اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

فضای حافظه را آزاد کنید

یکی از مواردی که باعث سرعت بخشیدن به دستگاه Android می شود افزایش اندازه حافظه آن است. بنابراین ، توصیه می شود برنامه هایی را که ممکن است کاربر ببیند دیگر نیازی به حضور در دستگاه خود ندارد ، حذف کنید یا حداقل کار برخی از آنها را غیرفعال کنید ، و موارد دیگری که برای آزاد کردن فضای خالی در دستگاه Android کار می کند ، حذف هرگونه فایل کاربر در صورت عدم استفاده از آنها است ، از جمله این فایل ها تصاویر یا کلیپ های موسیقی یا حتی آن فایل هایی هستند که در لیست بارگیری هستند.

 

از برنامه های افزایش سرعت استفاده کنید

برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند در دستگاه Android به منظور افزایش سرعت ، افزایش کارایی کار و توسعه عملکرد آن مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا این برنامه ها موارد مختلفی را سازماندهی می کنند. از جمله اینکه مطمئن شوید هیچ پرونده تکراری در دستگاه وجود ندارد و بعضی از آنها مانند برنامه (Greenify) برای متوقف کردن اجرای برنامه ها در پس زمینه دستگاه کار می کنند و برنامه (File Commander) به شما امکان می دهد تا طرفهایی را که از بیشترین فضای ذخیره سازی در دستگاه استفاده می کنند ، شناسایی کنید.

 

به روز رسانی دستگاه

برای افزایش سرعت دستگاه اندروید ، باید به منظور به روزرسانی مداوم آن ، به منظور رفع هرگونه خطای موجود در سیستم بر روی دستگاه ، و به طور مداوم بهبودهایی را به دست آورید ، و موضوع به روزرسانی دستگاه فقط به سیستم عامل آن محدود نمی شود ، زیرا لازم است برای به روزرسانی برنامه های موجود در دستگاه مراقب باشید. دستگاه Android ، برای دریافت دستگاهی با عملکرد بهتر.

 

تنظیم مجدد کارخانه

برخی معتقدند که انجام تنظیم مجدد کارخانه به تنظیمات پیش فرض آن باعث کاهش دوره ای سرعت دستگاه می شود. از آنجا که فرآیند تنظیم مجدد کارخانه تمام موارد اضافی و انباشته شده در دستگاه را از بین می برد و نیازی به این فرایند نیست که شامل تمام داده ها و تنظیمات دستگاه می شود و لازم به ذکر است که قبل از بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه ، تهیه نسخه پشتیبان از داده های کاربر توصیه می شود و می توان تنظیم مجدد آن را انجام داد. با دنبال کردن مراحل زیر کارخانه را انجام دهید: [2] برنامه تنظیمات را روی دستگاه باز کنید. روی Backup & reset کلیک کنید. بر روی گزینه "Factory data reset" کلیک کنید.

 

همگام سازی خودکار را خاموش کنید

برنامه های زیادی که از طریق دستگاه Android همگام سازی می شوند ممکن است کند شوند و باعث کند شدن شوند. از آنجا که برخی از برنامه ها مانند برنامه های خبری و هواشناسی و برخی دیگر از اینترنت از طریق دستگاه در مدت زمان کوتاه و به صورت دوره ای استفاده می کنند ، بنابراین توصیه می شود زمان همگام سازی این برنامه ها را افزایش دهید یا حتی ویژگی همگام سازی برخی از برنامه ها را متوقف کنید و به صورت دستی و مطابق با میل کاربر به روزرسانی کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۳
ziba zibaro

خرید تبلت مناسب دغدغه ی خیلی از افراد است به همین جهت مطلبی را از چندین مرجع معتبر جمع آوری کرده ایم  تا بتوانیم شما را در این راستا هدایت کنیم.

 

به گزارش ایسنا، با این که در سال‌های اخیر استقبال کاربران از خریداری و استفاده از تبلت نسبت به سال‌های پیشین کاهش یافته است؛ به گونه‌ای که آمار و گزارش های منتشر شده از سوی بسیاری از موسسات تحقیقاتی نشان می‌دهد که بازارهای جهانی فروش تبلت با کاهش قابل توجهی رو به رو بوده است، اما این محصولات همچنان طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف جهان دارد که به دلایل مختلفی همچنان تمایل زیادی برای خریداری و استفاده از تبلت دارند.

 

حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی با انتشار فهرستی جدید از بهترین و محبوب‌ترین تبلت های موجود در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ میلادی، سعی دارند کاربران را در انتخاب، خریداری و استفاده از این محصول کمک و راهنمایی کنند.

 

اگر به دنبال خرید تبلت با بهترین امکانات هستید، گزینه‌های این لیست را فراموش نکنید.

Lenovo Tab 3 7 Plus – 16GB

قیمت: حدود ۲.۳۵۰.۰۰۰ تومان

تبلت‌های سیم‌کارت‌خور هنوز هم از محبوب‌ترین مدل‌های بازار هستند. این تبلت هفت اینچی با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی) و دو گیگابایت حافظه رم، با پشتیبانی دو سیمکارت و البته امکان برقراری تماس تلفنی، یکی از بهترین گزینه‌های بازار است. طراحی مدرن و صفحه نمایش لنوو این تبلت، جذابیت‌های آن را بیشتر هم می‌کند. اگر به دنبال خرید یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ هستید، این تبلت قیمت بسیار بهتری از بیشتر تلفن‌های هوشمند رده قیمتی خود دارد.

همانگونه که مشاهده می کنید قیمت تبلت لنوو حتی تبلت لنوو تب 2 نیز به لحاظ قیمت و کارایی امتیاز قابل قبولی برای قشر متوسط جامعه دارند.

Lenovo Tab M7 – 32GB

قیمت: حدود ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان

در بازار تبلت‌ها هم صفحه نمایش‌های کم‌حاشیه ظهور کرده‌اند و مدل‌های جدید این محصولات دوست‌داشتنی حاشیه صفحه نمایش کمتری دارند. بنابراین M7 با پشتیبانی از یک سیم کارت نسل چهارم از صفحه‌نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ بهره می‌برد. اگرچه این تبلت تنها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما باید بدانید مشکلی برای افزایش حافظه آن با کمک کارت حافظه جانبی ندارید. باید بدانید M7 از دو دوربین دومگاپیکسلی در جلو و پشت بدنه پلاستیکی‌اش استفاده می‌کند. دو گیگابایت رم در کنار پردازنده مدیاتک ۱.۳ گیگاهرتزی شاید سخت‌افزار قدرتمندی برای M7 نباشند اما می‌توانند نیازهای اولیه هر کاربری را تامین کنند.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019 – 32GB

قیمت: حدود ۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان

سال‌ها پیش و نخستین بار در گوشی Galaxy Note بود که سامسونگ از قلم S Pen رونمایی کرد. این قلم مدرن و جذاب در طول سال‌ها فعالیت کره‌ای‌ها در بازار تلفن‌های هوشمند جذاب‌تر شده و حالا مدتی است که در دنیای تبلت‌های سامسونگ هم حضور دارد. بنابراین Tab 8.0 2019 هم علاوه بر قلم هوشمند، قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه را پشتیبانی می‌کند. حافظه ۳۲ گیگابایت و حافظه رم ۳ گیگابایتی این تبلت شاید کافی باشد اما سامسونگ پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت را هم به این محصول هشت اینچی اضافه کرد تا در کنار تاچ ال سی دی باکیفیت تبلت سامسونگ هیچ محدودیتی برای کاربر وجود نداشته باشد. اگرچه دوربین‌های آن به ترتیب ۸ و۵ مگاپیکسلی هستند اما باطری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری این تبلت و تاچ ال سی دی محصولات سامسونگ شاید برای کسانی که استفاده زیادی از گجت خود دارند، چندان مناسب نباشد


 نقاط قوت
  • صفحه نمایش متناسب
  • عملکرد عالی
  • کیبورد و قل
 

بدون شک اپل یکی از بهترین مارک تبلت های معروف در بازار است. با iPad Pro، یک تبلت دو کاره خواهید داشت که به لطف صفحه کلید هوشمند آن، می توانید به عنوان یک رایانه کوچک نیز از آن استفاده کنید. این برنامه همچنین با قلم Apple Pencil برای متخصصان در زمینه طراحی همراه است که برای دیگر افراد هم کاربرد خواهد داشت.

این محصول در سال 2018 به بازار آمد، iPad Pro فعلی در دو اندازه صفحه نمایش: 11 و 12.9 اینچ موجود است که با 2،388 x 1،668 پیکسل و 2،732 x 2،048 پیکسل عرضه شده اند.

اپل یک تراشه Bionic اپل A12X با قدرت 64 بیت را طراحی کرده است که توسط یک پردازنده M12 پشتیبانی می شود. برنامه Face ID نیز مانند آخرین مدل آیفون با ویژگی TrueDepth برای تشخیص چهره وجود دارد. در مورد دوربین باید گفت که سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ / 1.8 و زوم دیجیتال تا 5 برابر وجود دارد. iPad Pro در دو مدل که با  WiFi و با  WiFi و اینترنت  4G کار می‌کند در بازار موجود است.

گران ترین تبلت بازار، الزاما بهترین نیست. همچنین، باید از نمونه‌های ارزان ولی بی‌کیفیت نیز برحذر باشید. حتی برخی تولید کنندگان، تبلت خود را با قیمتی نازل تر از ارزش واقعی آن به فروش می‌رسانند اما بعدا و از راه‌های گوناگون، مثلا فروش محتوای دیجیتال، نتیجه بسیار بهتری می‌گیرند. مثل شرکت آمازون و تبلت Kindle Fire HD آن که در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد. برخی دیگر نیز کاملا کمال‌گرا هستند و کیفیت و کارایی را  بر هیچ چیز دیگری ترجیح نمی‌دهند. نمونه بارز این دسته، شرکت چند صد میلیارد دلاری اپل است که در ازای طراحی خوب و کیفیت ساخت بی‌رقیب خود، پول خوبی نیز از مشتریان می‌گیرد. آیپد، بسیار خوش‌ساخت و قدرتمند است و بیش‌تر از هر تبلت دیگری در بازار، از نعمت اپلیکیشن‌های HD و اختصاصی بهره می‌برد. البته قیمت ۵۰۰ دلاری آن نیز بسیار چشمگیر است!

 

در خرید تبلت به مطلب زیر نیز که از faceit.ir منتشر شده است نیز دقت کنید :

شرکت‌های زیادی هستند که تبلت‌های اندرویدی تولید می‌کنند:  

- این تبلت‌ها دارای سیستم‌عامل اندروید هستند که توسط گوگل تولید می‌شود.

- این سیستم‌عامل به شما این امتیاز را می‌دهد که از طیف بیش‌تری از انواع اپلیکیشن‌ها استفاده کنید؛ برای مثال شما برای وب‌گردی در تبلت‌های اندرویدی می‌توانید از میان مرورگر‌های زیادی که موجود است، یکی را انتخاب کنید در حالی‌که این قدرت انتخاب را در تبلت‌های دیگر کم‌تر دارید.

- این تبلت‌ها امکان پشتیبانی از کلیه سرویس‌های گوگل را برای شما فراهم می‌کنند.

- از نظر کاربرد بسیار شبیه ‌آی پد‌ها هستند و شما می‌توانید برای دیدن فیلم، گوش دادن موزیک، بازی کردن، وب‌گردی، کتاب و مجله خواندن و غیره از آن‌ها استفاده کنید.

تبلت‌های ویندوزی، تبلت‌هایی هستند که سیستم‌عامل آن‌ها ویندوز است:  

- این تبلت‌ها گزینه بسیار مناسبی برای کاربران ویندوز هستند؛ تبلت‌های ویندوزی برای کاربرانی که دنبال دستگاهی می گردند که به لپ‌تاپ ویندوزی آن‌ها نزدیک باشد، بهترین گزینه است.

- شما در این نوع تبلت می‌توانید از بسیاری از نرم‌افزارهایی که بر روی لپ‌تاپ و یا کامپیوتر خود دارید استفاده کنید. برای مثال شما به‌سادگی می‌توانید از آفیس در تبلت ویندوزی استفاده کنید. استفاده از آفیس در تبلت‌های ویندوزی از تجربه‌های خوب برای کاربران آن است.

 

نکسوس 7

0002-620x236
خب با یک محصول خالص گوگلی شروع می‌کنیم. نکسوس 7 اولین تبلت نکسوسی است که توسط گوگل به بازار آمده است. سخت افزارش ساخت ایسوس و مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل، پردازشگر 4 هسته‌ای تگرا 3، حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی و یک دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی است. بزرگ‌ترین ایراد این تبلت نداشتن شکاف کارت حافظه است.
سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن نسخه 4.2 اندروید بوده که بسیار سریع و روان کار می‌کند. اینکه یک تبلت گوگلی داشته باشید این برتری را نسبت به دیگر دارندگان تبلت‌های غیر گوگلی خواهید داشت که هر زمان بخواهید، آپدیت نرم افزاریتان به راه است و نیاز نیست منتظر حال خوش سازندگان باشید تا هر وقت خواستند آپدیتی ارایه دهند.
تبلت نکسوس ما از نظر اتصالات هم چیزی کم ندارد، این مدل دارای Wi-Fi، بلوتوث و NFC است که همه اینها با وجود باتری قدرتمند 10 ساعته آن تکمیل می‌شود.
چیز دیگری که از این تبلت نوع خوبی می‌سازد اندازه مناسب آن است. هم آنقدر بزرگ است که بتوان با آن به انجام کارهای مهم پرداخت و هم آنقدر کوچک که به راحتی قابل حمل باشد.

به گزارش زومیت:

تبلت جدید هواوی

احتمالا می‌دانید که در دنیای تبلت‌ها به‌خصوص در محصولات میان‌رده و اقتصادی تقریبا خبری از سخت‌افزار به‌روز و قدرتمند نیست و قدرت‌نمایی فنی تنها به محصولات پرچم‌دار و بالارده خلاصه می‌شود. مدیاپد تی ۵ هواوی با پردازنده‌ی نسبتا قدیمی کرین ۶۵۹، نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی FHD، امکان اتصال سیم‌کارت و بدنه‌ی فلزی محصولی اقتصادی محسوب می‌شود و کاربرانی را که به‌دنبال یک تبلت برای انجام کارهای روزمره هستند، بیشتر هدف قرار می‌دهد. 

طراحی

شمایل جلوی تبلت شباهت زیادی به دیگر اعضای سری مدیاپد دارد و همان‌طور که از ابعاد نمایشگر نیز برمی‌آید، المان‌‌های طراحی بر‌مبنای استفاده‌ی افقی چیده شده‌اند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان باریک نیستند؛ اما لطمه‌‌‌ای به تجربه‌ی کاربر نیز نمی‌زنند و نسبت نمایشگر ۱۶:۱۰ این تبلت به بدنه‌ی آن ۷۴٫۲ درصد است. در نمای جلوی دستگاه به جز نمایشگر، برند هواوی و دوربین سلفی چیز دیگری به چشم نمی‌خورد. چینی‌ها اطلاعاتی در مورد نوع شیشه‌ی محافظ دستگاه ارائه نکرده‌اند.

 

مدیاپد تی ۵ هواوی / huawei mediapad T5
مدیاپد تی ۵ هواوی / huawei mediapad T5
مدیاپد تی ۵ هواوی / huawei mediapad T5
مدیاپد تی ۵ هواوی / huawei mediapad T5

بدنه‌ی MediaPad T5 به جز نوار پلاستیکی یک سانتی‌متری تقویت آنتن‌دهی در پنل پشتی، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد. قاب پشتی از سه طرف تا جلوی دستگاه کشیده شده و با یک بخش جانبی باریک به جلوی دستگاه پیوند خورده‌ است. وزن تبلت هواوی تقریبا به ۴۶۰ گرم و ضخامت آن به ۷٫۸ میلی‌متر می‌رسد؛ این وزن را برای یک تبلت ۱۰ اینچی نه می‌توان کم و نه آزاردهنده توصیف کرد، البته پرداخت مات فلز پشت دستگاه نیز درکنار انحنای کناره‌های آن به قرارگیری راحت‌تر آن در دست کاربر (دو دست) کمک می‌کند. طول و عرض دستگاه نیز به‌ترتیب ۲۴۳ و ۱۶۴ میلی‌متر هستند و تاچ ال سی دی هواوی مانن تاچ ال سی دی تبلت هواوی تی 1 بسیار عالی و با کیفیت است.

از نظر کیفیت ساخت به‌عنوان محصول غیر پرچم‌دار، مدیاپد تی ۵ نمره‌ی قبولی کسب می‌کند؛ از نظر ماشین‌کاری و کیفیت اتصالات نیز نمی‌توان خرده‌ای به این تبلت گرفت. در هیچ جای دستگاه محلی برای اتصال کیبورد وجود ندارد؛ بدین‌ترتیب کاربر تنها قادر به استفاده از کیبوردهای بلوتوث غیر اختصاصی خواهد بود. درحال‌حاضر MediaPad T5 تنها در دو رنگ مشکی و طلایی به‌فروش می‌رسد.

 

پیشنهاد ما برای خرید انواع تبلت ها و قطعات آن ها، فروشگاه سورن می باشد.

جهت ارتقاء اطلاعات عمومی دوستان عزیر در رابطه با خرید تبلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۸
ziba zibaro

کیف هایی که بیشترین استفاده ها را دارند می شناسید؟ 

البته تقسیم بندی دقیق کیف ها و ایجاد قوانین دقیقی برای استفاده از آنها شاید کمی موضوعغ جالب نباشد، اما بهتر است کیف ها عمومی که بیشترین استفاده را دارند بشناسید و حد الامکان به درستی در موقعیت های مناسب از آنها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

 

شناخته شده ترین کیف های در ایران در سال 2020 و کاربرد آنها همراه با عکس

 

کیف خرید

 

این مدل مورد علاقه بانوان برای استفاده روزمره است. کیف خرید با تنوع در رنگ و سایز از پرطرفدارترین انواع کیف اداری به شمار می‌رود که فرم مربع، مستطیل یا نیم دایره دارد.

 

کیف خرید

 

کیف پستچی

 

کیف پستچی یکی از انواع مدل‌های کیف اداری است که افراد آن را روی شانه حمل می‌کنند. این کیف معمولا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش تر مناسب دانشگاه و مدرسه است. از ویژگی‌های آن می‌توان به قطر زیاد، ارتفاع کم و جنس سخت که فرمی حجیم به خود می‌گیرد، اشاره کرد.

 

کیف های مردانه- انواع کیف های مردانه- کیف پستچی مردانه- کیف دستی مردانه

 

کیف اداری رمزدار

 

کیف‌های رمزدار در اندازه‌های مختلف و به فرم مربع یا مستطیل طراحی می‌شوند. این مدل دارای سگک‌های قفل‌دار است که با تعیین اعداد ۲ تا چند رقمی می‌توان دسترسی به آن را محدود کرد. در این زمیمنه پیشنهاد مار خرید کیف های سامسونگ رمز دار می باشد.

 

15 مدل کیف اداری و کیف اسپورت که شما باید داشته باشید - کلاغه

 

کیف دستی مردانه

 

کیف دستی مردانه در اندازه کوچک یا متوسط طراحی می‌شود که مناسب اسناد یا پاسپورت است. معمولا این مدل کیف مردانه را در محل کار، قرارهای کاری، مصاحبه کاری یا مسافرت استفاده می‌کنند.

از این جهت شما می‌توانید رزومه، سند یا کیف پول‌تان را داخل کیف قرار دهید و نیازی به حمل این گونه وسایل در کیف بزرگ نداشته باشید. از مزیت‌های کیف دستی مردانه می‌توان به قفل رمزدار اشاره کرد. بعضی از این کیف‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانع دسترسی افراد دیگر به محتوای کیف می‌شود. کیف پول های از چرم بوفالو انتخاب خوبی است.

 

خرید و قیمت کیف دستی مردانه چرم دست دوز از غرفه رهاچرم | باسلام

 

ساک ورزشی مردانه

 

امروزه آقایان توجه ویژه‌ای به زیبایی اندام خود دارند، از این رو خرید ساک ورزشی مردانه، کار شما را در حمل لباس ورزشی مردانه، حوله و وسایل باشگاه ساده می‌کند.

اندازه ساک ورزشی بزرگ است، از این رو شما می‌توانید کفش ورزشی مردانه، حوله، شلوار ورزشی، تیشرت مردانه اسپرت، بسته پروتئین و بطری آب خود را درون آن قرار دهید.

 

مشخصات، قیمت و خرید ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT008 | دیجی‌کالا

 

کیف دستی

 

در تولید کیف های دستی، بیشتر از کیف های دوشی دقت به کاربرده می شود، تا هنگام حمل آن راحتی کاملی داشته باشید. به همین دلیل آن ها را Tote  -به معنای حمل- نامیدند. این کیف‌ها معمولاً کوچک تر از کیف های خرید هستند و ظرافت بیشتری در طراحی دارند. 

 

کیف دستی چرم – آرتیفای

 

کیف کتابی

 

کیف کتابی معمولاً شکل مستطیل و ضخامت های متنوع دارند. نداشتن هیچ دسته یا بندی باعث می شود آن را با همه انگشتان و کف دست بگیرید. به دلیل این نحوه در دست گرفتن کیف، آن ها کلاچ (Clutch) – به معنی محکم گرفتن – نامیده می شوند. امروزه کیف های کتابی در شکل های مختلفی مانند دایره، بیضی، مربع، مثلث و یا قلبی طراحی می شوند.

 

مشخصات، قیمت و خرید کیف دستی مجلسی شاین نگین دار مدل کتابی رنگ مشکی|سایت  دایاسنتر

 

مدل کیف باگت

 

این کیف‌ها بدلیل شباهت ظاهری خود با نان باگت فرانسوی «Baguette» این‌گونه نام‌گذاری شده‌اند. کیف باگت مستطیل شکل اسـت کـه طبق معمولً طول بیشتر و عمق و ارتفاع کمتری دارد. این کیف ظاهری شبیه کیف‌های کتابی اما بند دار دارد، ولی حجم آن کمتر از کیف‌های دستی ست.

 

لیست قیمت کیف مهمونی باگت فندی | ترب

 

کیف دوشی – دستی زنانه 

 

این مدل از کیف‌های زنانه، ظاهری مستطیلی دارند. این کیف‌ها عموما دارای دو دسته برای نگه داشتن روی دست یا آرنج هستند و گاها بندی جدا شدنی برای استفاده به صورت کیف دوشی نیز دارند. شاید بتوان گفت این کیف، از شیک‌ترین، زنانه‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کیف زنانه است. کیف های سنگ شور زنانه را امتحان کنید.

 

تاریخچه کیف دوشی زنانه + بهترین مدل ها

 

کیف خورجینی Bucket Bag

 

کیفی با زیر بیضی یا گرد و یک سرِ باز که با بندی که کشیده می‌شود، قابل بسته‌شدن است. طرح خورجینی معمولا در کیف دوشی زنانه مدل کراس بادی و گاها در کوله پشتی‌ها دیده می‌شود.

 

لیست قیمت کیف چرم زارا مدل LEATHER TOTE | ترب

 

 

کیف اداری مردانه ( مناسب محل کار)

 

این مدل کیف ها در ابتدا وکلا استفاده می کردند اما امروزه همه ی اقشار در بخش اداری از این کیف ها استفاده می کنند.

مدل چرمی این کیف ها از پرطرف دارترین و زیباترین این مدل اداری می باشد که تیپ و استایل مدرنی را برای افراد می سازد.

این مدل کیف اداری چرم با کت و شلوار خیلی رسمی و شیک به نظر می رسد و محبوب همگان است. کیف های اداری با چرم بوفالو را پیشنهاد می کنیم.

 

کیف اداری ماندگار مدل DP-4 | انواع کیف | فروشگاه اینترنتی تی پکس

 

کیف لوازم بهداشتی

 

قبلا برای خانم‌ها شاهد عرضه‌ی کیف‌های لوازم بهداشتی بوده‌ایم اما عرضه‌ی این کیف‌ها برای آقایان، طرحی نوین می‌باشد. تفاوت کیف لوازم بهداشتی آقایان با کیف لوازم بهداشتی خانم‌ها، اینست که این کیف محل قرارگیری دئودورانت، ضد آفتاب، افتر شیو و ... می‌باشد. استفاده از کیف لوازم بهداشتی بویژه برای آن دسته از افراد که زیاد سفر می‌کنند مناسب است؛ چراکه نظم خاصی به وسایل مسافرتی آن‌ها خواهد بخشید.

 

خرید کیف لوازم آرایشی و بهداشتی مسافرتی زنانه و مردانه طرح جدید 2020

 

نکته:

به هر طریقی که حروف بر روی کیف چاپ شده باشند و در این پروسه از هر ماشینی با هر کیفیتی استفاده شده باشد، پس از مدتی شاهد پاک شدن و از بین رفتن حروف چاپی خواهیم بود در نتیجه‌ی امر این قسمت کیف با تمامی قسمت‌های دیگر متفاوت خواهد بود. بهترین انتخاب در هنگام خرید کیف، برگزیدن کیفی است که سطحی صاف و ساده و یکدست داشته باشد و حروفی بر روی آن درج نگردیده باشد. می توانید انواع کیف های مردانه که از چرم ساخته شده اند را در https://parkbag.com/ مشاهده و خرید نمایید. کیف پارک از برند های مطمعن و منصف در توزیع انواع کیف های مردانه و زنانه چرمی می باشد.

 

 

کیف مناسب برای موقعیت رسمی

 

فرض کنید به یک مسافرت کاری خیلی مهم دعوت شده‌اید. در چنین شرایطی به هیچ وجه سراغ کیف کمری یا کیف پستچی نروید. در عوض پول‌تان را در یک کیف پول جیبی بگذارید و کت بپوشید. یک ساک دستی چرم مصنوعی یا طبیعی هم در دست دیگرتان بگیرید و نهایتا یک کیف پاسپورتی به گردن بیندازید. استفاده از کیف‌های رسمی که قبلا به اسم سامسونت شناخته می‌شد و امروز می‌دانیم که کیف‌های محکم ساخت شرکت سامسونایت بودند، یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شماست. در سایر موقعیت‌های رسمی مثل جشن‌ها به همراه داشتن تنها یک کیف پول چرمی شیک کافی است.

 

 

کدام کیف برای استایل روزمره بهتر است؟

 

از بین گزینه‌های بالا کیف پستچی، کیف دستی و کوله پشتی برای استایل روزمره مناسب‌تر هستند. هنگام تهیه هر کدام از این موارد به کیفیت‌شان دقت کنید، به خصوص قبل از خرید، حتما ویژگی‌های کوله استاندارد را شناسایی کنید و بعد دست به خرید بزنید. اغلب مقالات به بررسی این ویژگی‌ها برای کودکان می‌پردازند؛ با این وجود بزرگسالان هم باید به این نکات دقت کنند.

 

 

ویژگی‌هایی که هنگام تهیه‌ی کیف پول مردانه باید مد نظر قرار گیرد

   

جنس داخل کیف: پوشش داخلی کیف پول مردانه‌ای که از چرم باشد بیان کننده‌ی کیفیت بالای آن است، هنگام خرید به این موضوع که قیمت را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد، توجه داشته باشید.

 

داشتن فضا و جای کافی: این فضا جهت قرار دادن پول و کارت به چند شکل طراحی می‌گردد:


در روش اول، تکه‌های چرم از لبه‌ها به داخل کیف دوخته می‌شوند، این لبه‌ها دوام خوبی به چرم می‌دهند و شکل خود را حفظ می‌کنند.


در این شیوه از طراحی کیف، به جای دوختن، به لبه‌ها چسب می‌زنند که دوام کمتری دارد.


 در روش سوم، تولیدکننده روی چرم شکاف‌هایی برای جای کارت ایجاد می‌کند که برایش صرفه‌ی اقتصادی دارد ولی برای کاربر عملکرد مناسبی مانند دو روش قبلی ندارد.

 


گارانتی

 

وجود ضمانت برای محصولات چرمی از جمله کیف، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، برطرف کردن خرابی اجزای کیف مثل زیپ، دکمه و … فقط باید توسط کارگاه فروشنده انجام شود. 

 


رنگ کیف

 

رنگ‌های تیره دیرتر چرک و کثیف می‌شوند، البته وسایل و موادی برای نظافت کیف در فروشگاه‌های مرتبط وجود دارد.

 

جهت ارتقاء اطلاعات عمومی دوستان عزیر

 

 

برخی لینک های مفید برای خرید شما:

 


کیف اداری چرم


کیف اداری با چرم بوفالو


ست هدیه چرم


کت و شلوار اداری


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۷
ziba zibaro

در این مطلب می خواهیم بیشترین مصرف مارک های متفاوت ماشین لباسشویی را در ایران بررسی کنیم.

 

آبسال بهترین برند ایرانی است که ماشین‌ لباس‌‌شویی‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کند. پرفروش بودن این برند بسیار قابل توجه است تاجایی که به گفته فروشندگان این کالا آمار فروش آبسال با برندهای ال‌جی و وستینگ‌هاوس رقابت می‌کند. این برند در ابعاد 3، 5، 7 و 14 کیلویی عرضه می‌شود و نه تنها روی کم‌صدا بودن موتور دستگاه تاکید دارد بلکه از نظر ظاهری و زیبایی هم در بین برندهای ایرانی حرف اول را می‌زند.
 

آبسال؛ بزرگترین تولید کننده انواع ماشین لباسشویی


البته توجه داشته باشید با اینکه داشتن برنامه های شست و شو متنوع و حالت های مختلف شست و شو یکی از محاسن لباسشویی به حساب می آیند اما بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه کنید که تا چه حدی به این امکانات احتیاج دارید. بسیاری از برنامه های شست و شو را شاید سالی یکبار هم استفاده نکنید.
برنامه های مخصوص شست و شوی لباس کودک، شست و شوی اقتصادی، شست و شوی پتو و ملحفه و شست و شوی روزانه جزو برنامه هایی هستند که استفاده زیادی دارند و ارزش پرداخت پول بیشتر را دارند اما برنامه هایی مثل شست و شوی لباس های تیره، شست و شوی ضدچروک، شست و شوی فوق سریع یا شست و شوی مشابه شست و شوی دستی شاید چندان هم ضروری نباشند. در نتیجه می توان از آنها چشم پوشی کرد.

 

لینک های خرید و تعمیر:

 

خرید ماشین لباسشویی آبسال 7 کیلویی

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

 

لباسشویی ارج

 

ماشین لباسشویی ارج یکی از قدیمی ترین و نامی ترین لباسشویی های خانه های ایرانی است. به همین دلیل ما در آی پی امداد تصمیم گرفتیم جهت سهولت شما عزیزان راهنمای ماشین لباسشویی ارج را تدوین نماییم تا شما در هنگام نصب و یا استفاده از لباسشویی ارج به راحتی مشکلات خود را مرتفع نمایید.

  • درب ماشین لباسشویی ارج زبانه در پشت خود دارد که با کشیدن این زبانه به سمت خودتان درب باز خواهد شد.
  • برای قرار دادن لباس ها در ماشین متناسب با نوع لباس آنها را دسته بندی و برنامه مورد نیاز را به مشاین بدهید.
  • این لباس ها نباید با هم و بصورت فشرده در ماشین قرار داده شوند وبهتر است چندین بار کار شستشو انجام شود.
  • پر کردن بیش از اندازه ماشین باعث آسیب دیدن پروانه ماشین خواهد شد.
  • ضمن اینکه لباس های خیلی کثیف و یا کرک دار و پشم دار را نباید با هم وارد ماشین کنید.
  • معمولا لباس های کرک دار و کثیف باید در حجم های کم وارد ماشین لباسشویی شوند.
  • پودر لباسشویی و یا مایع لباسشویی و حتی نرم کننده را قبل از انتخاب برنامه در کشو مخصوص مواد شوینده بریزید و به هیچ عنوان در زمان شستشو درب کشو را باز نکنید.

 

لینک های خرید و تعمیر:

 

خرید لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج

 

 

لباسشویی ایندزیت

 

در خرید لوازم‌خانگی جدا از توجه به کیفیت بالا، معمولاً افراد به عوامل دیگری چون بهره‌وری انرژی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه و قیمت مناسب آن نیز اهمیت می‌دهند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که به بررسی تخصصی لوازم خانگی ایندزیت برای خرید بهتر شما کاربران بپردازیم.

 

لینک های خرید و تعمیر:

 

خرید ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت

 

 

لباسشویی زیرووات

 

شرکت “زیرووات” در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر میلان ایتالیا تاسیس گردید ؛ آغاز اولین تولید و توزیع ماشینهای لباسشویی در این شرکت به سال ۱۹۵۷ میلادی برمی گردد.

این شرکت از زیرمجموعه های گروه لوازم خانگی کندی میباشد و دفتر تحقیق و توسعه(یا همان R&D) آن در حال حاضر در ایتالیا مستقر است.

در حال حاضر این شرکت با نوآوری در محصولات، در جهت برآوردن نیازهای بازار با اعطای نمایندگی به ۹۰ کشور مختلف در اقصی نقاط دنیا و راه اندازی ۲۰۰۰ مرکز خدمات پس از فروش به عنوان یکی از گسترده ترین برندهای معتبر لوازم خانگی در سطح بین الملل فعالیت مینماید.

 

سرعت چرخش موتور در این محصول 1200 دور در دقیقه است که برای یک ماشین لباسشویی 9 کیلویی میزان کاملاً مطلوبی به‌حساب می‌آید. این محصول یک ماشین لباسشویی مدرن است و نشانگرهای منحصربه‌فرد آن گواهی بر این نکته هستند. این ماشین لباسشویی شرکت زیرووات دارای ورودی آب سرد و گرم است که در عمل ویژگی کاربردی به حساب می‌آید. وزن ماشین لباسشویی OZ-1393 هم 70 کیلوگرم است. این محصول برند زیرووات دارای صفحه‌نمایش LED از نوع ساده است که با رنگ قرمز خود اعداد را به خوبی نمایش می‌دهد. این محصول موتوری قدرتمند با مصرف انرژی کاملاً بهینه‌ای دارد؛ به‌طوری‌که توانسته است رتبه انرژی +++A را به دست بیاورد که نشان می‌دهد این محصول بسیار کم‌مصرف است. این ماشین لباسشویی شرکت زیرووات دارای 21 برنامه شست‌وشو است. تعداد فراوان برنامه‌های شست‌وشو در این محصول آن را ماشینی ایدئال برای شست و شوی انواع و اقسام مختلف لباس‌ها تبدیل کرده‌اند. میزان صدا در این محصول شرکت زیرووات حدود 59 دسی بل و میزان صدا در حالت آبکشی حدود 78 دسی بل است. از ویژگی‌های خاص ماشین لباسشویی OZ-1393 می‌تواند به قابلیت تأخیر در زمان شست‌وشو اشاره کرد. گفتنی است این ماشین لباسشویی شرکت زیرووات دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است. ماشین‌های لباسشویی 9 کیلوگرمی برای خانواده‌هایی با جمعیت 5 نفر و بیشتر مناسب هستند. گفتنی است این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک است که ارزش خرید آن را بالا برده است. همان‌طور که اشاره شد، قابلیت شست و شوی سریع 14 دقیقه‌ای ویژگی جالب توجهی است که برای زندگی پر از شتاب گزینه‌ای ایدئال است. این ماشین لباسشویی دارای دستگیره ارگونومیک است که کار با ماشین لباسشویی را آسان کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص دستگاه OZ-1393 را می‌توان قابلیت شست و شوی لباس‌ها بدون پس دادن رنگ دانست. این ماشین لباسشویی قادر است لباس‌هایتان را بدون پس دادن رنگ بشوید که در زمان شستن حجم زیادی از لباس برای کاربر بسیار کاربردی ظاهر می‌شود. اگر از طرفداران اتو نیستید، می‌توانید از امکان شست و شوی ضد چروک این محصول استفاده کنید.

 

 

لینک های خرید و تعمیر:

خرید ماشین لباسشویی زیرووات

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

 

 

لباسشویی مرسی

 

لباسشویی مرسی نیز از لباسشویی های موجود بین خانواده های ایرانی است. تمام خدمات نصب و راه اندازی لوازم خانگی شرکت مرسی  تمام خدمات تعمیر، عیب یابی ،رفع عیب ، تعویض و هرگونه خدماتی که احساس  می کنید برای لوازم خانگیشرکت مرسی  شما ( یخچال فریزر -  لباسشویی کولر و بخاری و .. ) لازم است را انجام  می دهیم.

مرسی

 

لینک های خرید و تعمیر:

 

خرید لباسشویی مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی

 

مزایای استفاده از ماشینهای لباسشویی

  • یکی از مزایای این ماشینها موجودیت آنها در ظرفیتهای متفاوت برای سلیقه های مختلف است. شما به نسبت تعداد اعضای خانواده خود می توانید ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید; مثلا اگر خانواده کم جمعیتی هستید، پیشنهاد ما به شما ماشینهای با ظرفیت 5 تا 7 کیلوگرم می باشد. چنانچه خانواده ای با تعداد اعضای متوسط هستید ما به شما ماشینهای لباسشویی 8 تا 10 کیلوگرم را پیشهناد میکنیم و در غیر این صورت از ماشینهای با ظرفیت بالاتر تا 14 کیلوگرم استفاده کنید.

صفحه نمایش دیجیتال: مرحله شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور، برنامه و دمای انتخابی ماشین لباسشویی را نشان می دهد.

شستشو با بخار: در این سیستم برای شستشوی لباس ها آب تبدیل به بخار شده و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن ها را نیز به همراه می آورد.

زنگ هشدار دهنده: این صدای زنگ در صورتیکه اشکالی در حین کار ماشین لباسشویی به وجود آید و همچنین زمانی که کار شستشوی ماشین به پایان برسد فعال شده و شما را حتی اگر در فاصله دورتری از آشپزخانه باشید، آگاه می سازد.

قفل کودک:  در صورتیکه فرزند کوچک در خانواده داشته باشید، امنیت خاطر شما را از بی خطر بودن دستگاه برای او، تأمین می نماید.

برنامه ضد چروک: با استفاده از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می کند. در نتیجه لباس ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن ها می شود.

 

معایب ماشین لباسشویی

 

از جمله مشکلاتی که ممکن است در حین و یا پس از استفاده ماشین لباسشویی با آن مواجه بشویم، روشن بودن دستگاه و در عین حال آب نگرفتن آن است. اولین دلیل آن نبودن آب کافی یا مشکل در شیر تغذیه و یا لوله کشی منزل است.تایمر و فیلتر ورودی شیر الکتریکی را چک کنید و در صورت معیبوب شدن و کثیف بودن ، عیب آن را رفع کنید.

 

نکته مهم

 

بهره وری انرژی

این واژه به کمیتی مربوط است که شاخص بهره وری انرژی نامیده می شود. که این اندازه، در واقع مقدار الکتریسیته ای است که ماشین به صورت سالانه مصرف می کند. که شامل هر گونه مصرف انرژی در زمان خاموش و آماده بودن می شود.

تمامی ماشین ها باید شاخص بهره وری انرژی 68 یا کمتری داشته باشد. ماشین های +++A باید شاخص بهره وری انرژی 46 داشته باشد.

گزینه +++A باید بیشترین بهره وری انرژی باشد و کمترین مقدار آب را مصرف کندو علاوه بر آن ارزانترین نیز باشد، انا به آن معنا نیست که این ها بهترین ماشین های لباسشویی هستند. به قیمت اضافی مواد شوینده، تکرار شستشوها دقت کنید و یک ماشین لباسشویی بهره ورتر تمامی این هزینه ها را کاهش خواهد داد.

اندازه محفظه تاثیر بیشتری را بر هزینه های ماشین خواهد گذاشت و اجازه ی شستشوی بیشتری را در هر چرخش می دهد پس به این موضوع اول از همه توجه کنید.

 

 

ارتقائ عمر لباسشویی

 

زیپ های باز لباس ها را ببندید 

همیشه توجه داشته باشید که وقتی لباسی را که دارای زیپ است داخل ماشین لباس شویی می اندازید حتما زیپ آن را بسته نگه دارید چون به شدت ممکن است به لباس های دیگر شما آسیب بزند. می بینید که یک نکته ساده به راحتی می تواند شما را از پرداخت هزینه های اضافی معاف کند.

پودر بیش از حد ممنوع

پودر بیش از حد همیشه بد است. اگر می خواهید بعد از شستشو لباس های تمیز داشته باشید طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید، استفاده بیشتر از حد مجاز از مواد شوینده کار ماشین را مختل می کند.

لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید

بد بو شدن فضای ماشین ناشی از جمع آوری بیش از یک یا دو روزه لباس هاست که چندان جالب نیست همیشه بعد از شستشو در ماشین را باز بگذارید تا خشک شود اگر ماشین لباسشویی بوی بدی داد با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی کرده و بشویید.

 

جهت ارتقاء اطلاعات عمومی دوستان عزیر

 

 

خواندنی :

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

تزئینات داخلی و تاثیر آن در روحیه

اتاق خواب را با رنگ زرد تزئین کنید

استفاده از کاغذ دیواری برای افزودن بصری فضا به فضای داخلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۴:۳۷
ziba zibaro

کیف پول چرمی از جمله لوازم جانبی مد روز

 

یک ضرب المثل می گوید وقتی کیف پول را به عنوان هدیه ارائه می دهید ، باید مقداری پول برای خوش شانسی و اطمینان از پر شدن همیشه آن در آن داشته باشید. ما می دانیم که کیف پول ها غالباً پر از چیزهایی غیر از آنچه برای آنها در نظر گرفته شده است. در واقع ، کیف پول های مردانه اغلب می توانند به اندازه کیف های دستی زنان بیش از حد پر شود. بنابراین ، این لوازم جانبی مد باید به گونه ای طراحی شود که بتواند سازماندهی خوبی داشته باشید. برای انتخاب کیف پول چرمی که مناسب شما باشد ، لازم است معیارهای خاصی را تعیین کنید که به شما امکان انتخاب یکی از موارد مورد نیاز و سلیقه شخصی شما را بدهد.

 

کیف پول چرمی ساده

 

ویژگی های متناسب با نیازهای روزانه شما

 

برای تعیین ویژگی های مورد نیاز کیف پول خود ، باید مشخص کنید که چه مواردی (و مقدار آنها) را می خواهید در کیف پول خود قرار دهید ، نحوه پوشیدن آن و غیره.

چه به دنبال یک کیف پول باشید که جزئیات کاربردی و اندازه جمع و جور را ترکیب کند یا یک کیف پول چند منظوره ، به راحتی می توانید آن را در میان دسته های مختلف موجود در بازار پیدا کنید. در میان محبوب ترین ویژگی ها:

جیب سکه زیپ دار عقب
کارتهای اعتباری مختلف و اسلات کارت شناسایی
یک پنجره کارت شناسایی
یک قسمت قبض بزرگ
کیسه تلفن همراه یکپارچه
یک اسلات دفترچه چک
راحت ترین لوازم جانبی مد

 

کیف پول علاوه بر کاربردی بودن ، به عنوان لوازم جانبی روزمره نیز عمل می کند. ظاهر این اکسسوری مد به اندازه ویژگی های آن باید شما را راضی کند. در واقع ، یک کیف پول چرمی با کیفیت خوب چندین سال دوام خواهد آورد ، بنابراین باید متناسب با سبک شما باشد. درست مانند کیف های دستی یا جفت کفش ، کیف پول ها نیز قابل تعویض هستند. بسته به مناسبت ها ، ظاهرتان یا فصول مختلف می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید. سرمایه گذاری در کیف پول چرمی اصل می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند ، زیرا نیازی به تعویض آن اغلب نیست.

 

 

ویژگی های زیبای کیف پول

 

از محتوای کیف پول چرمی خود محافظت کنید

 

اوالت حاوی مقدار زیادی اطلاعات شخصی ارزشمند ، اسناد مهم و موارد ارزشمند است. بنابراین لازم است که به خوبی از آنها محافظت شود. کیف پول هایی که دارای زیپ یا محفظه محکم هستند محتویات خود را در جای خود حفظ کرده و از از دست دادن وسایل خارج شده جلوگیری می کنند.

برای محافظت از داده های شخصی شما و اطمینان از امنیت کارت های بانکی ، برخی از کیف پول ها به جدیدترین فناوری مسدود کردن موج RFID مجهز هستند. یک لایه فلزی خاص در کیف پول چرمی قرار گرفته است تا زمینه های الکترومغناطیسی را مسدود کند و خواندن کارت های بانکی موجود در کیف پول شما را برای اسکنرهای RFID غیر ممکن کند. هنگام انتخاب کیف پول ، همیشه ویژگی ها ، سبک و محافظت از آن را در نظر بگیرید زیرا لوازم جانبی است که روزانه استفاده می شود و اغلب چندین بار در روز استفاده می شود. با دوام زیاد ، کیف پول چرمی اصل در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت می کند و از کیفیت و راحتی برتر برخوردار است. چه به دنبال کیف پول چرمی مردانه و چه کیف پول چرمی زنانه باشید ، Mancini Leather انتخاب بسیار خوبی دارد که نیاز شما را برآورده می کند. همه کیف پول های موجود را مشاهده کنید.

 

محافظت از کیف پول

 

چگونه کیف پول را طولانی تر کنیم: مراقبت و نگهداری لوازم جانبی

 

چه برای کریسمس کیف پول لوکس کاملاً جدیدی تهیه کرده باشید ، چه از کیف پولی که سالهاست دارید استفاده می کنید و نمی توانید از آن جدا شوید زیرا عاشق آشنایی هستید ، بهترین کیف پول خود را که به درستی تمیز و نگه داشته شود ، طول عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد. قابلیت استفاده

کیف پول در معرض سایش طبیعی زیادی قرار دارد. حتی بهترین کیف پول در نهایت علائم رانده شدن و کشیدن از جیب عقب یا برخورد با اشیا دیگر در پایین کیف در کنار عینک آفتابی ، رسیدهای قدیمی و دستمال های دست ساز را نشان می دهد. اغلب اوقات وقت و انرژی لازم را صرف فکر کردن در مورد تمیز کردن کیف پول نمی کنیم ، در واقع تمیز کردن آن بسیار کم است ، اما متخصصان چرم به ما می گویند که با کمی فکر و دقت می توان عمر یک کیف پول چرمی خوب را افزایش داد و آنرا برای جدید نگاه داشت خیلی طولانی تر - شاید حتی برای دهه ها.

 

 

حفظ بهترین کیف پول خود برای جلوگیری از آسیب

ما خانه هایمان را تمیز می کنیم ، ماشین های خود را می شویم و جارو برقی می کنیم و حتی یخچال های خود را خیلی بیشتر از کیف پول تمیز می کنیم. متخصصان مراقبت از چرم به ما می گویند که اجازه می دهند کیف پول بیش از حد پر شود سریعترین راه برای خراب کردن آن است. با پر کردن پر از رسید و کارت ویزیت که هرگز به آن نیازی نخواهید داشت ، اجازه ندهید کیف پول چاق شود. بهتر است به صورت دوره ای کیف پول خود را مرور کرده و آن را از رسیدهای قدیمی ، کوپن های منقضی شده ، کارت های بازرگانی منسوخ شده و هرگونه ناخواسته دیگری که جمع شده پاک کنید.

از نشستن روی کیف پول خودداری کنید! طبق گزارش Men’s Health ، نشستن روی کیف پول چربی می تواند باعث کمردرد شود. در جیب پشتی ، کیف پول مستقیماً بین مفصل ران و عصب سیاتیک شما قرار می گیرد که می تواند باعث خارش عصب سیاتیک و در نهایت درد کمر و مفصل ران شود. نشستن روی کیف پول شما همچنین باعث آسیب به دانه چرم می شود و باعث تحریف کیف پول شما می شود.

اگر کیف پول شما خیس می شود - مثلاً هنگام طوفان در جیب عقب است - باید همیشه آن را با یک حوله نرم خشک کنید و اجازه دهید در حالت بسته در هوا خشک شود. اجازه ندهید تا خشک شود در غیر این صورت ممکن است شکل خود را از دست بدهد. هرگز سعی نکنید کیف پول خود را باد کنید و گرما ندهید. کیف پول باید همیشه به موقع خشک شود. رطوبت می تواند باعث رشد کپک یا کپک روی چرم شود.

سرانجام ، از قرار دادن کیف پول در معرض تابش مستقیم آفتاب ، مانند داشبورد اتومبیل خود ، خودداری کنید. این می تواند چرم را محو کند.

 

 

تمیز کردن بهترین کیف پول خود تا بهترین حالت را داشته باشد

کیف پول با چرم بوفالو خود را با پاک کردن هفتگی آن با یک دستمال مرطوب ، چک کردن نقطه برای تمیز کردن آلودگی ها ، گرد و غبار ، پرزها یا چسبندگی تمیز نگه دارید - مانند دست انداختن در کیف در کنار یک بسته آدامس. گاهی اوقات ، کیف پول شما ممکن است نیاز به تمیزکاری جدی تری داشته باشد. وقتی زمان تمیز کردن است ، باید از یک پاک کننده چرم مناسب برای پوست معمولی گاو استفاده کنید. همیشه تمیزکننده چرم خود را روی قسمت بسیار کوچکی از کیف پول خود - در قسمت داخلی که نشان داده نمی شود - آزمایش کنید تا مطمئن شوید ایمن است. برخی از چرم های عجیب و غریب ممکن است به یک محصول تمیز کننده متفاوت نیاز داشته باشند. قبل از ادامه تمیز کردن باقیمانده کیف پول ، حتما پارچه تمیزکننده خود را از نظر پاک شدن رنگ بررسی کرده و محل آن را محو یا تغییر رنگ دهید.

 

برای خرید انواع واقصام کیف پول چرم به این پیج مراجعه کنید.

 

کیف پول تمیز

 

پس از آزمایش تمیزکننده چرم بر روی بهترین کیف پول خود ، از مقدار کمی پاک کننده چرم بر روی پارچه تمیز استفاده کنید و به آرامی سطح کیف پول خود را بمالید تا آلودگی ، گرد و غبار یا آلودگی آن پاک شود. لکه ها یا لکه های کاملاً سخت را می توان با مسواک با موی نرم پاک کرد. پس از تمیز کردن کل سطح ، پاک کننده چرم را با یک پارچه خشک مالش دهید.

 

تعمیر کیف پول

 

ایرانی ها از چه لباسشویی هایی استفاده می کنند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۷:۴۷
ziba zibaro

 

 

تصویر زمینه را انتخاب کنید


بسیاری از افراد در حال حاضر به استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ متوسل می شوند ، زیرا چسباندن آن بر روی دیوارها آسان است و طرح های زیبا و اشکال مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما برخی ممکن است در مورد نحوه انتخاب کاغذ دیواری اشتباه گرفته شوند و نکات بسیاری وجود دارد که می توان برای انتخاب کاغذ دیواری رعایت کرد ، که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. [1]

 

نحوه انتخاب کاغذ دیواری طرح مناسب را پیدا کنید

بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری ، طراحی مناسب برای خانه و اتاق ها انتخاب شود و از جمله نکاتی که می توان دنبال کرد موارد زیر است: [1] توصیه می شود کاغذ دیواری طراحی شده با طراحی ظریف را انتخاب کنید ، که مضامین مختلف را شبیه سازی می کند ، زیرا این طرح ها ماندگاری بالایی دارند و با مبلمان منافاتی ندارند. توصیه به انتخاب دیوار کاغذ مسطح، که نشان می دهد صاف و کمال، که در آن از آن را می توان در استفاده اتاق نشیمن و ورودی به خانه . کاغذ دیواری بصورت افقی را می توان انتخاب کرد ، زیرا این خطوط اتاقها را گسترش می دهد و باعث می شود سقف از نظر ارتفاع کمتر باشد. شما می توانید کاغذ دیواری خطی را انتخاب کنید ، زیرا به ایجاد فضای بیشتر در اتاق و بالاتر نشان دادن سقف کمک می کند. استفاده از کاغذ دیواری با رنگ روشن باعث بزرگتر شدن اتاق می شود ، برخلاف استفاده از کاغذ تیره که اتاق را کوچکتر نشان می دهد. طرح هایی با نقاشی ها و شکل های بزرگ انتخاب کنید که اتاق را کوچکتر نشان دهد و این طرح برای یک دیوار در یک اتاق بزرگ مناسب است. انتخاب یک طراحی عجیب و غریب و شاد در آشپزخانه یا اتاق خانوادگی ، فضای راحتی را در آنها ایجاد می کند. [2] انتخاب یک طراحی آرام و ساده برای اتاق خواب یک انتخاب ایده آل است ، زیرا برای چشم ناراحتی ایجاد نمی کند و می توان سیاه و سفید را نیز انتخاب کرد. [2]

 

طرح کاغذ دیواری را مطابق با سلیقه شخص انتخاب کنید

هنگام انتخاب کاغذ دیواری خود به نکات زیر توجه کنید: [3] خلق و خوی مورد علاقه شما ، مانند آرامش و آرامش ، به عنوان مثال. تمایل به ساختن همه اتاق های خانه شما از سبک مشابهی برخوردار است یا طراحی آنها را منسجم و هماهنگ می کند. درخواست کنید که طرح مورد نظر را در اندازه بزرگ نمایش دهد تا بتوانید شکل کاغذ روی دیوار را تجسم کنید و مطمئن شوید که از رنگ و الگو راضی هستید. طرح هایی که کل دیوار را از بالا به پایین اشغال می کند ، باعث بلندتر نشان دادن دیوار می شود ، بنابراین فضای اتاق را بیشتر می کند.

 

عرض مناسب را انتخاب کنید

هنگام تخمین تعداد رول های کاغذ دیواری مورد نیاز دیوار ، باید به عرض مناسب توجه کنید ، زیرا اندازه گیری های متعددی دارد و برای تخمین میزان و عرض رول ها ، بهتر است با یک نصب کننده کاغذ دیواری باتجربه مشورت کنید. [4]
 

انتخاب مواد

قبل از خرید کاغذ دیواری ترجیح داده می شود که موادی که برای آنها ساخته شده است انتخاب شود ، به عنوان مثال می توان از وینیل استفاده کرد ، زیرا یکی از محبوب ترین انواع کاغذ دیواری به حساب می آید زیرا چسباندن و تمیز کردن آن آسان است و دو نوع کاغذ دیواری وینیل موجود است ، نوع اول وینیل مومی یا روکش دار است (به انگلیسی: Vinyl coated) ، که علاوه بر داشتن بالشتک و سطح کاغذ ، قابل شستشو و تمیز شدن با صابون است و همچنین حاوی مایعی است که به رفع آن کمک می کند و نوع دوم آن کاغذ وینیل جامد است که ضد آب بوده و به سختی قابل جدا شدن است و بنابراین این مناسب برای آشپزخانه و حمام است. [1]

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری

برای کمک به انتخاب کاغذ دیواری می توان نکاتی را دنبال کرد ، از جمله موارد زیر: [2] انتخاب طرح های زنانه و ملایم ، در جایی که ترجیح داده می شود طرح های ملایم و آرام مخصوصاً برای اتاق خواب انتخاب شود ، زیرا به کاهش تحریک چشم کمک می کند و می توان سیاه و سفید را انتخاب کرد. رنگ های چشمگیر و چشم نواز را به خصوص در جلوی خانه انتخاب کنید. کاغذی را با اشکال هندسی مشخص انتخاب کنید و ترجیح داده می شود رنگ آبی انتخاب شود ، که برای اتاق های ناهار خوری یک انتخاب دلپذیر و غیر منتظره است زیرا در نشان دادن دوستی و مهربانی کمک می کند. رنگ های خنثی را به خصوص در اتاق کودکان انتخاب کنید تا کودک در طول سن خود بتواند آنها را با رنگ هایی که دوست دارد رنگ آمیزی کند.



نحوه استفاده را برنامه ریزی کنید

ترجیح داده می شود که از قبل در مورد چگونگی پوشش دیوارها فکر کنید ، زیرا گزینه های زیادی برای نحوه پوشش دیوارها وجود دارد ، از جمله پوشاندن تمام دیوارها یا پوشش فقط یک دیوار یا پوشش سقف ، به شرح زیر: [5] پوشاندن تمام دیوارها: درصورتی که بخواهید همه دیوارها را بپوشانید ، انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک که ظاهری معاصر می دهد ترجیح داده می شود و انتخاب طرح های جادار و ساده ترجیح داده می شود. فقط یک دیوار را بپوشانید: کاغذی که الگوی چشمگیر و جسورانه ای را نشان می دهد را می توان انتخاب کرد ، منطقه خاصی مانند پشت مبل یا پشت تخت را برجسته می کند. پوشش سقف: سقف را می توان با کاغذ دیواری مربع یا قلع پوشاند ، زیرا سایه کلاسیک را برجسته می کند.
 

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد از جمله موارد زیر: [4] زمینه های فلزی: یکی از راه های افزودن براقیت به اتاق است ، زیرا توانایی بازتاب و تعامل با نور را دارد و می توان الگوها و جزئیات دستی را به آن اضافه کرد. کاغذ دیواری با طرح چمن: این نوع کاغذ ارگانیک است ، یعنی از نخ های چمن درست بافته شده ساخته شده است زمینه های گیاهان یا گل ها : این نوع الگوها اغلب در اتاق های لباسشویی یا کمد های داخلی استفاده می شود ، زیرا باعث ایجاد ازدحام و تراکم می شود. زمینه های طرح هندسی: الگوی اشکال هندسی در این طرح چندین بار در داخل هر طرح تکرار می شود و این کاغذ را می توان روی سقف یا پشت قفسه های کتاب نصب کرد.



از کاغذ دیواری مراقبت کنید



برای تمیز کردن کاغذ دیواری های پارچه ای می توان از جارو برقی با سر نرم استفاده کرد ، زیرا تمیز کردن از بالا به پایین انجام می شود و پارچه ای از الیاف نرم را می توان روی سر جاروبرقی دسته بلند قرار داد و کاغذ را با آن پاک کرد و کاغذ دیواری را می توان با استفاده از آنچه به عنوان خمیر شناخته می شود تمیز کرد کاغذ دیواری: این خمیر در فروشگاه های لوازم خانگی و فروشگاه های رنگ فروشی به فروش می رسد و با گرفتن مقداری خمیر و سپس غلتاندن آن به داخل گلوله ، سپس آن را به دیوار می غلتیم تا خاک به آن بچسبد. [6]

استفاده-از-کاغذ-دیواری-برای-افزودن-بصری-فضا-به-فضای-داخلی

 

ایرانی ها از چه لباسشویی هایی استفاده می کنند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۹
ziba zibaro