اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

تزئینات داخلی و تاثیر آن در روحیه

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنیم ، زیرا ابزاری جالب است که می تواند به راحتی روی روحیه ما تأثیر بگذارد و راهی برای افزایش خوشبختی است.

و وقتی می گوییم "طراحی" ، این قطعاً به معنای رنگ ، شکل و اندازه است ، با تمام ویژگی ها ، تعاریف و تأثیرات این عناصر نه تنها بر فضا و فضای آن ، بلکه بر روی انسان و طبیعت او نیز.

بنابراین ، طراحان مبلمان و دکوراسیون منزل تمایل دارند به دنبال ایده هایی برای نوآوری های جدید باشند که بیشتر و بیشتر بر روی این عناصر متمرکز هستند و آنها را به روش های مختلف برای دستیابی به نتایج چشمگیر به کار می گیرند.

 


مطالعات نشان داده است که هماهنگی داخلی خانه قادر به تغییر روحیه است و حتی قادر است احساساتی مانند احساس خوشبختی ، افسردگی و عاشقانه را نیز کنترل کنیم ، بنابراین به گفته طراح ، کسانی که در خانه خود احساس شادی کافی ندارند باید دوباره به فکر طراحی مجدد آن باشند.

مبلمان منزل با شادی شخصی رابطه بسیار خوبی دارد و بنابراین می توان یک مبلمان بسیار خاص برای شخص خریداری کرد و هنگامی که او به خانه رسید می تواند به آنجا برود. مانند خرید یک صندلی راحت برای استراحت و تسلیم احساس خوشبختی.

 

بازگشت به خانه و آسایش روانی


 دکوراسیون داخلی آینه ای است که قسمت داخلی جو ما را منعکس می کند. این به عنوان "دارو" عمل نمی کند ، بلکه نوعی درمان است و هنوز در مراحل ابتدایی است و به یک نیاز فوری برای زندگی روزمره معاصر ما تبدیل شده است.
اشاره به اینکه بازگشت به خانه به معنای آسایش جسمی و همچنین آسایش روانی است ، بنابراین مبلمان منزل ، رنگ ها و دکوراسیون می توانند احساس ما را تغییر دهند و اگر خانه خود را به شکلی که دوست داریم طراحی کنیم ، به او آرامش و اطمینان می بخشیم.

و او معتقد است که تفکر در مورد ماهیت زندگی روزمره معاصر ، خانه و فضای داخلی آن را به لحظه ای مهم در مفهوم راحتی ، تجمل ، آسایش و سلامتی تبدیل می کند.

 

تعادل مبلمان و رنگ ها

 وجود مبلمان در اندازه های متناسب با فضای اتاق ، هماهنگی خطوط طراحی با مواد استفاده شده ، هماهنگی بین رنگ آنها و رنگ های اطراف و تعادل بین قطعات اصلی مبلمان و دکور. این احساس تعادل روانی را نشان می دهد که به آرامش و رضایت کمک می کند. عدم توجه به این جزئیات و عدم انتخاب دقیق دلیل افسردگی و اندوه می شود.

 

 

ترجیح داده می شود از رنگ های اصلی در تن های پاستلی استفاده شود ، اندازه هایی که به خطوط منحنی بستگی دارد و از گوشه های تیز جلوگیری می کند ، ترجیح چوب بر فلز ، نور پنهان بر نور مستقیم ، انتخاب پارچه های پارچه ای ، پنبه ای یا ابریشمی به جای الیاف اکریلیک ، نایلون و مصنوعی و انتخاب رنگ های ملایم مونوفونیک به جای بلند بودن رنگ دست و پا گیر ، همه آنها مواردی هستند که نیاز به تجربه ، نبوغ و استعداد دارند تا مورد توجه قرار گیرند.

 

در مورد دکوراسیون اتاق خواب بخوانید

 

 

مبلمان با شادی همراه است


ژانت معتقد است که رنگ زرد با شادی و آرامش همراه است ، زیرا رنگی است که در طبیعت یافت می شود ، بنابراین به ایجاد یک محیط زیبا و سالم در خانه نزدیک به طبیعت کمک می کند.

 

تغییر دکور به خانواده آرامش می دهد


جزئیات دکوراسیون در خانه را ایجاد کند ، که این امر باعث ایجاد آرامش در خانواده می شود و به خانواده در سراسر جهان توصیه می کند که هر از گاهی با جابجایی قطعات مبلمان از مکان های خود ، تغییر اتاق ها یا تغییر رنگ روکش های صندلی و تغییر رنگ نقاشی ها و گلدان ها ، ترتیب جزئیات دکوراسیون منزل را تغییر دهند. و هر از گاهی فرش های کف ، اشیا عتیقه و پرده ها را ببرید.

 

لینک های خواندنی

یک وسیله لازم برای اقایان، کیف جیبی

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

تزئینات داخلی و تاثیر آن در روحیه

اتاق خواب را با رنگ زرد تزئین کنید

استفاده از کاغذ دیواری برای افزودن بصری فضا به فضای داخلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۳۰
ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی