اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

یک وسیله لازم برای اقایان، کیف جیبی

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ

کیف پول چرمی از جمله لوازم جانبی مد روز

 

یک ضرب المثل می گوید وقتی کیف پول را به عنوان هدیه ارائه می دهید ، باید مقداری پول برای خوش شانسی و اطمینان از پر شدن همیشه آن در آن داشته باشید. ما می دانیم که کیف پول ها غالباً پر از چیزهایی غیر از آنچه برای آنها در نظر گرفته شده است. در واقع ، کیف پول های مردانه اغلب می توانند به اندازه کیف های دستی زنان بیش از حد پر شود. بنابراین ، این لوازم جانبی مد باید به گونه ای طراحی شود که بتواند سازماندهی خوبی داشته باشید. برای انتخاب کیف پول چرمی که مناسب شما باشد ، لازم است معیارهای خاصی را تعیین کنید که به شما امکان انتخاب یکی از موارد مورد نیاز و سلیقه شخصی شما را بدهد.

 

کیف پول چرمی ساده

 

ویژگی های متناسب با نیازهای روزانه شما

 

برای تعیین ویژگی های مورد نیاز کیف پول خود ، باید مشخص کنید که چه مواردی (و مقدار آنها) را می خواهید در کیف پول خود قرار دهید ، نحوه پوشیدن آن و غیره.

چه به دنبال یک کیف پول باشید که جزئیات کاربردی و اندازه جمع و جور را ترکیب کند یا یک کیف پول چند منظوره ، به راحتی می توانید آن را در میان دسته های مختلف موجود در بازار پیدا کنید. در میان محبوب ترین ویژگی ها:

جیب سکه زیپ دار عقب
کارتهای اعتباری مختلف و اسلات کارت شناسایی
یک پنجره کارت شناسایی
یک قسمت قبض بزرگ
کیسه تلفن همراه یکپارچه
یک اسلات دفترچه چک
راحت ترین لوازم جانبی مد

 

کیف پول علاوه بر کاربردی بودن ، به عنوان لوازم جانبی روزمره نیز عمل می کند. ظاهر این اکسسوری مد به اندازه ویژگی های آن باید شما را راضی کند. در واقع ، یک کیف پول چرمی با کیفیت خوب چندین سال دوام خواهد آورد ، بنابراین باید متناسب با سبک شما باشد. درست مانند کیف های دستی یا جفت کفش ، کیف پول ها نیز قابل تعویض هستند. بسته به مناسبت ها ، ظاهرتان یا فصول مختلف می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید. سرمایه گذاری در کیف پول چرمی اصل می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند ، زیرا نیازی به تعویض آن اغلب نیست.

 

 

ویژگی های زیبای کیف پول

 

از محتوای کیف پول چرمی خود محافظت کنید

 

اوالت حاوی مقدار زیادی اطلاعات شخصی ارزشمند ، اسناد مهم و موارد ارزشمند است. بنابراین لازم است که به خوبی از آنها محافظت شود. کیف پول هایی که دارای زیپ یا محفظه محکم هستند محتویات خود را در جای خود حفظ کرده و از از دست دادن وسایل خارج شده جلوگیری می کنند.

برای محافظت از داده های شخصی شما و اطمینان از امنیت کارت های بانکی ، برخی از کیف پول ها به جدیدترین فناوری مسدود کردن موج RFID مجهز هستند. یک لایه فلزی خاص در کیف پول چرمی قرار گرفته است تا زمینه های الکترومغناطیسی را مسدود کند و خواندن کارت های بانکی موجود در کیف پول شما را برای اسکنرهای RFID غیر ممکن کند. هنگام انتخاب کیف پول ، همیشه ویژگی ها ، سبک و محافظت از آن را در نظر بگیرید زیرا لوازم جانبی است که روزانه استفاده می شود و اغلب چندین بار در روز استفاده می شود. با دوام زیاد ، کیف پول چرمی اصل در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت می کند و از کیفیت و راحتی برتر برخوردار است. چه به دنبال کیف پول چرمی مردانه و چه کیف پول چرمی زنانه باشید ، Mancini Leather انتخاب بسیار خوبی دارد که نیاز شما را برآورده می کند. همه کیف پول های موجود را مشاهده کنید.

 

محافظت از کیف پول

 

چگونه کیف پول را طولانی تر کنیم: مراقبت و نگهداری لوازم جانبی

 

چه برای کریسمس کیف پول لوکس کاملاً جدیدی تهیه کرده باشید ، چه از کیف پولی که سالهاست دارید استفاده می کنید و نمی توانید از آن جدا شوید زیرا عاشق آشنایی هستید ، بهترین کیف پول خود را که به درستی تمیز و نگه داشته شود ، طول عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد. قابلیت استفاده

کیف پول در معرض سایش طبیعی زیادی قرار دارد. حتی بهترین کیف پول در نهایت علائم رانده شدن و کشیدن از جیب عقب یا برخورد با اشیا دیگر در پایین کیف در کنار عینک آفتابی ، رسیدهای قدیمی و دستمال های دست ساز را نشان می دهد. اغلب اوقات وقت و انرژی لازم را صرف فکر کردن در مورد تمیز کردن کیف پول نمی کنیم ، در واقع تمیز کردن آن بسیار کم است ، اما متخصصان چرم به ما می گویند که با کمی فکر و دقت می توان عمر یک کیف پول چرمی خوب را افزایش داد و آنرا برای جدید نگاه داشت خیلی طولانی تر - شاید حتی برای دهه ها.

 

 

حفظ بهترین کیف پول خود برای جلوگیری از آسیب

ما خانه هایمان را تمیز می کنیم ، ماشین های خود را می شویم و جارو برقی می کنیم و حتی یخچال های خود را خیلی بیشتر از کیف پول تمیز می کنیم. متخصصان مراقبت از چرم به ما می گویند که اجازه می دهند کیف پول بیش از حد پر شود سریعترین راه برای خراب کردن آن است. با پر کردن پر از رسید و کارت ویزیت که هرگز به آن نیازی نخواهید داشت ، اجازه ندهید کیف پول چاق شود. بهتر است به صورت دوره ای کیف پول خود را مرور کرده و آن را از رسیدهای قدیمی ، کوپن های منقضی شده ، کارت های بازرگانی منسوخ شده و هرگونه ناخواسته دیگری که جمع شده پاک کنید.

از نشستن روی کیف پول خودداری کنید! طبق گزارش Men’s Health ، نشستن روی کیف پول چربی می تواند باعث کمردرد شود. در جیب پشتی ، کیف پول مستقیماً بین مفصل ران و عصب سیاتیک شما قرار می گیرد که می تواند باعث خارش عصب سیاتیک و در نهایت درد کمر و مفصل ران شود. نشستن روی کیف پول شما همچنین باعث آسیب به دانه چرم می شود و باعث تحریف کیف پول شما می شود.

اگر کیف پول شما خیس می شود - مثلاً هنگام طوفان در جیب عقب است - باید همیشه آن را با یک حوله نرم خشک کنید و اجازه دهید در حالت بسته در هوا خشک شود. اجازه ندهید تا خشک شود در غیر این صورت ممکن است شکل خود را از دست بدهد. هرگز سعی نکنید کیف پول خود را باد کنید و گرما ندهید. کیف پول باید همیشه به موقع خشک شود. رطوبت می تواند باعث رشد کپک یا کپک روی چرم شود.

سرانجام ، از قرار دادن کیف پول در معرض تابش مستقیم آفتاب ، مانند داشبورد اتومبیل خود ، خودداری کنید. این می تواند چرم را محو کند.

 

 

تمیز کردن بهترین کیف پول خود تا بهترین حالت را داشته باشد

کیف پول با چرم بوفالو خود را با پاک کردن هفتگی آن با یک دستمال مرطوب ، چک کردن نقطه برای تمیز کردن آلودگی ها ، گرد و غبار ، پرزها یا چسبندگی تمیز نگه دارید - مانند دست انداختن در کیف در کنار یک بسته آدامس. گاهی اوقات ، کیف پول شما ممکن است نیاز به تمیزکاری جدی تری داشته باشد. وقتی زمان تمیز کردن است ، باید از یک پاک کننده چرم مناسب برای پوست معمولی گاو استفاده کنید. همیشه تمیزکننده چرم خود را روی قسمت بسیار کوچکی از کیف پول خود - در قسمت داخلی که نشان داده نمی شود - آزمایش کنید تا مطمئن شوید ایمن است. برخی از چرم های عجیب و غریب ممکن است به یک محصول تمیز کننده متفاوت نیاز داشته باشند. قبل از ادامه تمیز کردن باقیمانده کیف پول ، حتما پارچه تمیزکننده خود را از نظر پاک شدن رنگ بررسی کرده و محل آن را محو یا تغییر رنگ دهید.

 

برای خرید انواع واقصام کیف پول چرم به این پیج مراجعه کنید.

 

کیف پول تمیز

 

پس از آزمایش تمیزکننده چرم بر روی بهترین کیف پول خود ، از مقدار کمی پاک کننده چرم بر روی پارچه تمیز استفاده کنید و به آرامی سطح کیف پول خود را بمالید تا آلودگی ، گرد و غبار یا آلودگی آن پاک شود. لکه ها یا لکه های کاملاً سخت را می توان با مسواک با موی نرم پاک کرد. پس از تمیز کردن کل سطح ، پاک کننده چرم را با یک پارچه خشک مالش دهید.

 

تعمیر کیف پول

 

ایرانی ها از چه لباسشویی هایی استفاده می کنند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی