیز پول خود را به این کشور می ریزند ، به طوری که دبی یک سرمایه گذار بسیار سنگین در ترکیه به عنوان یک مکان جذاب است. سرمایه گذاران شرکتی در حال ایجاد استراحتگاه های جدید ، زمین های گلف و سایر امکانات گردشگری هستند در حالی که بودجه عمومی برای بهبود جاده ها و فرودگاه ها هدف گذاری شده است. اینها نشانه های روشنی از رشد اقتصاد گردشگری است که رشد سرمایه را برای سرمایه گذاری های امروز املاک بسیار افزایش می دهد. جهانگردی عظیم گلف در آنتالیا-بلک در حال پیشرفت است که ارزش هر سرمایه گذاری در آن منطقه را افزایش می دهد.

مقالات مرتبط:

سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟

محدودیت های سرمایه گذاری در ترکیه


سهولت در فروش مجدد 

سالانه بیش از 25 میلیون گردشگر از ترکیه بازدید می کنند تا بازار املاک را تقویت کرده و امکانات "قوی برای خرید" را ایجاد کنند. بازده ناخالص اجاره در ترکیه از متوسط ​​به بالا متفاوت است. املاک در مراکز عمده شهرها بازدهی 6.6٪ را ارائه می دهند ، در حالی که املاک در مناطق ساحلی می توانند از 13٪ تا 16٪ چشمگیر داشته باشند. هزینه کم زندگی و پروازهای مقرون به صرفه و مکرر از اکثر شهرهای اروپا ، این کشور را به مکانی آسان برای داشتن خانه دوم تبدیل کرده است.
در مجموع، ترکیه چیزهای زیادی برای ارائه به یک خریدار بالقوه دارد - چه برای سرمایه گذاری ، بازنشستگی یا فقط برای یک خانه تعطیلات.

 

رشد شدید سرمایه در بازار املاک ترکیه

کسانی که می خواهند از سرمایه گذاری در املاک در بازارهای نوظهور استفاده کنند باید مراقب ترکیه باشند. قیمت املاک ترکیه به شدت افزایش یافته و با رشد سرمایه 25 درصدی، رو به افزایش است. یک تقاضای مداوم برای خرید املاک توسط مردم محلی وجود دارد - پس از ارائه وام های رهنی محلی در فوریه 2013 که سرمایه گذاران را قادر می سازد تا 80٪ ارزش ملک را وام بگیرند.

علاوه بر این ، آزادسازی بازار املاک و مستغلات در سال 2013 ، صرف نظر از مسئله الحاق به اتحادیه اروپا ، سرمایه گذاران بین المللی را به ترکیه جذب کرد. امارات متحده عربی 4.4 میلیارد یورو در بخش املاک و مستغلات ترکیه سرمایه گذاری خواهد کرد ، مدیران صندوق مستقر در انگلستان و توسعه دهندگان بزرگ املاک و مستغلات هر دو ترکیه را در سرمایه گذاری در املاک مسکونی خود قرار می دهند. بانک ها و سرمایه گذاران عمده اروپایی ، ایالات متحده آمریکا با استقرار در شعبات خود در ترکیه به تدریج حضور فیزیکی خود را برقرار کرده اند.

ارزش املاک در بسیاری از مکانها بیش از 100٪ و در برخی از مراکز شهر املاک از سال 2013 تا 150٪ -200٪ افزایش یافته است. فروش املاک در ترکیه منفجر شده و بیش از 21،000 خریدار از انگلستان ، ایرلند ، آلمان و هلند در املاک در امتداد خط ساحلی ترکیه سرمایه گذاری کرده اند.

 

بازار املاک کشور شاهد افزایش عرضه املاک با کیفیت بسیار بالا، به ویژه در مناطق عمده ساحلی و شهرها بوده است. پیش بینی می شود تا سال 2016 شش میلیون خانه جدید در ترکیه ساخته شود. سیستم بانکی ترکیه برای این رشد آماده نبود و هیچ ابزار مالی املاک و مستغلات را ندارد و سرمایه لازم برای تأمین مالی تجارت املاک و مستغلات را ندارد. سرانجام دولت ترکیه نسبت به این مشکلات واکنش نشان داد و قانون جدید رهن را در فوریه سال جاری تصویب کرد که پیش بینی می شود تا ماه مه (2013) تصویب شود. 70٪ از جمعیت جوان خریداران گرسنه در بازار خانه های اول خود خواهند بود. پیش بینی می شود که با شروع کار سیستم رهن ، بازار وام مسکن سالانه ترکیه می تواند سالانه تا 60 میلیارد دلار متوقف شود.

 

ترکیه - با 25٪ در سال رشد سرمایه در دارایی ها و متوسط ​​عملکرد اجاره ای 7.6٪ در مقایسه با اکثر کشورهای اروپای غربی و برخی از کشورهای اروپای شرقی یک منطقه امیدوار کننده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۱۳:۵۲
ziba zibaro

 

این مقاله بنا به پیشنهاد دوستان ارائه شده است


مطابق ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644، خرید ملک ترکیه توسط افراد خارجی فقط در محدودیت های قانونی امکان پذیر است.

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

1. مطابق با قانون محدودیت نظامی و منطقه امنیتی شماره 2565، مالکیت املاک در مناطق ممنوع نظامی برای خارجی ها امکان پذیر نیست.

2. یک شخص حقیقی خارجی می تواند حداکثر تا 30 هکتار و حق مالکیت محدود در کشور مالکیت داشته باشد. هیئت وزیران مجاز است چنین مقداری را دو برابر کند.

3. مساحت کل املاک و حقوق ملکی محدود و مستقل و مستمر که اشخاص حقیقی خارجی به دست می آورند نمی تواند بیش از ده درصد (10٪) منطقه ای باشد که ملک خصوصی در آن واقع شده است.

4. دستیابی اموال در مناطق استراتژیک و مناطق ویژه امنیتی که توسط کابینه وزیران به عنوان مناطقی تعیین می شود که اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی نمی توانند املاک را بدست آورند ، برای خارجی ها امکان پذیر نیست.

 

آیا برای کسب مال توسط اشخاص حقیقی خارجی اجازه اقامت لازم است؟
در ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644 که با قانون شماره 6302 اصلاح شد، مشخص شده است که "به شرط رعایت محدودیت های قانونی، اشخاص حقیقی خارجی که تابعیت کشورها را دارند توسط کابینه وزیران در رابطه با روابط بین الملل تعیین می شود و در موارد مورد نیاز منافع کشور ممکن است در ترکیه مالکیت و حقوق مالکیت محدودی را کسب کند ". به منظور دستیابی به مالکیت و حق مالکیت محدود ، اشخاص حقیقی که شهروندان کشورهای تعیین شده هستند نیازی به دریافت اجازه اقامت ندارند.

 
آیا مجوزی برای اشخاص حقیقی خارجی برای تملک اموال لازم است؟
در ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644 که با قانون شماره 6302 اصلاح شد، مشخص شده است که "به شرط رعایت محدودیت های قانونی، اشخاص حقیقی خارجی که تابعیت کشورها را دارند توسط کابینه وزیران در رابطه با روابط بین الملل تعیین می شود و در موارد مورد نیاز منافع کشور ممکن است در ترکیه مالکیت و حقوق مالکیت محدودی را کسب کند ". برای بدست آوردن مالکیت و حق مالکیت محدود، اشخاص حقیقی که شهروندان کشورهایی هستند که تعیین شده اند نیازی به اخذ مجوز (از وزارت کشور) ندارند.

 

آیا تحقیقات منطقه محدود نظامی ادامه دارد؟


تحقیقات منطقه محدود نظامی در بخشنامه شماره 2013/14 (1751) در مورد "مناطق محدود نظامی و مناطق امنیتی" تنظیم شده است و این روند در درخواست های خرید جدید در همان بلوک / بسته بدون مکاتبات بیشتر به شرط تحقیق و نتیجه گیری انجام می شود. پس از امضای تفاهم نامه توسط وزارت فواید عامه و اسکان ، ستاد کل ترکیه و وزارت دفاع ملی ، یک پاسخ مثبت گرفته شد.

برای مواردی که قبل از تاریخ امضای تفاهم نامه سال شده اند، لازم است که موضوع را با ضمیمه کردن نامه های پاسخ در مورد تحقیق مورد نظر مجدداً به فرماندهی مربوط ارسال کنید و روش را با توجه به پاسخ هدایت کنید دریافت شده و نامه دریافت شده باید مبنای درخواستهای بعدی قرار گیرد و نیازی به مکاتبه بیشتر نیست.

 
آیا می توان از کارت آبی به جای اسناد شناسایی استفاده کرد؟
در رابطه با مقررات کارت آبی از آنجا که این عمل در تاریخ 12.04.2013 توسط اداره کل ثبت احوال و امور شهروندی آغاز شده است، کارتهای آبی که پس از این تاریخ صادر شده اند می توانند فقط به عنوان اسناد شناسایی استفاده شوند.

اسناد (کارت آبی / صورتی) در مورد استفاده از حقوق محفوظ در قانون شماره 4112/5203 که قبل از 12.04.2013 صادر شده است ، همراه با شناسه ملی یا گذرنامه ارزیابی می شوند ، مگر اینکه تمدید شوند.

برای اشخاصی که از حقوق اعطا شده در قانون شماره 5901 برخوردارند و بدون ارائه کارت آبی با گذرنامه خود دارای شناسنامه ملی هستند. معاملات باید پس از تأیید اینکه Bleu Card دارند ، پس از پرس و جو در ثبت Blue Card در MERNİS یا ارائه ثبت احوال که از اداره ثبت احوال گرفته می شود ، محقق می شوند.

 

آیا تصویب پروژه در مدت 2 سال در مورد املاک بدون ساختمان الزامی است؟
در ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644، مشخص شده است که "اشخاص حقیقی خارجی موظفند پروژه ای را که بدون ساختمانی که خریداری کرده اند در ملک تحقق می یابند، ظرف دو سال به تصویب وزارت مربوط تحویل دهند"، با این حال آنها موظف نیستند که پروژه را ظرف دو سال تصویب کنند، بلکه باید پروژه را برای تصویب ظرف دو سال ارائه دهند.

 
آیا شرکت ها هنگام بدست آوردن ملکی بدون ساختمان ملزم به توسعه پروژه هستند؟
شرکتهای تجاری دارای شخصیت حقوقی که مطابق با قوانین خود در کشورهای خارجی تاسیس شده اند، می توانند در کشور ما با رعایت مقررات خاص قانون، املاک را بدست آورند.

 

از آنجایی که ملکی که به همین دلیل به دست آمده است باید برای هدفی که در مقررات قانون مرجع مشخص شده استفاده شود، هیچ گونه تعهدی برای توسعه پروژه وجود ندارد.
شرکت های دارای سرمایه خارجی در ماده 36 قانون عنوان عنوان شماره 2644 تنظیم می شوند و روش خرید ملک در بخشنامه شماره 2012/13 ذکر شده است. تعهد توسعه پروژه که در ماده 35 قانون عنوان شماره 2644 عنوان شده است در مورد شرکتهای دارای سرمایه خارجی اعمال نخواهد شد.

 

اگر سهامدار شرکتی که در ترکیه عضو شده است در لیست تعیین شده توسط کابینه وزیران نباشد ، آیا این مانع از مالکیت شرکت می شود؟

شرکت های دارای سرمایه خارجی اشخاص حقوقی هستند که مطابق با قوانین ترکیه در ترکیه گنجانده شده اند و در ماده 36 قانون اسناد رسمی تنظیم شده است. قرار نگرفتن سهامداران در لیست تعیین شده توسط هیئت وزیران مانع از مالکیت شرکت نمی شود.

آیا همه شرکتهای دارای سرمایه خارجی موظفند در مراحل کسب مال به استانداری مراجعه کنند؟

همانطور که در ماده 36 قانون عنوان عنوان شماره 2644 و بخشنامه شماره 2012/13 در مورد "مالکیت و مالکیت محدود مالکیت حق مالکیت شرکت های دارای سرمایه خارجی" تنظیم شده است ؛ اظهارات "در محدوده ماده 36" و "در محدوده ماده 36" در گواهی مجوز صادر شده توسط دفاتر ثبت احوال تجاری در هنگام تحصیل مالکیت شرکت های دارای سرمایه خارجی در نظر گرفته نمی شود. فقط تملک املاک شرکتها در محدوده ماده 36 منوط به روند فرمانداری است. به همین دلیل ، شرکتهایی که در محدوده ماده 36 نیستند، ملزم به مراجعه به استان نیستند.

 
آیا از نظر جنبه مالی معاملات ملکی، تفاوتی بین شهروندان ترکیه و خارجی ها وجود دارد؟
در معاملاتی که مطابق ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644 بدهی برای انتقال مالکیت به وجود می آید ، حق الزحمه خدمات توسط دفتر اسناد مالکیت بصورت ثابت در حین معامله و علاوه بر هزینه سرمایه در گردش که برای معامله تعیین شده است ، دریافت می شود.

 

آیا نزول ارث به اشخاص حقیقی خارجی امکان پذیر است؟
نزول ارث به اشخاص حقیقی خارجی ممکن است. با این حال ، در صورتی که ملک نزول یافته در منطقه ای واقع شود که شخص حقیقی خارجی نتواند ملکی را بدست آورد ، لازم است که ملک پس از نزول فروخته شود یا در غیر این صورت تصفیه شود. علاوه بر این ، اگر ارث به یک تبعه کشوری منتقل شود که در لیست تعیین شده توسط کابینه وزیران نباشد ، همچنین لازم است که املاک پس از هبوط فروخته شود یا در غیر این صورت تصفیه شود ..

 

چگونه می توانم به لیست کشورهایی که می توانند در ترکیه مالکیت کسب کنند، دسترسی پیدا کنم؟
مطابق با ماده 35 قانون عنوان نامه شماره 2644 ، لیستی از کشورهایی که می توانند در ترکیه مالکیت خود را بدست آورند در دسترس عموم نیست ، اما می توان از هر دفتر اسناد رسمی بر اساس کشورهای خاص اطلاعات را بدست آورد.

 

آیا ترجمه گذرنامه لازم است؟ همانطور که در بخشنامه شماره 203/13 در مورد "شناسایی در معاملات اسناد مالکیت خارجی ها" تنظیم شده است ؛ گذرنامه ها و کارت های شناسایی ملی که الفبای دیگری غیر از الفبای لاتین روی آنها استفاده می شود ، در صورت صلاحدید توسط دفتر عنوان اسناد رسمی ، ممکن است لازم به ترجمه ترکی باشد ، اما ترجمه گذرنامه ها و کارت های شناسایی ملی صادر شده به الفبای لاتین به ترکی مجاز نیست مورد نیاز باشد.

 

کدام اسناد در تملک ملک مورد نیاز است؟

  • عنوان سند ملک یا روستا / محله، بلوک، قطعه، ساختمان، اطلاعات مسکونی،
  • کارت شناسایی یا گذرنامه (در صورت لزوم با ترجمه آن)
  • "گواهی ارزش فعلی ملک" از شهرداری مربوطه،
  • بیمه نامه اجباری زلزله برای ساختمانها (محل اقامت ، دفتر و غیره)،
  • 1 تصویر از فروشنده و 2 عکس از خریدار (در 6 ماه گذشته گرفته شده، در اندازه 6 taken 4)،
  • مترجم مجاز برای طرفی که در صورت وجود ترکی صحبت نمی کند،
  • اگر معامله مطابق با وکالتنامه تنظیم شده در خارج از کشور انجام شود، نسخه اصلی یا نسخه معتبر وکالت نامه به همراه ترجمه آن.

 

اکنون باید از خودتان بپرسید که آیا سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است یا خیر؟

 

بیشتر بخوانید:

تفاوت اقامت دائم و تابعیت یا شهروندی ترکیه در چیست؟

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

خرید ملک در اروپا یا ترکیه؟ کدام یک بهتر است؟

درسته که ترکیه مکان خوبی برای سرمایه گذاری است؟

نحوه دریافت اقامت دائم در ترکیه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۹
ziba zibaro

آیا سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟

آیا سرمایه گذاری در ترکیه منطقی است؟

سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب بسیاری از افراد هوشمند است که مایلند با انتخابی دقیق یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک را تجربه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب بسیاری از افراد هوشمند است که مایلند با انتخابی دقیق یک سرمایه گذاری پرسود و کم ریسک را تجربه کنند. ترکیه کشور پیشرفته و مدرنی است که معمولاً افراد زیادی آن را برای زندگی یا کار انتخاب می‌کنند، اما دسته‌ای از افراد هم تنها با هدف سرمایه گذاری در ترکیه  تمایل به سفر به این کشور دارند. به طور کلی دو روش برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد که هر دو مستلزم مهاجرت به ترکیه می‌باشد. ترکیه که از نظر شرایط آب و هوایی بسیار به آب و هوا و شرایط منطقه‌ای ایران نزدیک است، مقصد بسیار خوبی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود، به همین علت لازم است با بهترین راهکارهای سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید!

 

بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در ترکیه

به طور کلی دو راهکار برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد، افراد برای شروع سرمایه گذاری می‌توانند یک شرکت راه اندازی کنند یا در ترکیه ملک خریداری کنند. از میان دو روش عنوان شده، خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه عمومیت بیشتری داشته و افراد بسیاری می‌توانند این گزینه را برای سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب کنند. دلیل این امر آن است که برای سرمایه گذاری به روش ثبت شرکت نیاز به مدرک دانشگاهی تخصصی و مهارت لازم برای ایجاد شغل می‌باشد، اما برای خرید ملک در استانبول افراد با هر میزان دانش نیز می‌توانند اقدام کنند. خرید ملک در استانبول به قصد سرمایه گذاری مزیت‌های بسیاری برای سرمایه گذار خواهد داشت که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، مزیت بزرگ سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ترکیه به روش خرید ملک مزایای بسیاری به افراد و خانواده ایشان خواهد رساند که بزرگ‌ترین آن اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک می‌باشد. زمانی که افراد یک ملک را در ترکیه خریداری کنند که بر اساس قوانین این کشور برای اخذ اقامت باشد، می‌توانند اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورند. اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک بزرگ‌ترین دستاورد سرمایه گذاری در این کشور بوده که به خریدار ملک این امکان را می‌دهد تا افراد خانواده خود را هم به ترکیه ببرد. به عبارت دیگر با این راهکار مهاجرت به ترکیه برای سرمایه‌گذار و افراد خانواده ایشان میسر خواهد شد. خرید ملک در استانبول مزیت‌های دیگری نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک برای تمام خانواده اصلی
  • امکان مشغول به کار شدن در ترکیه
  • امکان ادامه تحصیل در ترکیه
  • بهره‌مندی از مزایای دولت ترکیه
  • بهره‌مند از امور شهروندی در ترکیه

بنابراین سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک برای فرد سرمایه گذار سراسر سود و منفعت خواهد بود، اما برای شروع سرمایه گذاری و خرید ملک در استانبول چه شرایطی باید وجود داشته باشد تا افراد بتوانند خرید کنند؟

شرایط لازم برای خرید ملک در استانبول چیست؟

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری زمانی منجر به دریافت اقامت خواهد شد که ملک خریداری شده مطابق قوانین کشور ترکیه باشد. بر اساس قوانین دولت و کشور ترکیه یک خریدار و سرمایه گذار خارجی می‌بایست به قوانین زیر برای شروع سرمایه گذاری پایبند باشند که مهم‌ترین آن‌ها داشتن سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک می‌باشد. به طور کلی افراد مجاز به خرید ده درصد از اراضی کشور ترکیه می‌باشند، اما می‌بایست به میزان 250.000دلار آمریکا برای خرید ملک در ترکیه هزینه کنند تا بتوانند برای دریافت اقامت اقدام کنند.

سرمایه گذار پس از خرید ملک به ارزش 250.000 دلار آمریکا می‌توانند طی 65 الی 80 روز اقامت خود را دریافت کنند، اما حتما باید ملک خریداری شده را به مدت سه سال حفظ کنند و امکان اجاره دادن آن را نیز نخواهند داشت. جالب است بدانید که با خرید یک ملک به قیمت 60.000 دلار آمریکا نیز می‌توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید، اما این اقامت تنها به مدتی موقت اعتبار خواهد داشت. بنابراین برای یک سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است یک ملکی را خریداری کنید که موجب دریافت اقامت دائم برای شما و خانوداده‌تان باشد. در چنین شرایطی مهاجرت به ترکیه از چندین جهت دارای منفعت و سود خواهد بود.

سرمایه گذاری در ترکیه، مطمئن و پرسود

به طور کلی فردی که ملکی را مطابق قوانین ترکیه خریداری می‌کند، می‌تواند پس از خرید ملک وارد عرصه کار نیز شود و علاوه بر خرید ملک یک شرکت کاری نیز راه‌اندازی کند. بنابراین سرمایه گذاری در ترکیه یک راهکار مطمئن و اصولی به شمار می‌رود که علاوه بر افزایش درآمد برای افراد شرایط زندگی در یک کشور پیشرفته با جاذبه‌های گردشگری بسیار را فراهم می‌کند. افزون بر این به علت نزدیکی کشور ترکیه به ایران، دیگر افراد خانواده افراد نیز به راحتی می‌توانند با سفر به ترکیه آشنایان و بستگان ایشان را ملاقات نمایند.  بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت سرمایه گذرای در ترکیه منطقی و پر سود می‌باشد، اما حتماً می‌بایست از یک مشاور متخصص کمک بگیرید تا در معامله مغبون نشوید، اما چگونه می‌توان یک مشاور خوب برای خرید ملک در استانبول پیداکرد؟

درخت سفید، بهترین مشاور املاک برای خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در استانبول نیز مانند خرید یا اجاره املاک در داخل ایران مستلزم راهنمایی گرفتن از مشاورین املاک متخصص می‌باشد. به همین جهت گروه متخصص و حرفه‌ای درخت سفید شکل گرفت تا بتواند به افراد برای انجام یک سرمایه گذاری دقیق یا دریافت اقامت از طریق خرید ملک کمک کند. درخت سفید با کادر مجرب و متخصصی که دارد به شما کمک می‌کند تا از داخل ایران بتوانید ملک مورد نظر خود را در ترکیه انتخاب و خریداری نمائید.

برگرفته از سایت دانا

 

بیشتر بخوانید:

خرید ملک در اروپا یا ترکیه؟ کدام یک بهتر است؟

تفاوت اقامت دائم و تابعیت یا شهروندی ترکیه در چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۲
ziba zibaro

عویض باتری لیتیوم یون گوشی دشوارتر از آن است که در وهله اول درمان آن انجام شود. بسیاری از تلفن های هوشمند دسترسی آسان کاربر به باتری های خود را ندارند. این شامل همه آیفون ها و بسیاری از گوشی های شاخص اندرویدی از مارک هایی مانند سامسونگ است. تعویض باتری رسمی می تواند گران یا ناخوشایند باشد (امسال سعی کنید تعویض باتری رسمی را در فروشگاه اپل انجام دهید). نگرانی های زیست محیطی نیز وجود دارد. صادقانه بگویم ، تلفن های هوشمند یک فاجعه زیست محیطی هستند و افزایش طول عمر باتری تلفن شما به کاهش آن کمک می کند.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای حفظ و افزایش طول عمر باتری تلفن خود انجام دهید. منظور من از طول عمر باتری این است که باتری شما چند سال و چند ماه قبل از نیاز به تعویض دوام می آورد. در مقابل ، عمر باتری به چند ساعت یا چند روز طول می کشد که تلفن شما با یک بار شارژ دوام می آورد.

 

باتری موبایل


1. نحوه تخریب باتری تلفن خود را بفهمید.


با هر چرخه شارژ باتری تلفن شما کمی تخریب می شود. چرخه شارژ تخلیه و شارژ کامل باتری است ، از 0 to تا 100. شارژهای جزئی به عنوان کسری از یک چرخه به حساب می آیند. به عنوان مثال شارژ تلفن از 50٪ به 100٪ ، نیم چرخه شارژ خواهد بود. این کار را دو بار انجام دهید و این یک چرخه شارژ کامل است. برخی از دارندگان تلفن بیش از یک چرخه شارژ کامل در روز و برخی دیگر کمتر استفاده می کنند. این بستگی به میزان استفاده از تلفن و کارهایی که با آن انجام می دهید دارد.
تولیدکنندگان باتری می گویند پس از حدود 400 دوره ، ظرفیت باتری تلفن 20٪ کاهش می یابد. این تنها قادر خواهد بود 80٪ از انرژی اولیه را ذخیره کند و با چرخه های شارژ اضافی به تخریب خود ادامه خواهد داد. واقعیت این است که باتری های تلفن احتمالاً سریعتر از آن تخریب می شوند. یک سایت آنلاین ادعا می کند برخی از تلفن ها تنها پس از 100 دور شارژ به آن نقطه تخریب 20٪ می رسند. و فقط برای اینکه شفاف باشم ، باتری تلفن پس از 400 چرخه از بین رفتن متوقف نمی شود. این 400 چرخه / 20٪ رقمی است که به شما ایده ای از میزان پوسیدگی می دهد.

اگر بتوانید این چرخه های شارژ را کم کنید - اگر می توانید عمر باتری روزمره تلفن خود را افزایش دهید - می توانید طول عمر باتری آن را نیز افزایش دهید. اصولاً هرچه باتری کمتری تخلیه و شارژ کنید ، عمر باتری بیشتر می شود. مشکل این است که شما تلفن خود را برای استفاده از آن خریداری کرده اید. شما باید با استفاده از تلفن خود نحوه و زمان دلخواه را در صرفه جویی در دوام و طول عمر باتری تنظیم کنید. برخی از پیشنهادهای من در زیر ممکن است برای شما مفید نباشد. از طرف دیگر ، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بتوانید به راحتی آنها را اجرا کنید که سبک شما را تنگ نمی کند.
در اینجا دو نوع پیشنهاد کلی وجود دارد. پیشنهادهایی برای کاهش استرس و فشار در باتری وجود دارد که مستقیماً بر طول عمر باتری تأثیر می گذارد. اجتناب از شدت گرما و سرما نمونه ای از این نوع اول است. همچنین پیشنهادهایی وجود دارد که باعث می شود تلفن شما از نظر انرژی بیشتر کار کند و با کاهش سرعت چرخه شارژ ، تخریب باتری را کاهش می دهد. کاهش روشنایی صفحه نمایش نمونه ای از این نوع پیشنهاد دوم است.


2. از شدت گرما و سرما خودداری کنید.

اگر تلفن شما خیلی گرم یا سرد شود می تواند باتری را خسته کرده و طول عمر آن را کوتاه کند. اگر در زمستان بیرون از خانه یا زیر یخبندان هوا گرم و آفتابی باشد ، ترک آن در اتومبیل شما احتمالاً بدترین مقصر خواهد بود.

3. از شارژ سریع خودداری کنید.


شارژ تلفن به سرعت باعث فشار در باتری می شود. مگر اینکه واقعاً به آن احتیاج داشته باشید ، از استفاده از شارژ سریع خودداری کنید.
در حقیقت ، هرچه سرعت شارژ شدن باتری شما کمتر باشد ، بهتر است ، بنابراین اگر از شارژ کند یک شبه مخالف نیستید ، به دنبال آن باشید. شارژ تلفن از رایانه و همچنین برخی از پلاگین های هوشمند می توانند جریان ورودی به تلفن شما را محدود کرده و سرعت شارژ آن را کاهش دهند. برخی از بسته های باتری خارجی ممکن است سرعت شارژ را کاهش دهند ، اما من در این مورد مطمئن نیستم.


4. از تخلیه باتری تلفن خود تا حد 0٪ یا شارژ کردن آن تا 100٪ خودداری کنید.


انواع قدیمی باتری های قابل شارژ "حافظه باتری" داشتند. اگر شارژ آنها را به طور کامل شارژ نکرده و در شارژ باتری صفر تخلیه نکردید ، آنها "به یاد آوردند" و دامنه مفید آنها را کاهش دادند. اگر همیشه باتری را کاملاً خالی و شارژ می کنید ، برای طول عمر آنها بهتر بود.
باتری های جدید تلفن به روشی متفاوت کار می کنند. این باعث می شود که باتری کاملاً خالی شود یا کاملاً شارژ شود. باتری های تلفن خوشحالترین حالت را دارند اگر آنها را بالاتر از 20٪ ظرفیت و زیر 90٪ نگه دارید. به طور دقیق دقیق ، آنها تقریباً 50 درصد ظرفیت خوشحال هستند
اتفاقاً شارژ کوتاه نیز خوب است ، بنابراین اگر شما شخصی هستید که می بینید مرتباً تلفن خود را برای شارژ سریع بالا می برید ، برای باتری شما مناسب است.
توجه زیاد به این مورد ممکن است بیش از حد در مدیریت ریز باشد. اما هنگامی که صاحب اولین تلفن هوشمندم شدم ، فکر کردم حافظه باتری استفاده می شود ، بنابراین من آن را کم و خالی کردم و آن را به 100٪ شارژ کردم. حالا که در مورد نحوه کار باتری بیشتر می دانم ، معمولاً قبل از اینکه زیر 20٪ شود ، آن را وصل می کنم و اگر به فکر بیفتم ، قبل از شارژ کامل آن را از برق جدا می کنم.

5. تلفن خود را برای ذخیره سازی طولانی مدت 50٪ شارژ کنید


به نظر می رسد سالم ترین شارژ باتری یون لیتیوم حدود 50 درصد باشد. اگر می خواهید تلفن خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید ، قبل از خاموش کردن و ذخیره تلفن ، آن را تا 50٪ شارژ کنید. در باتری این کار ساده تر از شارژ 100 درصدی شارژ کردن و یا اجازه دادن به تخلیه آن تا 0٪ قبل از ذخیره سازی است.
اتفاقاً باتری در صورت خاموش بودن گوشی و استفاده نکردن از آن ، همچنان تخریب و تخلیه می شود. این نسل از باتری ها برای استفاده طراحی شده است. اگر به آن فکر می کنید ، هر چند ماه یک بار گوشی را روشن کرده و باتری را تا 50٪ شارژ کنید.
افزایش عمر باتری
نکات بالا به طور مستقیم به عمر باتری می پردازند. همچنین دوام باتری ، طول عمر باتری شما با یک بار شارژ ، روی طول عمر باتری نیز تأثیر می گذارد. بهبود عمر باتری با کاهش سرعت در چرخه های شارژ ، طول عمر باتری را افزایش می دهد.

مطالعه بیشتر: در صورت خرابی قطعات موبایل چه کنیم؟


6. روشنایی صفحه را کم کنید.


صفحه گوشی هوشمند بخشی است که معمولاً بیشترین میزان مصرف باتری را مصرف می کند. کاهش روشنایی صفحه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. استفاده از روشنایی خودکار احتمالاً با کاهش خودکار روشنایی صفحه در صورت کمبود نور ، باتری را برای اکثر افراد ذخیره می کند ، اگرچه این کار برای سنسور نور بیشتر کار می کند.
مسئله ای که واقعاً بیشترین باتری را در این زمینه صرفه جویی می کند ، مدیریت دستی و وسواسی نسبتاً منفی آن است. یعنی هر زمان که در سطح روشنایی محیط تغییر کرد ، آن را به صورت دستی در کمترین سطح قابل مشاهده قرار دهید.
Android و iOS به شما امکان می دهند تا روشنایی صفحه را کاهش دهید حتی اگر از روشنایی خودکار نیز استفاده می کنید.


7. کاهش زمان نمایش صفحه (قفل خودکار)


اگر صفحه خود را بدون استفاده از آن روشن بگذارید ، بعد از مدت زمانی ، معمولاً یک یا دو دقیقه ، به طور خودکار خاموش می شود. می توانید با کاهش زمان نمایش صفحه (در قفل خودکار در آیفون ها قفل خودکار) صرفه جویی کنید. به طور پیش فرض ، معتقدم که آیفون ها قفل خودکار را روی 2 دقیقه تنظیم می کنند ، که ممکن است بیش از نیاز شما باشد. ممکن است با 1 دقیقه یا حتی 30 ثانیه خوب باشید. از طرف دیگر ، اگر قفل خودکار یا زمان اتمام صفحه را کاهش دهید ، ممکن است در هنگام خواندن یک خبر یا دستورالعمل خیلی زود تاریک صفحه خود را ببینید ، بنابراین این یک تماس است که باید برقرار کنید.

من از Tasker (یک برنامه اتوماسیون) برای تغییر زمان صفحه نمایش در Galaxy S7 خود بسته به نوع برنامه ای که استفاده می کنم استفاده می کنم. پیش فرض من یک وقفه در صفحه نمایش نسبتاً کوتاه 35 ثانیه ای است ، اما برای برنامه هایی که احتمالاً بدون استفاده از آن به صفحه نگاه می کنم ، مانند برنامه های خبری و یادداشت برداری ، این مهلت زمانی را به بیش از یک دقیقه می دهم.


8. یک تم تاریک انتخاب کنید.


گوشی من ، Galaxy S7 ، دارای صفحه نمایش OLED است. برای نمایش رنگ سیاه ، نور پس زمینه را با پیکسل مانند برخی از آیفون ها و بسیاری از انواع دیگر صفحه های LCD مسدود نمی کند. در عوض ، اصلاً چیزی نمایش داده نمی شود. پیکسل هایی که رنگ سیاه را نشان می دهند فقط روشن نمی شوند. این امر باعث ایجاد تضاد بین رنگ سیاه و رنگ بسیار واضح و زیبا می شود. همچنین به این معنی است که نمایش رنگ سیاه روی صفحه از انرژی استفاده نمی کند و رنگ های تیره انرژی کمتری نسبت به رنگ های روشن مانند سفید مصرف می کنند. انتخاب تم تاریک برای تلفن ، اگر دارای صفحه نمایش OLED یا AMOLED باشد ، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. اگر صفحه نمایش شما دارای صفحه نمایش OLED نیست - و این شامل همه آیفون های قبل از iPhone X است - یک موضوع تاریک تفاوتی ایجاد نمی کند.
من یک موضوع تاریک را که در فروشگاه سامسونگ دوست دارم پیدا کردم و برخی از برنامه های عالی بسته آیکون رایگان برای آندروید وجود دارد که بر روی آیکون های با مضمون تیره تمرکز دارند. من از Cygnus Dark ، Mellow Dark ، Moonrise Icon Pack و Moonshine استفاده می کنم. من از برنامه Nova Launcher برای شخصی سازی ظاهر نمادهای برنامه استفاده می کنم و درصورت تمیز بودن کافی از روی نماد ، اغلب نام برنامه را حذف می کنم. این فضای سفید صفحه را از بین می برد ، و همچنین فکر می کنم خوب به نظر می رسد و حواس پرتی کمتری دارد.
به نظر برخی از افراد ، مضمون تیره از نظر جلوگیری از خستگی چشم آسان تر از چشم است و نور کم در کل ممکن است به معنای نور آبی کم باشد ، که می تواند بر الگوی خواب تأثیر بگذارد.
بسیاری از برنامه ها در تنظیمات خود یک تم تاریک را شامل می شوند. به عنوان مثال ، من Google Books را روی یک موضوع تاریک تنظیم کرده ام ، که در آن "صفحه" مجازی به جای سفید سیاه و حروف سفید است. بیشتر پیکسل ها به رنگ سیاه نمایش داده می شوند (خاموش هستند) و هیچگونه انرژی ای مصرف نمی کنند.
من کمتر با سفارشی سازی و مضامین تاریک آیفون آشنا هستم. درک من این است که شخصی سازی آیفون ها تا حدودی سخت تر است. با این حال ، تاکنون فقط سری های iPhone X دارای صفحه نمایش OLED هستند بنابراین تنها آیفون هایی هستند که از یک موضوع تاریک صرفه جویی در انرژی می کنند.

9. فیس بوک را حذف کنید.


… یا مجوزهای آن را محدود کرده و استفاده از آن را کاهش دهید. فیس بوک یک منبع بدنامی معروف است ، چه در اندروید و چه در آیفون. اگر واقعاً می خواهید از Facebook استفاده کنید ، وارد تنظیمات شوید و مجوزهای آن مانند پخش خودکار ویدئو ، دسترسی به موقعیت مکانی و اعلان ها را محدود کنید. آیا واقعاً می خواهید فیس بوک موقعیت مکانی شما را ردیابی کند؟ پخش خودکار ویدئوها در فیس بوک (چه به صورت خودکار انتخاب کنید و چه به صورت خودکار پخش شود) از انرژی و داده استفاده می کند و در برخی موارد آزار دهنده و مزاحم است. ممکن است تنظیمات مربوطه هم در خود برنامه و هم در تنظیمات تلفن شما وجود داشته باشد.
اگر فیس بوک روی تلفن شما از قبل نصب شده باشد (همانطور که روی تلفن من انجام شد) ، ممکن است امکان حذف کامل آن وجود نداشته باشد زیرا تلفن شما آن را یک برنامه سیستم می داند. در این صورت ، در صورت تمایل می توانید آن را در تنظیمات غیرفعال کنید.


10. به دنبال برنامه های دیگری باشید که باتری را هدر می دهند.


از طریق تنظیمات باتری خود به دنبال برنامه های دیگری باشید که از میزان نامتناسب انرژی استفاده می کنند و در صورت امکان مجوزها را حذف ، غیرفعال یا محدود می کنید. برای برنامه هایی که می خواهید استفاده کنید ، می توانید مجوزهای لازم را محدود کنید. همچنین نسخه های "سبک" برخی از برنامه های معروف وجود دارد که به طور کلی فضای کمتری را اشغال می کنند ، از داده های کمتری استفاده می کنند و ممکن است انرژی کمتری مصرف کنند. Facebook Messenger Light یکی از این موارد است.
به طور کلی ، اگرچه ، برنامه هایی که بیشترین مصرف باتری را دارند ، برنامه هایی هستند که بیشترین استفاده را می کنید ، بنابراین حذف یا کاهش استفاده ممکن است برای شما عملی نباشد.


11. بیاموزید که چگونه حالت های کم مصرف / کم مصرف تلفن خود را روشن کنید.


تلفن شما یک یا چند حالت صرفه جویی در انرژی دارد. این عملکرد CPU (و سایر ویژگی ها) را محدود می کند. استفاده از آنها را در نظر بگیرید. عملکرد پایین تر اما عمر باتری بهتری خواهید داشت. ممکن است معامله برای شما مهم نباشد.


12. نسخه ممتاز برنامه های دارای تبلیغ را که مرتباً استفاده می کنید خریداری کنید


بسیاری از برنامه ها هم به صورت نسخه رایگان و هم به صورت پولی وجود دارند و تفاوت در این است که نسخه رایگان با تبلیغات پشتیبانی می شود. نمایش تبلیغات از داده های کمی بیشتر و انرژی کمی بیشتر استفاده می کند. خرید برنامه ای که مرتباً از آن استفاده می کنید به جای استفاده از نسخه رایگان آگهی پشتیبانی شده ، ممکن است در طولانی مدت با کاهش مصرف داده و مصرف باتری نتیجه دهد. همچنین با خلاص شدن از شر تبلیغات منحرف کننده ، فضای صفحه را آزاد می کنید ، در وقت صرف شده برای تماشای تبلیغات یا کار با تصادفی دنبال لینک تبلیغ صرفه جویی می کنید ، ویژگی های اضافی به دست می آورید و از توسعه دهندگان برنامه پشتیبانی می کنید.


13. رادیوها را مدیریت کنید


می توانید رادیوهایی را که به ندرت استفاده می کنید تا زمانی که به آنها احتیاج ندارید خاموش کنید. اگر هرگز از NFC استفاده نمی کنید ، دلیلی برای ادامه آن وجود ندارد. از طرف دیگر ، رادیوهایی مانند GPS ، بلوتوث و NFC در حالت آماده به کار از انرژی زیادی استفاده نمی کنند اما فقط در صورت واقعی کار کردن. صرفه جویی در انرژی حاصل از رادیوهای میکرومدیریت احتمالاً محدود خواهد بود.
نکته قابل تأمل از نظر رادیو این است که هرچه سلول یا سیگنال WiFi ضعیف تری باشد ، تلفن شما برای دسترسی به این سیگنال به انرژی بیشتری نیاز دارد. برای دسترسی به داده های تلفن همراه یا WiFi ، تلفن شما به دریافت و ارسال اطلاعات نیاز دارد. اگر سیگنال قوی دریافت نمی کنید ، به این معنی است که تلفن شما باید با استفاده از انرژی بیشتر سیگنال خود را تقویت کند تا به آن برج سلول دور یا روتر WiFi برسد.
اگر اتاق خواب شما دارای سیگنال سلول قوی اما سیگنال WiFi ضعیف است ، ممکن است انرژی شما را صرف استفاده از داده های تلفن همراه به جای WiFi کند. به همین ترتیب ، اگر سیگنال WiFi قوی دارید اما سیگنال سلول ضعیفی دارید ، بهتر است به WiFi پایبند باشید.
اگر از محدوده سرویس تلفن همراه و WiFi خارج هستید ، حالت هواپیما را روشن کنید. اگر تلفن های هوشمند فاقد سیگنال های سیار هستند ، همیشه در جستجوی سیگنال های سلول و WiFi هستند. اگر سیگنالی در دسترس نباشد ، تلفن شما دائماً به دنبال یک سیگنال است.
فشار در برابر واکشی
بسیاری از منابع آنلاین می گویند تغییر ایمیل شما از فشار به واکشی باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود. فشار به این معنی است که دستگاه شما همیشه در حال شنیدن ایمیل جدید است و اینها فوراً از بین می روند. Fetch به این معنی است که دستگاه شما در هر بازه زمانی مشخص پیام های جدید را بررسی می کند ، به عنوان مثال هر 15 دقیقه. کارآمدترین کار برای انجام این کار واکشی دستی است ، یعنی دستگاه شما فقط در صورت باز کردن دستی برنامه ایمیل خود ، از نظر نامه الکترونیکی بررسی می کند.
بحث درمورد اینکه آیا واکشی واقعاً باعث صرفه جویی در انرژی می شود وجود دارد. این احتمالاً به حجم ایمیل و الگوهای استفاده از ایمیل بستگی دارد. من از فشار استفاده می کنم برای من به اندازه کافی کارآمد است.


نتیجه گیری

نسخه های فعلی iOS سلامت باتری شما را نشان می دهد. چنین ویژگی در اندروید وجود ندارد ، اما برنامه های شخص ثالثی وجود دارد که این عملکرد را انجام خواهند داد.
من از AccuBattery استفاده می کنم که سلامت باتری و سایر آمارها را ردیابی می کند ، همچنین هنگامی که تلفن شما به نقطه خاصی شارژ می شود به شما اعلانی می دهد تا بتوانید آن را از برق بکشید. تاکنون ، به نظر می رسد AccuBattery درک من از تخریب باتری را تأیید می کند. AccuBattery توصیه می کند تا 80٪ شارژ داشته باشید. برخی از منابعی که من خوانده ام حاکی از آن است که دامنه سالم تا 90٪ افزایش می یابد و این اغلب هدفی است که من به عنوان سازش خوبی بین حفظ باتری در طولانی مدت و کمبود شارژ در کوتاه مدت انجام می دهم.
در پایان روز ، سوال بزرگ این است که چقدر ارزش دارد که به همه این موارد کارایی باتری توجه کنید. آیا صرفه جویی در باتری ارزش تلاش را دارد؟

منبع

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۰ ، ۱۱:۴۲
ziba zibaro

کاشت ابرو از جمله اعمال زیبایی پرطرفدار در بین بانوان است که تغییرات زیادی را در چهره ایجاد می‌کند. در صورتی که این امر توسط پزشکی با تجربه و با مهارت صورت پذیرد شکل و رشد ابرو شباهت بیشتری به ابروی طبیعی خواهد داشت. در کاشت ابرو مدل و طرح دلخواه مشتریان در نظر گرفته شده و مطابق با سلیقه‎‌ی آنان کاشت فولیکول‎‌های مو صورت می‌‎پذیرد.

با توجه به تأثیر چشمگیر ابرو در چهره انسان و افزایش اعتماد به نفس وی پرپشت نمودن ابرو و استفاده از متدهای مختلف جهت دستیابی به این امر در طی سال‎‌های اخیر رواج داشته اما مهم‌‎ترین نکته‎‌ای که در سایر روش‌‎های پرپشت نمودن ابرو وجود دارد این است که هیچکدام از روش‎‌های نمی‌توانستند شکلی کاملاً مشابه یک ابروی طبیعی را برای افراد به وجود آورند.

عمل‌‎های کاشت ابرو حرفه ای با ایجاد امکان استفاده از موهای طبیعی خود افراد و پر نمودن مراکز ریزش کرده و یا نازک‎‌تر ابرو کمک می‌کند تا از یک ابروی طبیعی و پر پشت برخوردار باشید. قبل از بررسی عوامل مؤثر در ماندگاری کاشت ابرو بهتر است اطلاعات بیشتری در این باره بدست آورید تا بدانید چگونه کاشت ابروی خود را ماندگار کنید.

 

 

کدام روش کاشت


کاشت ابرو امروزه به صنعتی پیشرفته و گسترده تبدیل شده که روش‌‎های مختلفی برای ارتقای بیشتر در صد موفقیت این عمل انجام می‌شود. در میان این‎‌ها روش‌‎هایی تحت عنوان کاشت مصنوعی و طبیعی وجود دارند که تفاوت عمده‌‎ی این دو روش در انتقال مو به قسمت مورد نیاز می‌‎باشد.

در واقع در روش‎‌های مصنوعی تنها با انتقال تار مو و در روش‌‎های طبیعی با انتقال فولیکول مو رو به رو خواهیم بود که طبیعتاً کاشت مصنوعی به علت عدم برخورداری از فولیکول مو برخلاف کاشت ابرو طبیعی توانایی رشد را نخواهد داشت. خود کاشت طبیعی ابرو از طریق روش‎‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به بررسی این روش‎‌ها برای آگاهی بیشتر شما عزیزان پرداخته‌‎ایم.


FUT: کاشت ابرو FUT با ایجاد برشی در قسمت بانک موی مورد نظر و برداشت نواری به شکل مستطیل از پوست سر در ابعاد 1*10 سانتی‌‎متر انجام می‌شود که به علت ایجاد زخم و یا خونریزی در این روش به بخیه احتیاج است. این جای زخم ممکن است برای همیشه در در سر فرد به شکل یک علامت باقی بماند که البته تا زمان تراشیدن کامل موی سر معلوم نخواهد شد.

FIT , SUT ,MFIT : اما از دیگر روش‎‌های کاشت ابرو می‌توانیم به روش FIT ,SUT ,MFIT اشاره نماییم که در این روش‎‌ها به جای به کاربردن تارهای مصنوعی از فولیکول‎‌های مو استفاده می‌شود که همچون ابرو‎‌های طبیعی خود فرد قابلیت رشد، اصلاح، رنگ را خواهد داشت. از آنجایی که در این روش‎‌ها از ابزارهای ظریف‌‎تر همچون پانچ جهت برداشت و جداسازی فولیکول مو از بافت‌‎های اطرافش استفاده می‌شود، شاهد خونریزی و یا زخم نخواهیم بود و تنها نقاطی به رنگ روشن پس از اصلاح کامل موی سر مشاهده خواهد شد. به سبب کم خطرتر بودن این روش‌‎ها، از آن به عنوان روش‌‎های غیر جراحی یاد می‌شود. هریک از روش‎‌های FIT ,SUT ,MFIT در ابزار مورد استفاده و دستگاه‌‎های مورد نیاز تفاوت داشته و بعد از مطالعه و بررسی هر یک می‌توانید یکی را انتخاب کرده و به کاشت ابرو از طریق روش مورد نظر خود بپردازید.


عوامل تأثیرگذار در ماندگاری و موفقیت کاشت ابرو


در دست‌‎یابی به نتیجه‎‌ای رضایت بخش و عوامل متعددی تأثیرگذار هستند ک توجه به هر یک می‌تواند تعیین کننده ماندگاری و موفقیت در کاشت ابروی شما باشد. البته نکته‌‎ی بسیار مهمی که در این امر وجود دارد این است که نتیجه‎‌ی کاشت در افراد مختلف متفاوت بوده و ممکن است حتی بعد از دست یابی به نتیجه‌‎ی دلخواه خود بر اثر عواملی چون تغییرات هورمونی و یا بیماری‎‌های خاص دچار ریزش ابرو شوید.


انتخاب بانک موی مناسب: از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار در افزایش ماندگاری مو‌‎های کاشته شده انتخاب بانک یا مرکز اهدای مویی است که دارای فولیکول‌‎های مقاوم به ریزش باشد. که این منطقه‎‌ی اهدای مو در افراد مختلف متفاوت بوده و بر اساس نظر و تشخیص پزشک تعیین خواهد شد.

انتخاب کلینیک مناسب: تجربه، مهارت و تخصص یک پزشک و نیز تکنیک‌‎هایی که در انجام کاشت ابرو به کار می‎‌برد می‌تواند تا حد زیادی در موفقیت کاشت حرفه‎‌ای ابرو تأثیرگذار باشد. توجه کنید که با توجه به دائمی بودن کاشت ابرو‎‌ها می‎‌بایست هزینه‎‌ی بیشتری را در مقایسه با سایر روش‌‎ها متقبل شوید که این هزینه در مراکز مختلف متفاوت می‎‌باشد. بنابراین علاوه بر تحقیق در خصوص روش‌‎های کاشت حتماً زمانی را برای یافتن یک کلینیک مناسب اختصاص دهید و کلینیکی را انتخاب کنید که در ازای خدمات بهتر و قیمت مقرون به صرفه‎‌تری را از شما دریافت می‌کند.

توصیه ‎‌های بعد از کاشت ابرو: توجه به دستورات و توصیه‌‎های پزشک و مراجعه به او بعد از کاشت از اعمال تأثیرگذاری است که کمک می‌کند نتایج بهتری را از کاشت ابروی خود به دست آورید. در طی مراجعاتی که به پزشک خواهید داشت از نحوه شست و شوی ابرو و نیز زمان مناسب آن اطلاع پیدا می‌کنید که رعایت این دستور عمل‎‌ها می‌تواند به رشد بهتر فولیکول‎‌های مو کمک کند.

فعالیت‌‎ بعد از کاشت: موهای کاشته شده در روزهای اول پس از کاشت حساس است به همین خاطر بهتر است انجام ورزش‎‌های سنگین و یا فعالیت‌‎های پر تحرک خود را به تعویق بیاندازید. برای انجام کارهای روزانه و فعالیت‌‎های سبک و نیز رفع قرمزی ناحیه کاشت 2 روز زمان کافی می‌‎باشد.

توجه به تغذیه: همانطور که می‌دانید مو‎‌ها از جمله ارگان‌‎های تحت تأثیر رژیم‎‌های غذایی هستند که با تغییر ناگهانی آن معمولاً دچار ریزش می‌شوند. این موضوع با توجه به حساسیت موهای کاشته شده اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است در خصوص رژیم غذایی خود با دکتر کاشت ابرو مشورت کرده واو را درجریان رژیم خود قرار دهید.


توجه کنید که با رعایت تمامی این موارد ممکن است در هفته‌‎های سوم تا هشتم پس از کاشت با ریزش موهای کاشته شده روبه رو شوید. که این موضوع نگران‌کننده نمی‎‌باشد چرا که بعد از مدت کوتاهی با رشد موهای جدید جای خالی موهای ریخته شده پر خواهد شد.

در صورت تمایل به کاشت ابرو می‌توانید به سایت کلینیک النا مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری را با مطالعه مقالات این سایت کسب نمایید. در کلینیک زیبایی النا انواع خدمات کاشت ابرو مو و نیز جوانسازی پوست لیفت و پروتز سینه و... انجام می‌شود. برای مراجعه به سایت این کلینیک از آدرس elenaclinic.com استفاده نمایید.

منبع : زیبامون

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۱
ziba zibaro