اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

مدگراها پیش از این فروشگاه های صرفه جویی را زمینی بایر و پوشیده از لباس خارج از مد می دانستند ، اما اکنون افراد موافق تشخیص می دهند که زندگی جدید برای پوشاک دست دوم چقدر ارزش دارد. قطعات شیک و با کیفیت بالا فقط در انتظار چسبیدن به آویزها و قفسه های بی ادعا در مراکز خرید نوار در سراسر کشور هستند. با این وجود ، در میان این گنجینه موارد زیادی وجود دارد که ممکن است به سادگی ارزش وقت شما را نداشته باشد. در اینجا هشت نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا بیشترین بهره را از تجربه صرفه جویی خود ببرید:

1. خود را آماده کنید

رفتن به فروشگاه صرفه جویی بدون هدف مشخص مانند پرواز در هواپیما بدون برنامه پرواز است. استفاده بیشتر از وقت خود برای جستجوی وسایل استفاده شده نیاز به دانش گسترده ای از کمد لباس موجود خود دارد. وقتی دقیقاً بدانید که برای تکمیل آنچه قبلاً در اختیار دارید به چه نوع قطعات و لوازم جانبی نیاز دارید ، محدود کردن جستجوی شما بسیار آسان تر خواهد بود. در مورد نوع لباس موردنیاز ، رنگ ها و پارچه ها با دقت فکر کنید.

2. نحوه اسکن سریع را بیاموزید

هنگامی که بدانید هنگام صرفه جویی به دنبال چه نوع مواردی هستید ، توسعه توانایی اسکن سریع شما بسیار آسان خواهد شد. فروشگاه ثروت متوسط ​​شما صدها مورد برای فروش در دسترس دارد و شما به راحتی نمی توانید زمان دقیق هر یک را ببینید. هرچه تعداد بیشتری از موارد را با مرور زمان اسکن کنید ، توانایی شما در انتخاب موارد خاص با ظرافت بیشتری افزایش می یابد.

3. لباس راحتی بپوشید

بسیاری از فروشندگان اولی فروشگاه ثروت از اینکه چقدر تلاش فیزیکی برای یافتن معاملات عالی لازم است تعجب می کنند. اگر واقعاً می خواهید پس انداز کنید ، می خواهید این فعالیت را به عنوان یک ورزش در نظر بگیرید. این به معنای پوشیدن لباس راحتی است که به شما امکان می دهد خم شوید ، خم شوید و سایر حرکات مورد نیاز را برای یافتن بهترین معاملات در آویزها و قفسه ها انجام دهید. شما می خواهید لباسی داشته باشید که در چهارمین ساعت متوالی خرید خود مانع شما نشود.

4. موقعیت خود را با دقت انتخاب کنید

همه فروشگاه های صرفه جویی به یک اندازه ایجاد نمی شوند. به نظر می رسد ضد شهودی باشد ، اما به احتمال زیاد بهترین موارد را در شهرهای کوچکتر پیدا خواهید کرد. این به این دلیل است که فروشگاه های ثروتمند در مناطق فقیرنشین و کم جمعیت کمک های مالی کمتری دریافت می کنند ، بنابراین اقلام حمل شده از مناطق شلوغ دیگر را دارند. هنگامی که به فروشگاه کم طرفداری مراجعه می کنید ، بدون رقابت از یک فروشگاه شلوغ ، همچنان به موارد با کیفیت دسترسی خواهید داشت. شما همچنین می خواهید در صورت امکان سفرهای خرید خود را در طول هفته برنامه ریزی کنید زیرا آخر هفته اغلب بسیار شلوغ است.

5. آنچه را پیدا می کنید بازرسی کنید

بسیاری از لباس های ارزان قیمت به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ظاهری شبیه لباس های با کیفیت هستند. هنگام یافتن هر مورد امیدوارکننده ای مهم است که نگاهی بسیار دقیق به دوخت و مواد بیندازید تا اطمینان حاصل شود که آنچه را که فکر می کنید خریداری می کنید خریداری می کنید. این برچسب می تواند یک منبع اطلاعاتی بسیار ارزشمند باشد ، بنابراین تلفن هوشمند خود را بیاورید و آنلاین شوید تا آنجا که می توانید در مورد یک برچسب پرنعمت اطلاعات کسب کنید.

6. ایجاد تغییرات را بیاموزید

تا زمانی که خوش شانس ترین خریدار صرفه جویی در جهان نباشید ، حتی لباس ایده آل نیز کاملاً مناسب شما نیست. به همین دلیل یادگیری نحوه تغییر در چیزهایی که خریداری می کنید یک مهارت بی بدیل خواهد بود. یک کیف خیاطی و چند فیلم آموزشی ممکن است تمام آنچه برای ادامه کار لازم است باشد. اگر خودتان وقت و انرژی لازم برای ایجاد تغییرات را ندارید ، پرداخت هزینه خدمات خیاط همچنان می تواند بازدهی خوبی را در بر داشته باشد.

7. قبل از خرید بفروشید

قبل از اینکه به دنبال فروشگاه ثروت بروید و به دنبال افزودن وسایل به کمد کامل خود هستید ، ببینید آیا چیزی را می خواهید بفروشید یا خیر. در کمد لباس خود نه تنها برای چیزهای جدید شیک فضای کمی ایجاد می کنید ، بلکه مقداری پول اضافی نیز برای خرج خواهید داشت. اگر احساس خیرخواهی بیشتری می کنید ، به این فکر کنید که وسایل قدیمی خود را به فروشگاه ثروتمندی که خرید می کنید اهدا کنید. این باعث می شود که مد های زندگی شما یک وضعیت برنده باشد.

8. پول نقد آورده و به بودجه خود بچسبانید

آسان است که احساس کنید برای اولین بار با موفقیت در صرفه جویی معدن طلا کشف کرده اید ، اما به یاد داشته باشید ، هدف ما در اینجا صرفه جویی است. مقدار دقیق پولی را که قصد دارید به صورت نقدی هزینه کنید به همراه داشته باشید و در مقابل اصرار برای برداشتن کارت اعتباری خود مقاومت کنید. فروشگاه های ثروت مملو از وسایل نوستالژیک ، از جمله بازی های قدیمی ، اسباب بازی ها و کیت های کلی است که در صورت عدم نظم و انضباط ، مقاومت در برابر آنها دشوار است. اگر فقط پول نقد می گیرید و به قسمت لباس می چسبید ، در انتها با تجربه خرید بسیار خوشحالتر خواهید رفت.

صرفه جویی می تواند نقش مهمی در ایجاد یک کمد لباس شیک با بودجه داشته باشد. همراه با کمی تحقیق و الهام ، شما تمام لباس هایی را که برای اطمینان از اینکه قصد کار یا کار در شهر را دارید نیاز دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۱۲
ziba zibaro

شهرهای ترکیه جایی هستند که شما زندگی ترکی را در پر جنب و جوش ترین حالت تجربه می کنید. بسیاری از شهرهای ترکیه، حتی آنهایی که امروزه به عنوان مراکز تجاری و صنعتی مدرن شناخته می شوند، ریشه ای باستانی دارند و در نواحی شهرهای قدیمی سرشار از معماری زیبا از دوره های قدیمی، اعم از عثمانی، بیزانس یا کلاسیک هستند. اگر می خواهید آثار امپراطوری های گذشته را پیدا و مشاهده کنید، به دنبال بهترین غذاهای کشور باشید، بازار های کامل و متنوع زیادی وجود دارد که حتما شما را راضی می کند.

اگر واقعا می خواهید در ترکیه زندگی کنید، چند شهر مهم ترکیه که برای خارجیان بسیار مناسب است، به شرح زیر می باشد.

استانبول از شهر های ترکیه

1. استانبول

استانبول موفق می شود گذشته بزرگ باستانی خود و هیاهوی بزرگ شهر مدرن خود را با یک غافلگیری که توسط بسیاری از شهرهای دیگر مدیریت نمی شود ادغام کند. این کلانشهر بزرگ ترکیه است. در ساحل های مخالف اروپا و آسیا واقع شده و جمعیتی حدود 15 میلیون نفر را در خود جای داده است.

جای تعجب نیست که، استانبول یکی از محبوب ترین مقصد های شهر شکست در جهان است. تعداد کمی از شهرهای دیگر در کره زمین وجود دارد که بتوانید از این مکان های گیج کننده آثار تاریخی از دوره های مختلف بازدید کنید. این شهر در هسته اصلی شهر قدیمی خود دارای جاذبه های گردشگری در سطح جهانی بیشتر از تعداد کل کشورها است.

می توانید هفته ها در اینجا حضور داشته باشید و هنوز چیزهای جدیدی برای دیدن و مکان های جالب برای خرید پیدا کنید، اما برای بازدیدکنندگان اولین بار ، مرکز تاریخی جایی است که می توانید وقت خود را متمرکز کنید. در اینجا مشهورترین پروژه های ساختمانی بزرگ شاهنشاهی از امپراتوری های بیزانس و عثمانی را پیدا خواهید کرد.

مسجد آبی، ایاصوفیه (ایا صوفیا)، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ چهار بزرگ هستند. فراتر از اینها، مخازن بیزانس، مساجد چند گنبدی و کاشی کاری مجلل تر، معماری کاخ باروک و کلیساهای نقاشی دیواری برای کشف وجود دارد. و تاریخ تنها بخشی از جذابیت استانبول است. فکر نکنید که این شهر فقط جمع گذشته بزرگ آن است. زندگی در خیابان اینجا روحیه ای شلوغ و جوانی دارد.

کافه و صحنه ناهار خوری شامل همه چیز است، از غذاهای کاخ عثمانی و غذاهای ویژه منطقه ای گرفته تا طعم های مدرن مدیترانه ای و تلفیقی.

 

2. آنتالیا

استراحتگاه برتر مدیترانه ای ترکیه همچنین یک مرکز تجاری مهم با جمعیت 1.2 میلیون نفری است، بنابراین غوغای جهان وطنی زیادی برای افزودن به عمر ساحلی آن وجود دارد.

آنتالیا از شهر های مهم ترکیه

اگر می خواهید آفتاب و شن و ماسه را با امکانات شهر در دسترس داشته باشید، آنتالیا یکی از بهترین مکانها برای بازدید در ترکیه است. زندگی آرام در ساحل هر دو در ساحل کنییالتی و ساحل لارا یافت می شود، اما کافه و رستوران پر جنب و جوش و متنوع شهر هنوز هم به راحتی در دسترس است.

 

با داشتن منطقه Kaleiçi در هسته آنتالیا، شما می توانید یکی از بهترین شهرهای قدیمی ترکیه را داشته باشید که برای روزهایی که وقت آن است که کارهای بیشتری نسبت به بالا بردن برنزه خود انجام دهید، در دسترس است. این محله از عمارت های دوره عثمانی که به یک بندر مربوط به دوران روم منتهی می شود، با مناظر دیدنی در امتداد خط ساحلی دندانه دار و کوهستانی، جاذبه های گردشگری کافی را در خود فراهم می کند حتی اگر علاقه ای به داشتن ساحل در دسترس ندارید.

 

3. بورسا

بورسا، پایتخت اصلی امپراطوری عثمانی، امروزه شهری بزرگ و مدرن است که محل زندگی دو میلیون نفر است. بیشتر بازدیدکنندگان تمایل دارند که گشت و گذار خود را در مناطق مرکزی شهر متمرکز کنند. مسجد جامع 20 گنبدی، فضای داخلی مسجد یسیل و مقبره با کاشی کاری بسیار مجلل، و مقبره های تزئین شده و رنگارنگ اولین سلاطین عثمانی در مجموعه Muradiye مشهورترین بناهای تاریخی از دوران سلطنت بورسا هستند.

 

4. سانلیورفا

زادگاه ادعا شده حضرت ابراهیم و زمانی شهر بیزانس ادسا، Sanliurfa همیشه یکی از جالب ترین ایستگاه ها در جنوب شرقی ترکیه بوده است. در چند سال گذشته، با باز شدن سایت باستان شناسی Göbeklitepe، موج جدیدی از بازدید کنندگان نیز در اینجا جمع شده اند. این یکپارچه های نوسنگی، درست در حومه شهر نشسته و در سال 2019 با وضعیت میراث جهانی یونسکو مسح شدند.

در مرکز شهر، یک موزه باستان شناسی جدید عظیم و کاملاً معاصر یکی از جذاب ترین تجربه های موزه ترکیه را ارائه می دهد و با اختصاص بخش زیادی از فضای آن به نمایشگاه هایی از هر دو اهمیت Göbeklitepe و منطقه Sanliurfa در اوایل تاریخ بشر، سایت را کاملاً تکمیل می کند.

 

5. ازمیر

ازمیر از شهر های مهم ترکیه

این مرکز استان و سومین مرکز بزرگ ترکیه، با 2.9 میلیون نفر جمعیت، یک پایگاه بزرگ برای مکان های مجاور Efhesus و Pergamum است که هر دو فاصله یک روزه دارند. ازمیر که در امتداد ساحل دریای اژه گسترش یافته است، به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین مراکز کلانشهرهای ترکیه شناخته می شود. صدای جوان، تجاری و نمای مدرن آن تاریخ گسترده ای را پنهان می کند.

ازمیر زمانی اسمیرنا بود، مهمترین شهر بندری در امتداد این خط ساحلی از دوره روم تا پایان دوره عثمانی. همراه با اسکندریه در مصر، قرن ها به عنوان یک قطب جهان وطنی مدیترانه ای، جایی که ترک ها، یونانی ها، یهودیان و ارمنی ها همه در آن رونق داشتند، مورد استفاده قرار می گرفت.

 

6. قونیه

موزه مولانا با کاشی کاری تزئین شده، مقبره شاعر و مبلغ صوفی قرن سیزدهم مولانا سلالدین رومی، این پایتخت سلجوقی قدیمی را به ایستگاه اصلی هر مسافری که از سواحل مدیترانه به شرق می رود تبدیل کرده است.

بیشتر بازدیدکنندگان سفر خود را برای تماشای اجرای دراویش چرخان (هفته ای دو بار در تابستان؛ هفته ای یک بار در بقیه سال) در زادگاه این فرقه صوفیه مولووی می گذرانند.

 

7. فتحیه

این شهر کوچک 100 هزار نفری با موقعیت جبهه ای بسیار زیبا در بندرگاه، یکی از محبوب ترین مکانهای ترکیه برای بازدید در امتداد ساحل مدیترانه است.

فتحیه مقصد اصلی قایق بادبانی است. فعالیت های قایقرانی بسته های تورهای گروهی روزانه تا اجاره قایق های تفریحی چند روزه را در اختیار شما قرار می دهد. بندرگاه اینجا همچنین نقطه عزیمت برای معروف ترین سفر دریایی ترکیه است: سفر آبی سه شبه آبی، که بهترین پانورامای ساحلی را در امتداد این ساحل می گیرد.

 

8. Gaziantep

مرکز باقلوا ترکیه نیازی به معرفی مسافران غذا ندارد. غذاهای شیرین Gaziantep در سراسر کشور مشهور است. با این وجود چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد که فراتر از ضربه قند است.

یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری موزه موزاییک Gaziantep Zeugma است. این موزه بسیار معاصر و به زیبایی تصور شده، یکی از مهمترین مجموعه های جهان در زمینه هنرهای رومی را در خود جای داده است که همه آنها از محل باستان شناسی Belkis-Zeugma نجات یافته اند، قبل از اینکه در زیر آب Birecik غوطه ور شوند.

 

9. آنکارا

پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور، با پنج میلیون نفر جمعیت، در مرکز این کشور سیلی است. آنکارا یک مرکز گسترده تجارت و صنعت است اما دو دلیل عمده برای افزودن آن به تور ترکیه وجود دارد.

Beeline در اینجا برای بازدید از بهترین موزه کشور. موزه تمدن های آناتولی مجموعه ای بی نظیر از آثار باستانی از مناطق باستانی سراسر کشور را در خود جای داده است که دوره نوسنگی تا عصر آهن را پوشش می دهد. اگر می خواهید وسعت تاریخ باستان ترکیه را درک کنید، این بهترین مکان در این کشور است.

 

10. اسکی شهیر

این مرکز اصلی دانشگاه همه چیز در مورد فرهنگ کافه ها، باغ ها و هنر است. اسکیشهیر که پر از انرژی و سر و صدای جوانی است، مورد توجه خانواده های محلی است که آخر هفته های تابستان برای سوار شدن به گوندولا روی رودخانه، پیک نیک در پارک ها و قدم زدن در منطقه کوچک شهر قدیمی اودونپازاری به اینجا سفر می کنند.

Odunpazari همچنین جایی است که جدیدترین جاذبه اسکیشهیر را پیدا خواهید کرد. گالری هنری OMM (موزه مدرن اودونپازاری) مجموعه ای دائمی از هنر مدرن را شامل مجسمه ها و تاسیسات و همچنین نقاشی ها در خود جای داده است و میزبان نمایشگاه های موقت نام های بزرگ در صحنه هنر معاصر است. این مهمترین گالری هنری خصوصی خارج از استانبول است.

 

11. آنتاکیا

انطاکیه باستان، مرکز اولیه مسیحیت است که در آن سنت پل و سنت پیتر به اولین نوکیشان تبلیغ می کردند.

منطقه هزارتوی شهر قدیمی، با کوچه های سنگفرش، خانه های قدیمی عثمانی، بازارها و تعداد کمی کلیسا، برای قدم زدن بی هدف مناسب است. دیگر جاذبه های مهم آنتاکیا فقط در حومه مرکز است.

 

12. ترابزون

بیشتر بازدیدکنندگان معمولاً فقط یک شب را قبل از شروع سفر به تپه های سرسبز چای خیز ترکیه یا بازدید از صومعه Sumela، یکی از معروف ترین دیدنی های دریای سیاه، می گذرانند. اگرچه صومعه از چند سال گذشته برای مرمت بسته شده است، اما فقط مشاهده مکان آن، که در صخره های دندانه دار ساخته شده است، هنوز هم آن را به یک جاذبه اصلی تبدیل کرده است.

 

بله دوستان مناطق فوق می توان بهترین جای ممکن در ترکیه برای اقامت شما باشد. حال چنانچه می خواهید روش های اقامتی ترکیه را مطالعه کنید و با متخصصان خبره در رابطه با مهاجرت و زندگی در ترکیه مشورت کنید، ما مشاورین درخت سفید را به شما پیشنهاد میکنیم. با کلیک بر روی لینک زیر، می توانید به وبسایت رسمی درخت سفید وارد شوید.

http://wtthome.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۱۱
ziba zibaro

خلاصه

راهکار های افزایش طول عمر باتری گوشی موبایل و استفاده ماکزیمم عمر باتری، تنها با 12 ترفند ساده که به صورت آنی و دراز مدت طول عمر باتری را افزایش می دهند....



هرچه تلفن های همراه به طور فزاینده ای به ابزار درگیر شدن ما با هر جنبه ای از زندگی دیجیتال تبدیل می شوند، باتری آنها نمی توانند، نیاز این فعالیت ها را تامین کنند. در این مطلب نحوه ذخیره انرژی و ماندگاری بیشتر باتری درستگاه های هوشمند گوشی موبایل را در 12 مرحله به شما آموزش داده می شود. تلفن های هوشمند این روزها به همان سرعتی رشد کرده اند؛ که هر کسی به آن احتیاج دارد، بنابراین؛ اکنون بیشتر دغدغه ها در مورد جنبه ها و قطعات دیگر آن مانند باتری است؛ در نتیجه، تولید کنندگان و فروشندگان قطعات و نرم افزار ها، محصولات خود را برای افزایش عمر باتری، بهینه می کنند.

طول عمر باتری در حال بهبود و ارتقا است، اما باتری معمولا به همان کارایی که روز اول بوده، قابل استفاده نمی باشد. اما شما می توانید برخی از تنظیمات و نکات مهم را در اینجا یاد بگیرید؛ تا به شما کمک کند نهایت استفاده از باتری را داشته باشید. اگر نکات زیر را در استفاده از تلفن همراه خود رعایت کنید، می توانید مقدمات ذخیره انرزی و بهینه سازی مصرف باتری گوشی را فراهم و از افزایش طول عمر باتری دستگاه های خود لذت ببرید.


افزایش طول عمر باتری موبایل در 12 مرحله


افزایش طول عمر باتری موبایل


هنگام خرید دستگاه های موبایل، اغلب مدت زمان شارژ مجدد تلفن همراه، همراه با میزان نگه دارندگی شارژ باتری تلفن، به مشتری ابلاغ می شود. اما آیا این مدت زمان همانگونه پایدار خواهد بود؟ چه عواملی باعث می شود طول عمر باتری موبایل افزایش پیدا کند؟

  • برای حفظ دوام و عمر باتری و استفاده هر چه بیشتر از باتری، موارد زیر را رعایت کنید:
  • در باتری های نیکل-کادیوم قدیمی بهتر است باتری گوشی تخلیه شود و مجدد پر شود، چرا که در این صورت کامل پر می شود.
  • در باتری های لیتیومی جدید نیازی به حساسیت در این رابطه نمی باشد.
  • باتری ها لیتیومی جدید در برابر تغییرات دما و شارژ شدن زیاد، حساسیت زیادی نسبت به باتری های نیکل و سربی ندارند.
  • استفاده از شارژر مناسب بسیار مهم می باشد.

استفاده از شارژر مناسب می تواند طول عمر باتری را افزایش دهد

  • دمای اتاق 20 تا 30 درجه بهترین دما برای شارژ موبایل و دیگر تجهیزات الکتریکی است.
  • دمای زیاد یا خیلی کم موجب آسیب رسیدن به باتری می شود.
  • فشار ها و ضربات فیزیکی می تواند باتری را تخریب کند.

فشار و ضربات می تواند باتری گوشی موبایل را تخریب کند و عمر آن را کاهش دهد

  • اگر مجبور هستید در فاصله طولانی مدتی از گوشی استفاده نکنید بهترین حالت شارژ باتری، حدود 50% می باشد.
  • اپلیکیشن هایی که برای عمر باتری مضر هستند کمتر استفاده شوند مانند تلگرام، اینستاگرام و ...
  • کمتر از تم ها و والپیپر های سنگین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: احیای باتری موبایل


1. برنامه هایی که از باتری تلفن شما استفاده می کنند را شناسایی کنید

در منوی تنظیمات Android، قسمت باتری را انتخاب کنید، جایی که گزارش سلامت باتری را در مورد اینکه آیا برنامه های شما به طور عادی اجرا می شوند، دریافت می کنید. در صورت تخلیه مقدار زیادی از انرژی باتری در پس زمینه، در اینجا هشدار داده می شود.
روی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و استفاده از باتری را انتخاب کنید تا بفهمید؛ دقیقاً چه چیزی از باتری شما استفاده می کند. خرابی کامل برنامه ها را مشاهده می کنید و گرافیکی که نشان می دهد چگونه باتری تخلیه شده است و همچنین بر اساس الگوی استفاده فعلی، چقدر باتری کاهش یافته است.
از طریق منوی باتری؛ به برخی از ویژگی های مفید اضافی نیز دسترسی دارید. گزینه Battery Saver را پیدا خواهید کرد که احتمالاً به طور پیش فرض 15٪ تنظیم می شود، اما می توانید در مواقع ضروری فرصت استفاده از باتری را بیشتر کنید.
فعال کردن battery saver برخی از ویژگی های دستگاه را غیر فعال کرده و برخی استفاده از برنامه را محدود می کند.
Adaptive Battery نیز برنامه هایی را که در پس زمینه فعالیت می کنند، نظارت می کند و در صورت وجود استفتده بیش از حد از باتری توسط برخی برنامه ها، یک اعلان را مشاهده می کنید که به شما برای افزودن برنامه به این لیست هشدار می دهد.
بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های بهینه سازی باتری موبایل


2. برنامه هایی که در پس زمینه اجرا هستند را ببندید

حتی اگر Android Pie را اجرا نمی کنید و به Adaptive Battery دسترسی ندارید، می توانید بررسی کنید که چه برنامه هایی در پس زمینه اجرا می شوند و در صورتی که به آنها نیاز ندارید، متوقفشان کنید. برای دستیابی به این ، در Android Pie فقط از پایین صفحه انگشت خود را بکشید.
توجه داشته باشید که متوقف کردن برنامه فقط درصورتی مفید است که شما بعداً آن را مجدداً راه اندازی نکنید؛ زیرا با بستن فرآیندهای پیش زمینه خود و باز کردن مجدد آنها، انرژی بیشتری از باتری تخلیه می شود.

برای اطلاع از نحوه صحیح شارژ می توانید مقاله روش صحیح شارژ باتری را مطالعه فرمایید.


3. از اجرای خودکار برنامه ها در هنگام روشن کردن گوشی، جلوگیری کنید

امکان انتخاب برنامه هایی که با روشن کردن موبایل، اجرا شوند، هنوز یک ویژگی داخلی در Android نیست، اما در بسیاری از نسخه های سفارشی سیستم عامل مانند MIUI یافت می شود.


4. صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کنید

ما مدتی است که شاهد تولیدکنندگان تلفن های مختلف از جمله نمایشگرهای همیشه روشن در تلفنهای هوشمند خود هستیم؛ اما در جدیدترین نسخه های اندرویدی این یک ویژگی استاندارد است که با نام Glance View شناخته می شود. در اصل این قابلیت؛ زمان، تاریخ و نمادهای نوتیفیکیشن را هنگام خاموش بودن صفحه، با استفاده از حداقل انرژی باتری، روی صفحه نمایش تلفن همراه، نمایش می دهد و می تواند مصرف باطری را برای افرادی که بیشتر از حد معمول ساعت و اعلانات را پیگیری می کنند، در مصرف بهینه باتری بسیار مفید باشد.


5. روشنایی صفحه را کاهش داده و Adaptive Brightness را خاموش کنید

ارزان ترین تلفن ها می توانند از نمایشگرهایی نسبتاً کسل کننده برخوردار باشند، اما بهترین تلفن ها به میزان روشنایی می رسند که در واقع می تواند به چشم شما آسیب برساند. افزایش نور صفحه؛ هنگام استفاده از تلفن همراه زیر نور مستقیم خورشید مفید است، اما در مواقع دیگر برای حفظ انرژی باتری موبایل و جلوگیری از استهلاک بیشتر ان، بهتر است؛ نور صفحه را کاهش دهیم.
می توانید میزان روشنایی صفحه را در تنظیمات> صفحه نمایش> سطح روشنایی کاهش داده و به یک سطح مناسب تغییر دهید. همچنین در نوار اطلاع رسانی کشویی بالای صفحه نمایش، یک نوار لمسی روشنایی نیز پیدا خواهید کرد.
در حالی که در این منو هستید، روشنایی Adaptive را غیرفعال کنید چرا که در این حالت به صورت خودکار نور صفحه تغییر خواهد کرد و در محیط هایی مانند زیر نور چراغ خانه، این قابلیت به درستی عمل نخواهد کرد.


6. مدت زمان خاموشی خودکار صفحه نمایش را کوتاه کنید

هر بار که صفحه باز می کنید، برای یک دوره از پیش تعیین شده، حتی پس از اتمام کارهایی که می خواهید انجام دهید، فعال می ماند! شما می توانید این مدت زمان را تنظیم کنید و هرچه کمتر صفحه نمایش روشن باشد، باتری کمتری هدر می رود.
این گزینه را در تنظیمات> صفحه نمایش> پیشرفته> sleep ببینید.

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که موجب کاهش عمر و از کار افتادن باتری موبایل می شود


7. وضوح صفحه را کاهش دهید

همه تلفن ها به شما اجازه نمی دهند وضوح صفحه را تنظیم کنید، اما پرچمداران سامسونگ به دلیل اینکه مجهز به نمایشگرهای Quad-HD + هستند و در واقع به طور کامل به صورت Full-HD + می باشند، می توان از این قابلیت استفاده کرد.
با رفتن به تنظیمات>صفحه نمایش> وضوح صفحه، تنظیمات وضوح صفحه را از طریق تلفن همراه بررسی کنید.


8. حالت تاریک را فعال کنید

Dark Mode هنوز به اندروید تعبیه نشده است، هرچند به زودی در Android Q ارائه می شود. در این میان می توانید تصویر زمینه خود را با دقت انتخاب کنید، با یک طراحی تاریک نیاز به انرژی کمتری برای روشن کردن آن پیکسل ها می باشد.


9. لرزش را خاموش کنید

بازخورد Haptic برای هشدار دادن به شما در مورد اعلان ها و تماس های دریافتی بسیار عالی است، اما آیا در صورت افزایش حجم تماس شما به آن نیاز دارید؟ برای لرزش تلفن شما نیرو لازم است، در نتیجه کاهش هر چه بیشتر مصرف باتری از منابع بیشتر، هم طول عمر آنی باتری زا افزایش می دهد، هم طول عمر آتی آن را


10. حالت هواپیما را در مناطقی که آنتن دهی بسیار ضعیف است، فعال کنید


فعال کردن حالت هواپیما را در مناطقی جهت افزایش طول عمر باتری موبایل

از عوامل دیگر برای افزایش عمر و استفاده از باتری، موارد زیر را می توان نام برد:

  • خاموش کردن موقعیت مکانی در صورتی که به آن نیاز نیست
  • به روزرسانی های برنامه را بررسی کنید، چرا که کارایی برنامه ها و مصرف انرژی آنها، توسط به روزرسانی ها، بهینه می شوند.
  • به روزرسانی های سیستم تلفن همراه را بررسی کنید
  • حالت های صرفه جویی در مصرف باتری را فعال کنید
  • در برخی موارد برای کاهش بی رویه مصرف انرژی لازم است، تنظیمات کارخانه را برای مویابل انجام بدهیم.


11. در مواقع ضروری ذخیره انرژی (power saving) را فعال نمایید.

پاور سیوینگ در تمام دستگاه های موبایل وجود دارد. این قابلیت باعث به حداقل رساندن مصرف باتری موبایل توسط گوشی شده و برنامه های غیر ضروری دستگاه موبایل شما را غیر فعال می کند. برای استفاده از این قابلیت جهت افزایش طول عمر باتری، تنها کافی است به تنظیمات (setting) دستگاه خود رفته و در قسمت باتری، power saving را فعال نمایید.


12. سعی کنید گوشی خود را کمتر در نزدیکی مکان های گرم یا دستگاه های الکتریسیته قرار دهید

هر دستگاه شما کمتر داغ شود، طول عمر باتری موبایل بیشتر می شود. داغ بودن بیش از حد گوشی موبایل و استفاده از آن به مدت زمان بیشتر از حد معقول، بخصوص برای انجام و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین، قطعا طول عمر باتری موبایل شما را کاهش می دهد.


چند نکته کلیدی برای مصرف و ذخیره سازی بهینه انرژی باتری موبایل

یکی از مشکلات گوشی‌های تلفن همراه، کم بودن طول عمر باتری گوشی‌ها است. هم این که هر شب مجبورید گوشی خود را شارژ کنید و هم این که بعد از یکی دو سال استفاده، باتری گوشی به تدریج افت کیفیت پیدا می‌کند و ممکن است به اندازه کافی شارژ نگه ندارد و به اصطلاح سریع شارژ خالی کند. در این مطلب،نکاتی بسیار کاربردی و واقعی به شما می‌گوییم که با مراعات کردن آن‌ها مصرف گوشی کاهش می‌یابد گوشی شما مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌دارد و لازم نیست آن را چند بار در روز شارژ کنید. به این ترتیب، طول عمر مفید باتری موبایل شما هم افزایش می‌یابد و مجبور نیستید به خاطر افت عملکرد باتری،آن را و حتی خود گوشی را عوض کنید.

چند نکته کلیدی که باید برای مصرف بهینه و ذخیره سازی بیشتر انرژی باتری از آن ها دوری کنید

ما نکات اساسی در مورد استفاده، ذخیره سازی، شارژ، نگهداری و کاهش مصرف باتری موبایل را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می کند تا عمر باتری تلفن های همراه را افزایش دهید.برای اطمینان از عملکرد طولانی و ایمن باتری،باید چند قانون ساده رعایت کنید. اول از همه شما باید از عوامل تأثیر منفی بر روی باتری جلوگیری کنید.در اینجا رایج ترین موارد ذکر شده است..بنابراین با سورن‌ همراه باشید.


دمای شدید

باتری را از مکان هایی که ممکن است به شدت گرم یا سرد شود دور کنید. همچنین از اختلاف دما ناگهانی خودداری کنید. وقتی درجه حرارت بالاتر از + 40 درجه سانتیگراد یا کمتر از -25 درجه سانتیگراد است از باتری استفاده نکنید.
ویژگی های عملیاتی باتری های Ni-Mh و Li-Ion در دمای کمتر از -10 درجه سانتی گراد و 0 درجه سانتی گراد بدتر می‌شوند. بنابراین،هنگام استفاده طولانی مدت در محیط دمای پایین،تلفن باید از آن در برابر سرما محافظت شود. همچنین تلفن را از مناطق با درجه حرارت بالا دور نگه دارید زیرا باعث کاهش عمر مفید قطعات الکترونیکی،آسیب به باتری،تغییر شکل برخی مواد مصنوعی و ذوب آن می‌شود. بعلاوه ، باتری در دمای بالاتر از 40 درجه سانتیگراد شارژ نمی‌شود.

آب و آتش

باتری خود را از آتش یا آب دور نگه‌دارید. از خیس شدن تلفن یا باتری خودداری کنید. حتی اگر بعد از آن خشک شوند و به طور عادی کار کنند،مدار می تواند به آرامی خورده شود. باتری را به آتش نریزید ، این ماده سمی منتشر می کند که می تواند به باتری آسیب برساند یا منفجر شود.

اشیا فلزی

از تماس پایانه های باتری با اشیا فلزی (مانند سکه،کلید،جواهرات و غیره) خودداری کنید. این می تواند منجر به تخلیه سریع شود.

پرتاپ

از پرتاپ تلفن همراه یا باتری خودداری کنید. این می تواند باعث تغییر یا آسیب در سیستم منبع تغذیه داخلی و ترمینال‌های مخفی و همچنین کل باتری شود.همچنین فشار زیادی به باتری وارد نکنید و اجسام سنگین را روی آن قرار ندهید. این ممکن است باعث آسیب باتری و اتصال کوتاه داخلی شود.

کار با باتری کم

از کارکرد تلفن همراه با باتری کم خودداری کنید. خاموش شدن اجباری تلفن همراه تأثیر منفی بر طول عمر باتری خواهد گذاشت.

شارژ وتعویض باتری اشتباه است

دستورالعمل های استفاده،ذخیره سازی و شارژ باتری را از کتابچه راهنمای کاربر تلفن خود دنبال کنید. باتری ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. هرگز سعی نکنید باتری را خودتان باز کنید. تعمیر باتری های امروزی در خانه غیرممکن است.
باتری‌های لیتیوم می توانند سالیانه یکبار شارژ شوند تا از تخلیه عمیق خود جلوگیری کنند (اگر ولتاژ عنصر لیتیوم کمتر از 3 ولت باشد ، غیرممکن است آن را بازیابی کنید). درصورت استفاده طولانی مدت از تلفن همراه (بیش از یک هفته)،باتری را شارژ کرده ، از تلفن جدا کرده و به صورت جداگانه ذخیره کنید. باتری را با پارچه تمیز،نرم و خشک پاک کنید.

نکات مربوط به شارژ باتری‌ها

از آنجا که انواع مختلفی از باتری وجود دارد ، روش شارژ آنها نیز متفاوت است. باتری‌های Ni-Mh فقط پس از تخلیه کامل شارژ می‌شوند (برای جلوگیری از کاهش ظرفیت باتری). توصیه می‌شود برای اولین بار باتری های جدید را طی 14 ساعت شارژ کنید.

باتری‌های Li-Ion ، Li-Pol قبل از شارژ نیاز به تخلیه اولیه ندارند. دامنه دمای شارژ باید از +5 درجه سانتیگراد تا 45+ درجه سانتیگراد باشد. توصیه می‌شود برای اولین بار باتری‌های جدید را در مدت 5 ساعت شارژ کنید. بهترین عملکرد باتری تنها پس از 3-4 دوره کامل شارژ کامل شارژ حاصل می‌شود.

قبل از استفاده مطمئن شوید که باتری شما کاملاً شارژ شده است. به خاطر داشته باشید که باتری در هنگام کار یا شارژ گرم می شود. اگر باتری را برای مدت طولانی ذخیره کنید ، می‌تواند به خودی خود تخلیه شود. بنابراین،اگر مدتی از باتری استفاده نمی‌کنید ، آن را از تلفن یا شارژر جدا کنید تا از کاهش ظرفیت جلوگیری کنید. اگر از قوانین استفاده و شارژ پیروی نکنید ، ظرفیت اسمی باتری بسیار کمتر می شود.

ویژگی های اضافی باتری‌ها

باتری های Ni-Mh در دمای زیر صفر عملکرد خوبی دارند ، عمر آنها تا 600-800 دوره شارژ تخلیه کامل است (در صورت استفاده صحیح). با این حال،آنها اصطلاحاً "اثر حافظه" هستند.
باتری‌های لیتیوم یون اصلاً اثر حافظه ندارند. با این حال،آنها از امپدانس داخلی بالاتری برخوردار هستند ، به ویژه هنگامی که در دمای زیر صفر استفاده می‌شوند. این امر می‌تواند باعث خاموش شدن خود به خودی تلفن در هنگام مکالمه یا در محیط یخ زده شود. در صورت استفاده صحیح،این نوع باتری‌ها می‌توانند تا 500 تا 600 چرخه شارژ تخلیه کامل را تحمل کنند. باتری‌های Li-Pol نیز فاقد هرگونه اثر حافظه هستند. در صورت استفاده صحیح،آنها تا 300-400 دوره شارژ تخلیه کامل را تحمل می کنند.

با استفاده از نکات فوق با کاهش مصرف باتری موبایل در شرچند مقاله مفید دیگر از سورن استور:

احیای باتری گوشی

تست سلامت باتری گوشی

 

منبع

https://sorenstore.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۸
ziba zibaro

5 روش خلاقانه برای انتخاب پرده پذیرایی

پنجره ها دقیقا مانند چشم های خانه میمانند و همان طور که ما همیشه از چشم های خود محافظت می کنیم، باید با پرده، عایق و موارد دیگر از پنجره های منزل خود نیز حفاظت کنیم. پرده مهم ترین وسیله حفاظتی از پنجره است که جلوه زیبایی هم به اتاق میدهد. پرده ها عایق هوا هستند و از خارج شدن هوای گرم و سرد به خارج از پنجره جلوگیری می کنند، علاوه بر تنظیم دما پرده ها حریم خصوصی شما را حفظ میکنند و از ورود بیش از اندازه نور به داخل اتاق جلوگیری میکنند. 

پرده

 

قبل از اینکه پرده پذیرایی یا پرده اتاق خواب خود را انتخاب کنید باید چند سوال ساده  و در عین حال مهم از خود بپرسید:

  • آیا میخواهید از پارچه ای استفاده کنید که حریم خصوصی شما را حفظ کند؟
  • اندازه پذیرایی شما چقدر است؟
  • آیا بچه یا حیوانات خانگی دارید؟
  • آیا پنجره رو به شرق است یا غرب؟ آیا شدت نور در حدی است که بخواهید در ساعاتی از روز نور خورشید را مسدود کنید؟
  • آیا شما پنل های پارچه ای را ترجیح می دهید یا چین های عاشقانه را دوست دارید؟
  • آیا میخواهید نور طبیعی خورشید از طریق پرده ها وارد شود؟
  • آیا دوست دارید در اوایل بهار یا اواسط پاییز دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهید؟
  • آیا به دنبال عایق بندی بهتر در زمستان هستید؟
  • آیا دوست دارید در شب به تاریکی کامل دست یابید یا پرده هایی را که آفتاب را به طور کامل وارد میکنند ترجیح می دهید؟
  • آیا شما فقط پرده ها را تغییر میدهید یا اتاق نشیمن را به طور کامل بازسازی می کنید؟
  • آیا بودجه محدودی دارید یا می توانید هزینه سفارشی تری داشته باشید؟

در ادامه مقاله ما مدل پرده پذیرایی متناسب با هر سلیقه ای را به شما معرفی میکنیم:

اگر به دنبال نور هستید، از پرده حریر استفاده کنید

اگر پنجره هایی بزرگ از کف تا سقف یا پنجره های دارید، بهتر است از پرده هایی شفاف مانند حریر استفاده کنید زیرا حریر به دلیل جنس نازکی که دارد، نور طبیعی را وارد اتاق میکند و نشاط و شادی زیادی را به پذیرایی هدیه میدهد . پرده های شفاف باعث می شوند نور طبیعی از بین برود، در حالی که هنوز کمی از حریم خصوصی شما محافظت میکنند. رنگ های ملایم مانند بژ یا سفید را انتخاب کنید و می توانید روی پرده ها را کاملاً لایه لایه کنید تا به پنجره عمق دهید.

پرده پذیرایی

 

اگر به دنبال فضایی گرم و عایق سر و صدا هستید، از پارچه های ضخیم استفاده کنید

این مورد دقیقا برعکس مورد بالا است.  پارچه های سنگین و ضخیم فضایی گرم و دنج برای اتاق نشیمن فراهم میکنند و یک سبک جسورانه به اتاق پذیرایی هدیه میدهند. پارچه هایی مانند کتان، ابریشم و مخمل به خوبی عایق هوا هستند و مانع از سر و صدا می شوند. 

اگر به دنبال ظاهری ساده و شیک هستید، از پرده های ساده و مدرن استفاده کنید

چنانچه متراژ خانه شما کوچک است و یا علاقه چندانی به پرده های پر از زرق و برق ندارید، پرده های ساده و مدرن بهترین انتخاب پیش روی شماست. این پرده ها در عین حال که ساده هستند، بسیار زیبا و شیک هستند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. نمونه بارز پرده مدرن، پرده پانچ و زبرا میباشد.

جدیدترین مدل پرده

 

اگر به دکوراسیون کلاسیک و سنتی علاقمندید، از پرده های سلطنتی و لوکس استفاده کنید

هیچ شکی نیست که پرده های لاکچری و سلطنتی، جلوه و شکوه بسیار زیادی برای اتاق نشیمن به ارمغان می آورند. این پرده ها معمولا از سقف تا کف زمین کشیده می شوند و زیورآلات زیادی به آنها آویزان است. در بیشتر موارد یک آستر پرده، از زیر نصب شده و روی آن والان پرده نصب می شود. پرده های سلطنتی هم هرگز از مد نمی افتند اما از آنجا که برای دوخت این مدل پرده ها پارچه زیادی مصرف می شود، اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است سراغ پرده های سلطنتی نروید.

اگر به دنبال تناسب وسایل هستید، رنگ پرده پذیرایی را با رنگ مبل، دیوار یا فرش ها ست کنید

به جای اینکه هزینه های سنگین برای تغییر دکوراسیون پذیرایی یا اتاق خواب خود بکنید، تنها کافیست اکسسوری های خود را با یکدیگر ست کنید؛ در این صورت قطعا یکی از بهترین و شیک ترین دکوراسیون ها را خواهید داشت. نیازی نیست که حتما رنگ پرده را همرنگ با مبل یا دیوارها انتخاب کنید. برای ایجاد هارمونی و کنتراست محیط، می توان از رنگ های مکمل استفاده کرد. مثلا اگر رنگ دیوار شما سفید است، می توانید پرده پذیرایی خود را به رنگ بژ یا کرم انتخاب کنید. برای ایجاد دکوراسیونی خاص، رنگ های روشن و تیره را باهم ترکیب کنید. 

مدل پرده پذیرایی 2021

نکته پایانی

پرده پذیرایی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارد زیرا پنجره پذیرایی و یکی از دیوارها را می پوشاند. اگر قصد خرید پرده پذیرایی یا پرده اتاق خواب را داشتید، حتما به راه حل هایی که در این مقاله معرفی شد، توجه کنید. برای خرید بهترین و جدیدترین مدل های پرده سال 2021 به سایت سبک مدرن مراجعه کنید.

این مطلب از سایت https://telegra.ph/ برداشته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۸
ziba zibaro

چگونه می توان فاصله بین دندان ها را پر کرد؟

هنگامی که بین دو یا چند دندان خود فضای بیشتری دارید ، پزشک این مشکلات را فاصله یا شکاف دندان می نامد. دندانهای گپ کاملاً رایج است ، اما گاهی اوقات ممکن است کمی آزار دهنده باشد. شاید از ظاهر آنها خوشتان نیاید یا متوجه شوید که غذا به دام می افتد و باعث ایجاد لثه می شود. دندان شکاف می تواند جیب هایی را بین دندان ها و لثه های شما ایجاد کند که در آن غذا می تواند گیر کند. این می تواند لثه های شما را حساس و زخم کند و حتی منجر به بیماری لثه شود. خوشبختانه این شکاف نباید دائمی باشد.

چندین روش درمانی برای "دندانهای لوس" وجود دارد که رفع آنها هم از نظر زیبایی و هم از نظر سلامتی برای لبخند شما به همراه دارد. علاوه بر ارتودنسی ، یک شکاف در دندان های شما با درمان های ترمیمی مانند باند کامپوزیت ، روکش های پرسلن یا تاج قابل اصلاح است. فضاهای بزرگتر با دندانهای از دست رفته را می توان با ایمپلنت دندان یا بریج بازسازی کرد.

انواع شکاف دندان ها

  • فقط بین دندانهای کناری و جلویی شما فاصله وجود دارد
  • از یک طرف در اطراف دندان های نیش شما شکاف وجود دارد
  • بین دندانهای جلو شکاف وجود دارد
  • بین تمام دندانهای شما فاصله وجود دارد

دیاستما چیست؟

شکاف بین دو دندان به عنوان "دیاستما" شناخته می شود. این شکاف ها معمولاً بین دو دندان فوقانی جلویی ظاهر می شوند، اما شکاف هایی می توانند در بین هر دو دندان جلویی ایجاد شوند و دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است کسی دندان های براق داشته باشد. حتی اگر فاصله دندانهای شما از نظر زیبایی شما را آزار ندهد، مهم است که در صورت وجود بیماری جدی تر مانند بیماری لثه ، دیاستما را توسط دندانپزشک بررسی کنید. شکاف در دندان ها همچنین می تواند به معنای نیش نامناسب شما باشد، که می تواند منجر به خرد شدن یا شکستگی دندان شود. یک سیستم ممکن است از موارد زیر حاصل شود:

اندازه دندانها در رابطه با استخوان فک

اگر دندان های فرد نسبت به اندازه استخوان فک آنها خیلی کوچک باشد ، ممکن است شکاف هایی بین دندان ها ایجاد شود.

اندازه استخوان فک و دندان می تواند ژنتیکی باشد ، و این یکی از دلایل ایجاد دیاستما در خانواده است.

دندان های کم یا زیاد

اگر بعضی از دندانها از بین رفته یا کوچکتر از دندانهای دیگر باشند ، دیاستستم ایجاد می شود

این غالباً دندانهای برش جانبی فوقانی را درگیر می کند. دندانهای دو طرف دو دندان جلویی فوقانی.اگر دندان های برش جانبی فوقانی از بین رفته یا نسبتاً کوچک باشند ، می تواند شکافی بین دو دندان جلویی ایجاد شود.

فرنوم لب بزرگ

frenum لب ، بافتی است که از داخل لب بالایی تا لثه بالای دندانهای جلویی بالا کشیده می شود. اگر این بافت به خصوص بزرگ باشد ، می تواند باعث ایجاد شکاف بین این دندان ها شود.

بیماری لثه

مهاجرت دندان نشانه ای از بیماری پیشرفته لثه است. در افراد مبتلا به بیماری لثه ، التهاب منجر به آسیب به استخوان پشتیبانی کننده دندان می شود. در نهایت ، ممکن است دندان ها شل شده و شکاف هایی ایجاد شود.

رفلکس بلع اشتباه است

وقتی رفلکس بلع به درستی اتفاق می افتد، زبان به سقف دهان فشار می آورد.

در عوض ممکن است فردی هنگام بلعیدن زبان خود را به سمت دندان های جلویی فشار دهد. با گذشت زمان، این فشار تکراری به دندانهای جلو آنها را به جلو رانده و باعث ایجاد شکاف می شود.

عادت ها

مکیدن شست، مکیدن لب، کشیدن زبان وعادت های مشابه می تواند دندان های جلویی را تحت فشار قرار دهد و آنها را به جلو سوق دهد. این می تواند منجر به دیاستما شود از دست دادن دندان های اولیه کودکان می توانند در صورت افتادن دندانهای اصلی یا شیری، دچار دیاستمای موقتی شوند. وقتی دندان های دائمی یا بالغ آنها وارد می شود، این شکاف ها معمولاً از بین می روند.

این نوع شکاف به اندازه کافی شایع است که دندانپزشکان آن را یک پدیده طبیعی رشد در کودکان می دانند. هیچ درمانی معمولاً لازم نیست. یک مطالعه یافته های قدیمی تر را گزارش می دهد که این دیستستم ها ممکن است تقریباً در دو سوم کودکانی که فقط دندان های مرکزی آنها فوران کرده است وجود داشته باشد. دندانهای برش مرکزی دو دندان صاف در جلوی فک بالا هستند.

چه موقع به دندانپزشک مراجعه کنید؟

اگر آنها یا فرزندشان دچار دیاستما هستند و نگران آن هستند ، باید با دندانپزشکان خود صحبت کنند. توصیه می شود که متخصصان ارتودنسی تا 7 سالگی همه کودکان را ارزیابی کنند. یک دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی می تواند علت اصلی را تشخیص داده و در صورت لزوم یک دوره درمانی را توصیه کند.

 

در ادامه بخوانید: چگونه می توان جای خای دندان ها را پر کرد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۲۷
ziba zibaro

تزئین دیوارهای حمام یکی از مهمترین مشاغل طراحی است که در خانه خود داشته اید. در ابتدا ممکن است اینطور به نظر نرسد ، اما گذراندن وقت در یک حمام با دکوراسیون زیبا بسیار لذت بخش تر از یک حمام کاملاً عقیم و کاربردی است. تمیز و کاربردی چیزهای خوبی برای داشتن یک حمام است ، اما اگر تمام آنها باشد ، بسیاری از تأثیرات بالقوه طراحی را از دست می دهند. تزئین حمام دارای امکانات بی پایان است ، از فرار روستایی از دکوراسیون مدرن گرفته تا محل اقامتگاه شخصی آبگرم. حمام یک اتاق پرمصرف است. این مورد توسط همه اعضای خانواده ، چندین بار در روز مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین از قبل برای چشم انداز مناسب خود و سبک زندگی خود برنامه ریزی کنید.


چشم انداز سرویس بهداشتی ایده آل شما هرچه که باشد ممکن است ، تعداد بسیار زیادی ارتقا زیبایی وجود دارد که می توانید برای ایجاد ظاهری که تمایل دارید استفاده کنید. بدون شک یکی از بهترین ابزارهایی که در اختیار شما برای تزئینات است کاغذ دیواری است که از اینجا می توانید آن را بخرید. این طیف گسترده ای از کاربردها را با طیف گسترده ای از هزینه ها فراهم می کند.

 

کاغذ دیواری حمام

 

گزینه های تصویر زمینه برای حمام شما
کاغذ دیواری ها از بازگشت در مرحله طراحی داخلی و به همین دلیل لذت می برند. اگرچه ممکن است ما بیشتر عادت داشته باشیم که به عنوان عنصر طراحی در اتاق خواب و اتاق نشیمن خود به آن فکر کنیم ، روشهای بسیار خوبی برای استفاده از کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

در کاغذ دیواری حمام همان قوانینی وجود دارد که هر اتاق دیگر. شما می توانید کل اتاق یا فقط یک دیوار (یک دیوار لهجه) را که نقطه کانونی کل فضا خواهد بود ، بپوشانید. هر یک از گزینه ها کار می کند ، اما در حمام ، چند دلیل وجود دارد که شما می خواهید با کاغذ دیواری کوچکتر از مکان های دیگر باشید.


کاغذ دیواری حمام می تواند مشکلاتی ایجاد کند زیرا رطوبت و رطوبت ممکن است باعث کنده شدن پوست شود. حتی با وجود چسب های کاغذ دیواری بسیار بهبود یافته که امروزه روی دیوارها وجود دارد ، شرایطی که در هر حمام وجود دارد می تواند به مرور بر چسب تأثیر بگذارد. اگر کاغذ دیواری کل حمام خود یا به خصوص منطقه کنار سینک ظرفشویی و وان را انتخاب کرده اید ، کاغذ دیواری ضد پاشش را انتخاب کنید. این نوع کاغذ دیواری به طور خاص برای مناطق با رطوبت بالا طراحی شده است و حتی در صورت بروز هر چیزی قابل پاک شدن است. اگر حمام شما از تهویه خوبی برخوردار است و خیلی مرطوب نیست ، کاغذ دیواری استاندارد باید در فضای شما خوب کار کند.

5 روش خلاقانه برای استفاده از تصاویر پس زمینه
اگر قلب خود را روی کاغذ دیواری قرار داده اید ، پنج روش وجود دارد که می توانید با رنگ پررنگ ، پایان پراکنده و چاپ های بزرگ در کالای خود آزمایش کنید.

 

کاغذ دیواری حمام

اگر یک اتاق توالت جداگانه دارید یا از قسمت اصلی سرویس بهداشتی غرفه دارید ، فقط در این قسمت کوچک از کاغذ دیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری دو اتاق (یا قسمت) را برجسته می کند و کاغذ دیواری را دور از دوش مرطوب قرار می دهد تا از آن محافظت کند.
اگر خانه شما دارای حمام جک و ژیل است ، کاغذ دیواری را در مناطقی که خارج از فضای دوش و حمام است نصب کنید ، مانند محل غرق در بین غرفه ها. برای دو غرفه سرویس بهداشتی از رنگ های مکمل رنگ استفاده کنید تا کل اتاق را به هم گره بزنید.
از کاغذ دیواری حمام زیبا برای ایجاد منگنه اضافی در یک اتاق کوچک پودری یا نیمه حمام استفاده کنید. این مناطق کوچک دوش یا وان ندارند که بخار اتاق را بگیرد و روی کاغذ دیواری تأثیر منفی بگذارد. از یک الگوی بزرگ و جسورانه در یک اتاق کوچک پرهیز نکنید.
برای لمس سفارشی خاص در هر سرویس بهداشتی ، حاشیه کاغذ دیواری زیر سقف یا اطراف آینه ، پنجره یا درب را در نظر بگیرید. گزینه دیگر این است که فقط یک دیوار را کاغذ دیواری کنید و یک دیوار برجسته برجسته ایجاد کنید.
اگر کاغذ دیواری دارید که واقعاً عاشق آن هستید اما نمی توانید دیوارهای حمام را کاغذ دیواری کنید ، کافی است یک ملحفه بخرید ، آن را قاب کنید و قاب آن را در حمام آویزان کنید. شما تصویر زمینه مورد علاقه خود را به یک اثر برجسته هنری تبدیل خواهید کرد.
اگر می خواهید کاغذ دیواری را در سرویس بهداشتی خود قرار دهید ، با راهنمایی های کاغذ و چسب مورد نظر خود بررسی کنید. دستورالعمل نصب را بخوانید ، دیوارها را با دقت آماده کنید و دنبال آن بروید. کاغذ دیواری در حمام یک اتاق کوچک بسیار خاص را ایجاد می کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۰
ziba zibaro

یک شرکت تولید مواد صنعتی و مصالح ساختمانی که از پوکه به عنوان اولیه استفاده می کند، می تواند در خدماتی که ارائه می دهد بسیار خوب باشد، مانند؛ قیمت گذاری رقابتی، تخصص لجستیکی، سازگاری با مشخصات، روش های تولید نوآورانه و کارآمد، اما! بدون یک محصول اولیه با کیفیت، نمی توان سطح بالایی از انتظارات را پوشش داد و نتایج خوبی را به بار آورد. بله تنها بهترین پوکه معدنی است که می تواند بهترین نتایج را نیز داشته باشد. در ادامه معیار های بهترین بودن پوکه را بررسی می کنیم.

پوکه معدنی ساختمانی

چگونه بهترین پوکه معدنی را تشخیص دهیم؟

چگالی

خب همانگونه که می دانید، از بهترین مزیت های پوکه معدنی نسب به دیگر سنگ ها در ساخت وساز و فعالیت های ساختمانی؛ وزن پایین آن است. در واقع پوکه از سبک ترین سنگ های کشف شده در منابع طبیعی زمین می باشد. اما دقیقا وزن پوکه معدنی چقدر است؟

تنها معیاری که همیشه بر مرغوبیت و کیفیت پوکه ثابت است، چگالی آن است. به هر حال همه ی ما پوکه را به خواطر چگالی و وزن پایین آن احتیاج داریم و از مهم ترین دلایل استفاده ی آن نیز وزن پایین و استقامت بالای پوکه می باشد. در نتیجه شاخص اولیه کیفیت پوکه، چگالی آن است.

استحکام و استقامت پوکه

دومین مورد مهم در تعیین خوب یا بد بودن پوکه که بیشتر در ساخت و ساز و ساخت تونل و سد نیز بسیار اهمیت دارد، استحکام و استقامت پوکه معدنی می باشد که طبیعتا هر چه بالاتر باشد، بیشتر معیار های بهترین پوکه معدنی را آشکار می کند.

 

ناخالصی پوکه

برخی معادن به دلیل عدم استفاده از تجهیزات مناسب و یا عدم داشتن دقت و حوصله لازمه در استخراج و جابجایی پوکه، ناخالصی موجود در تپه های پوکه زیاد است، یعنی پوکه ی خالص با خاک، ماسه، سنگ و غیره ترکیب شده است. خب قطعا بهترین پوکه، زمانی بهترین نتایج را در فعالیت ها دارد که درصد ناخالصی های آن کمتر باشد.

نیاز شما

معیار های بعدی در تعیین بهترین پوکه، مرتبط با هدف و استفاده شما از پوکه می باشد، یعنی با توجه به نیازی که دارید، بهترین پوکه معدنی مشخص می شود. به عنولن مثال اگر هدف شما از تقاضای پوکه جهت ساخت بلوک هاس سبک باشد؛ با توجه با قالب و اندازه بلوک ها باید بهترین پوکه معدنی را انتخاب کنید به صورتی که پوکه های درشت تر برای اندازه بلوک های بزرگ تر مناسب تر هستند.

 

اما بحث مهمی که در استفاده از پوکه بیشتر سوال می شود، تشخیص بهترین پوکه برای شیب بندی می باشد. البته باید گفت بهتر است در شیب بندی از پوکه های درشت تر و سبکتر استفاده کرد. البته در این زمینه وبسایت تخصصی منتشلو می تواند بهترین پوکه برای شیب بندی را برای تعریف و ارستل نماید.

استفاده از پوکه در کف سازی و شیب بندی؛ بسیار مقرون به صرفه بوده و مزایای بسیار خوبی به لحاظ استحکام، وزن پایین و عایق بودن دارد و باعث احساس آرامش و امنیت بیشتر در منازل شما خواهد شد.

رنگ پوکه معدنی

پوکه معدنی سیاه و محکم

احتمالا دیده اید که برخی معادن پوکه سفید تولید می کنند و برخی پوکه سیاه و حتی برخی از دیگر رنگ ها! اما واقعا کدام یک بهتر است؟ پوکه سفید یا پوکه سیاه؟ آیا می توان این مورد را به عنوان معیار تعیین بهترین پوکه معدنی قرار دهیم؟

باید گفت رنگ پوکه بسیار کم در تعیین بهترین آن موثر است، چرا که احتمال دارد پوکه ای با رنگ سفید اما با داشتن معیار های چگالی و ناخالصی مناسب، بسیار بهتر از پوکه ای سیاه اما بدون داشتن این معیار ها باشد. اما به هر حال در شرایطی که هر دو رنگ پوکه در تمام معیار ها بجز رنگ آن مساوی باشند، پوکه سیاه به دلیل سختی بیشتر به پوکه سفید ارجعیت دارد، مگر اینکه پوکه را برای استفاده در موارد تزیینی نیاز داشته باشند.

برگرفته از :

http://decorasion.rozblog.com/post/37

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۰۹
ziba zibaro

به نقل از سایت سبک مدرن، پرده پذیرایی از زمان های قدیم برای خانواده های ایرانی بسیار مهم بوده و همچنان بسیار اهمیت دارد. اولین مکان از خانه که بعد از ورود به آن داخل می شویم اتاق نشیمن یا پذیرایی است و یکی از مهم ترین وسایلی که در پذیرایی جلوه می کند پرده است. در این مقاله ما جدیدترین مدل های پرده پذیرایی در سال 2021 را برای شما ارائه کرده ایم.

طرح و مدل های پرده پذیرایی

انتخاب پرده پذیرایی و مجلسی از انتخاب پرده اتاق خواب ها و آشپزخانه مهم تر است. مهمان ها در اتاق نشیمن حضور پیدا می کنند و هرکسی که به خانه وارد می شود اول به پذیرایی قدم می گذارد، بنابراین بهتر است در خرید آن وسواس بیشتری به خرج دهید. 

پرده پذیرایی به دو دسته مجلسی (سلطنتی) و مدرن تقسیم می شود. هر دو دسته طرفداران خاص خودشان را دارند. متاسفانه بسیاری از افراد فقط به جنس پرده و علاقه فردی شان توجه می کنند اما باید توجه داشت که یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید پرده توجه به تناسب آن با خانه و وسایل خانه است. شما می توانید در حد بودجه خودتان با خرید بهترین و متناسب ترین پرده پذیرایی،  طراحی داخلی منزلتان را به بهترین نحو انجام دهید. 

مهم ترین نکات درباره پرده پذیرایی سلطنتی


پرده های مجلسی والان دار و کتیبه دار با ابزارآلات متنوع از قدیم الایام برای خانواده های ایرانی بسیار جالب و رایج بوده و هست، به طوری که امروزه بسیاری از خانواده ها هنوز برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود از پرده های مجلسی یا سلطنتی استفاده می کنند. اگر منزل شما کوچک است ما پیشنهاد می کنیم پرده پذیرایی سلطنتی نخرید چون این مدل خانه شما از از اندازه واقعی اش کوچکتر نشان می دهد.  پرده های مجلسی مناسب پذیرایی های بزرگ و مجلل هستند. 

نکته دیگری که باید دقت کنید پارچه پرده است. پارچه های ضخیم مانند مخمل از ورود نور به داخل خانه جلوگیری می کنند بنابراین اگر اتاق نشیمن شما رو به آفتاب نیست بهتر است از پارچه های ضخیم برای پرده استفاده نکنید. در مقابل برای زیر پرده ای می توانید از پارچه حریر استفاده کنید. پرده پذیرایی حریر نه تنها زیبایی و ظرافت بسیار زیادی به خانه شما می بخشد بلکه باعث نورگیر شدن پذیرایی نیز می شود. برای دیدن مدل ها و قیمت پرده های حریر می توانید به مقاله ای که ما در همین موضوع نوشته ایم مراجعه کنید.

اگر می خواهید ترکیب رنگ و هارمونی زیبایی در منزلتان ایجاد کنید ما پیشنهاد می کنیم که رنگ آستر پرده با والان های آن متفاوت باشد. مثلا اگر پارچه زیرین کرم است می توانید والان پرده را قهوه ای یا یک رنگ تیره انتخاب کنید. طراحان داخلی معتقدند که ست کردن رنگ والان پرده با کوسن های مبل یا فرش ترکیب رنگ بسیار زیبایی می بخشد. اگر وضعیت مالی شما خوب است نه تنها می توانید رنگ مبلمان و فرش ها را با پرده پذیرایی ست کنید بلکه می توانید پرده و مبل را از یک جنس سفارش دهید اما کسانی که وسع مالی شان نمی رسد حدالامکان سعی می کنند جنس و رنگ وسایل خانه را شبیه به هم انتخاب کنند.
 


جدیدترین پرده های پذیرایی مدرن سال 2021


امروزه زوج های جوان به سبک های مدرن و جدید علاقمند شده اند و به همین دلیل خرید پرده پذیرایی مدرن بسیار رواج یافته است. از ویژگی های بارز پرده پذیرایی مدرن می توان به نداشتن والان و کتیبه اشاره کرد. تم اصلی پرده های مدرن به نشانه طبیعت به رنگ خاکی و خاکستری است اما در خیلی از موارد برای دلباز کردن فضای پذیرایی و اتاق خواب ها از رنگ های روشن نیز استفاده می کنند. همچنین برای خنک شدن فضا و زیبایی و جذابیت بیشتر از پرده حریر بهره می برند.  در طرح مدرن ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد و حتی گاهی در بعضی خانه ها می بینیم از رنگ های زیاد و متنوعی استفاده شده اما این رنگ ها هارمونی زیبایی را باهم به وجود آورده اند.

انواع پرده پذیرایی


پرده پذیرایی کلاسیک
پرده پذیرایی مدرن
پرده پذیرایی والان دار
پرده پذیرایی ساده
پرده پذیرایی رومن
پرده های ترکیبی

سایز پرده پذیرایی 


انتخاب سایز کاملا به شما بستگی دارد. حتی اگر پنجره شما کوتاه است، باز هم می توانید پرده های سقف تا کف برای اتاق نشیمن سفارش دهید. به طور کل پرده بلند به اتاق پذیرایی شکوه و ابهت  و زیبایی فوق العاده ای می دهد اما برای خانه هایی که سقف کوتاهی دارند، علاوه بر زیبایی و شکوه باعث بلند دیده شدن دیوار به طور عمودی می شود.
 

حرف آخر


تاثیر و اهمیت پرده پذیرایی را در دکوراسیون داخلی خانه نمی توان انکار کرد. با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد بهترین پرده پذیرایی را متناسب با دکور خانه تان انتخاب کنید. سایت سبک مدرن جدیدترین و زیباترین مدل پرده های پذیرایی در سال 2021 برای شما عزیزان ارائه کرده که برای مشاهده آنها می توانید به این لینک مراجعه کنید. برای اطلاع از موجود بودن پرده ها و قیمت آنها با شماره 02122537199 یا 09122957078 تماس بگیرید.

منبع: 

https://sabkemodern.com/fa/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87/%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/20

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۷
ziba zibaro

فواید ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان

از مزایای ایمپلنت های دندانی می توان به عدم استفاده مجدد از دندان مصنوعی اشاره کرد. جایگزینی دندان های از دست رفته برای سلامتی و سلامت دندان های دیگر مهم است. هنگامی که دندان های طبیعی از بین می روند، شما نه تنها عملکرد را از دست می دهید بلکه می توانید مجموعه ای از مسائل دیگر را نیز تجربه کنید.

نداشتن دندان نه تنها بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد ، بلکه در صورت عدم درمان دهان به سرعت خراب می شود. ایمپلنت دندان به شما کمک می کند تا ظاهر و احساس بهتری داشته باشید ، عزت نفس خود را بازیابید و کیفیت زندگی بهتری داشته باشید. دهه هاست که از ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شود و اکنون آنها استاندارد مراقبت برای بازیابی عملکرد در دهانی هستند که به سرعت خراب می شود. شما سزاوار لبخند زدن دوباره هستید و ایمپلنت دندان به شما در انجام این کار کمک می کند.

مزایای مادام العمر ایمپلنت دندان

ظاهر خود را بهبود ببخشید

یک مزیت عمده برای ایمپلنت دندان این است که آنها استخوان را حفظ می کنند و از خراب شدن بیشتر ساختار صورت جلوگیری می کنند و بنابراین ظاهر را بهبود می بخشند. هنگامی که اکثر یا تمام دندانهای طبیعی به شدت آسیب دیده و از بین می روند، دیگر چیزی در استخوان فک باقی نمی ماند که رشد استخوان را تحریک کند. بدن انسان می تواند احساس کند که دیگر استخوان فک برای حمایت از دندان ضروری نیست و شروع به حل شدن می کند. این منجر به وخامت سریع ساختار صورت می شود: لب ها بهم می خورند ، صورت زیرین جمع می شود و چانه ای جادوگر ایجاد می کند و چین و چروک نیز در اطراف دهان ایجاد می شود و "خطوط ماریوت" ایجاد می کند. این باعث می شود که فرد بسیار مسن تر از سن واقعی خود به نظر برسد. با ایمپلنت دندان، چین و چروک و ساختار صورت از بین می رود و می توانید تا 20 سال از ظاهر خود صرف کنید.

حتی وقتی فقط یک دندان از بین رفته باشد ، زیبایی طولانی مدت معمولاً با دندان جایگزین دارای ایمپلنت ایمپلنت بسیار بهتر از یک بریج سنتی است که از آن پشتیبانی می کند. این امر به ویژه در جلوی دهان مهم است ، جایی که جلوگیری از نقص استخوان قابل مشاهده برای ظاهر طبیعی بسیار مهم است.

سریع نتیجه بگیرید

در Dental Associated ما می توانیم دندان های از دست رفته یا از دست رفته شما را با ترمیم های جدید، زیبا و پشتیبانی از ایمپلنت جایگزین کنیم. تیم ایمپلنت دندان ما به شما یک راه حل طولانی مدت برای لبخند ارائه می دهد که در اثر از دست دادن دندان به خطر می افتد ، و شما یک بهبود چشمگیر در توانایی جویدن، ثبات دندان و راحتی کلی را تجربه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که هر مورد متفاوت است ، بنابراین ما می توانیم در زمان مشاوره شما زمان دقیق تری را برای مدت زمان دندانهای جایگزین به شما ارائه دهیم.

از مزایای ایمپلنت دندان می توان لبخند خود را به حالت طبیعی بازگرداند. دندان های سالم طبیعی را سالم نگه دارید جایگزینی دندان با بریج های سنتی که از دندان پشتیبانی می کنند، اغلب به دندانپزشکی نیاز دارد تا دندانهایی را که در مجاورت دندان های از دست رفته هستند ، خرد کند تا بریج در محل خود سیمان شود. ساختار طبیعی دندان از دست رفته هرگز قابل جایگزینی نیست. پروتزهای پارچه ای دارای بسته هایی هستند که به دندانهای مجاور متصل می شوند و این باعث فشار به این دندان ها می شود زیرا چارچوب فلزی در حین حرکت روزانه به عقب و جلو حرکت می کند. این بست ها همچنین بافت باقیمانده لثه را از بین می برند و حتی آسیب بیشتری می رسانند. جایگزینی دندانهای از دست رفته با تاج / پلهایی که از ایمپلنت پشتیبانی می شوند ، شامل دندانهای طبیعی مجاور نمی شود ، به این معنی که دندانهای باقیمانده شما آسیب نمی بینند و به خطر نمی افتند. ایمپلنت های دندانی به شما امکان می دهند تا جایی که می توانید دندان های طبیعی خود را حفظ کنید.

اصلاح لبخند با ایمپلنت دندان

توانایی جویدن طبیعی و خوردن غذای سالم را بازیابی می کنند

حتی در صورت از دست دادن یک دندان ، جویدن برخی از مواد غذایی غنی از مواد مغذی مانند میوه ها ، سبزیجات و پروتئین ممکن است دشوار باشد. در نتیجه ، شما ممکن است این مواد اصلی غذایی را از رژیم روزانه خود حذف کنید که خطر بزرگی برای سلامتی است. یک رژیم غذایی نامناسب از غذای نرم و فرآوری شده می تواند باعث افزایش وزن شود و اضافه وزن می تواند منجر به مسائل زیادی از جمله بیماری های قلبی عروقی و دیابت شود. ایمپلنت های دندانی به شما امکان جویدن طبیعی را می دهند و خوردن غذاهای مقوی را که به نفع کل بدن است آسان می کند.

عزت نفس را بازیابی کنید و اعتماد به نفس خود را تجدید کنید

ایمپلنت های دندانی تأثیر چشمگیری بر اعتماد به نفس دارند زیرا مانند دندان های سالم و طبیعی احساس ، ظاهر ، متناسب و عملکردی دارند. وقتی دندان شما از دست می رود ، معمولاً احساس خجالت از نوع ظاهرتان است و از انجام فعالیت ها یا مکالمه دریغ می کنید. ایمپلنت ها به شما امکان می دهند به طور معمول لبخند بزنید ، بخندید ، صحبت کنید و غذا بخورید و آنها نمی لغزند و کلیک نمی کنند. بازگشت به زندگی همانطور که می خواهید زندگی باعث آرامش خاطر و بازیابی اعتماد به نفس می شود.

برخلاف دندان مصنوعی ، شما هرگز مجبور نیستید دندان های جایگزین با حمایت ایمپلنت را بیرون بیاورید. می توانید با استفاده از ایمپلنت دندان مسواک بزنید ، نخ دندان بکشید ، بخورید ، بنوشید و بخوابید زیرا کاملاً ماندگار است

دهان خود را به طبیعی ترین حالت خود برگردانید

ایمپلنت دندان نزدیکترین چیز به دندانهای طبیعی است. هنگامی که کل دندان - از جمله ریشه - جایگزین می شود، لبخند شما مانند دندان های طبیعی احساس و کار می کند. همه چیز در دهان شما طبیعی به نظر می رسد و هیچ کس نمی داند شما تصویر جدیدی دارید

خطر ابتلا به بیماری های لثه را کاهش می دهند

همراه با از بین رفتن استخوان ، دندان از دست رفته باعث عقب رفتن لثه ها و ایجاد جیب باز در محل رشد باکتری ها می شود. بعلاوه، دسترسی به پلها و پروتزهای دندانی معمولاً مناطقی است که می تواند باکتری ها ایجاد شود. این می تواند منجر به عفونت و بیماری لثه شود.

رعایت بهداشت دهان و دندان در اولویت قرار می گیرد

هنگامی که شما روی ایمپلنت سرمایه گذاری می کنید ، بیشتر مراقبت از خود را با جدیت بیشتری انجام می دهید. در نتیجه، انجام روال کامل بهداشت دهان و دندان برای بسیاری از بیمارانی که فرصتی برای لبخند زیبا به آنها داده می شود در اولویت قرار می گیرد.

منبع: http://salamatplus.7blog.ir

 

مطالعه بیشتر: آیا ریزش موی شدید دارید؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۱۰
ziba zibaro