اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

اطلاعات دقیقی از الگوریتم های جستجوی گوگل در دسترس عموم نیست و این امر تا حدودی دشوار است که بدانیم غول جستجو در وب سایت های با کیفیت به دنبال چه چیزی است.

یکی از متداول ترین جنبه های این رتبه بندی های کیفیت، اهمیت ایجاد لینک "کلاه سفید" به عنوان بخشی از یک استراتژی سئو جامد است. این اصطلاح به تمایل به ایجاد یک محصول یا خدمات خوب اشاره می کند که مردم می خواهند به آن پیوند دهند (مرجع "کلاه سفید") و این به مرور زمان ممکن است رتبه جستجوی شما را افزایش دهد.

سردرگمی بر سر کلاه سفید در فوریه 2015 در Hangout گوگل با جان مولر، یکی از مدیران وب سایت شرکت جستجو، برانگیخته شد: مولر نسبت به روش ایجاد پیوند اسپم هشدار داد، به این معنی که شرکت ها با خرید پیوندها از وب سایت ها یا گرفتن سیاست های Google را نقض می کنند. سایتهای نامربوط برای پیوند مجدد به سایت خود

در نوامبر 2015، گوگل با انتشار یک راهنمای جامع و 150 صفحه ای که رتبه بندی کیفیت جستجوی شرکت را توضیح می دهد، به رفع مشکل کمک کرد. این حرکت به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا به طور فعال سایتهای مرتبط ایجاد کنند که از مجازاتهای ناشی از به روزرسانی مکرر Penguin و Panda جلوگیری می کند (الگوریتم های Google که برای تخلفاتی مانند صفحات تکراری یا با کیفیت پایین ترول می کنند).

برای هرکسی که هنوز وقت نکرده است کتابچه راهنمای گوگل و همه انجمن ها، وبلاگ ها و نظرات بعدی آن را بخواند، در اینجا نکاتی درباره نحوه به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت که سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو قرار می دهد، آورده شده است.

1. پیشاهنگی کنید که رقبای شما در حال انجام چه کاری هستند.

اولین قدم در ایجاد استراتژی ایجاد لینک، درک آنچه برای دیگران کار می کند است. صرف نظر از آنچه در اینترنت جستجو می کنید، نتایج زیادی برای آن وجود دارد. اگر انتظار دارید با این سایت های موجود رقابت کنید، باید همان بازی را انجام دهید.

یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای تحقیق در مورد پیوندهای ورودی به هر وب سایت، ابزار Backlinks مشترک است (وبلاگ من بیشتر ابزارهای بک لینک مورد علاقه من را لیست می کند).

با استفاده از ابزار پیوندهای متداول، می توانید حداکثر 10 وب سایت وارد کنید تا ببینید که همه آنها دارای چه بک لینک مشترکی هستند. اگر همه دارای پیوند ورودی از یک وب سایت خاص هستند، احتمالاً آن وب سایت یک منبع قابل اعتماد و مورد احترام برای صنعت شما است.

شما نمی خواهید تنها وب سایتی باشید که روی کارآفرینانی تمرکز دارد که در سایت های بزرگی مانند کارآفرین (شما سایرین را می شناسید) نشان نمی دهند. این یک سرنخ است که شما منبع مورد اعتماد در مورد این موضوع نیستید.

هنگامی که درک کردید رقابت در حال انجام چیست، می توانید یک استراتژی ایجاد لینک متمرکز ایجاد کنید که شما را در بین رهبران رتبه بندی کند.

2. ایجاد روابط تجاری.

اکنون که می دانید چه کسانی را باید هدف قرار دهید، وقت آن است که با این شرکت های تأثیرگذار روابط تجاری ایجاد کنید.

روزنامه نگاران و سایر متخصصان تجاری از هرزنامه ها متنفر هستند و اغلب درخواست های افرادی را که نمی شناسند نادیده می گیرند. برای جلب توجه آنها، باید با جوامع آنها درگیر شوید.

در سایتی مانند هافینگتون پست، جلب توجه تیم وبلاگ نویسی به آسانی پیوند دادن حساب فیس بوک شما و گذاشتن نظرات مربوط به مقالات است. HuffPo یک وبلاگ نویسی جامعه محور است که به ورودی اعضای خود ارزش می دهد و آنها را تشویق می کند. همچنین می توانید با یافتن نام و آدرس ایمیل آنها، چه در مقالات فردی و چه در سربرگ شرکت، با کارکنان آن تماس بگیرید.

هر کسب و کاری دارای اطلاعات تماس است که می توانید در وب سایت شرکت پیدا کنید. با شرکت مذاکره کنید، خود را معرفی کنید و اطلاعات و نکات ارزشمندی را به کارکنان آن ارائه دهید. این امر شما و کسب و کار شما را در برابر افراد مناسب قرار می دهد، کسانی که هنگام ارسال مطالب مرتبط در سایت خود، با استفاده از شما به عنوان منبع، بیشتر متوجه آن می شوند.

HARO (به گزارشگر کمک کنید) مکان بسیار خوبی برای ثبت نام به عنوان منبع (و حتی در صورت وجود وبلاگ نویس) است. با ثبت نام در این سرویس، سه بار در روز ایمیل های هدفمند دریافت خواهید کرد، فهرستی از داستانهایی که روزنامه نگاران در حال جستجوی منابع هستند. اگر اطلاعات مربوطه را ارائه دهید، این نویسندگان اغلب هنگام نقل قول از داستان های خود، پیوندی به سایت شما ارائه می دهند.

3. پست مهمان با محتوای مربوطه.

البته، اگر می خواهید کاری درست انجام شود، بهترین کار این است که خودتان آن را انجام دهید. ارسال مستقیم مهمان در سایت های مربوطه یکی از بهترین راه ها برای تقویت موقعیت شما به عنوان یک متخصص موضوعی است. متأسفانه، برای بازاریابان (و خوشبختانه برای خوانندگان)، ارسال مهمان آنقدر معمول است که ناشران در مورد اینکه چه محتواهایی را می پذیرند و از چه کسانی پذیرفته می شوند.

به منظور ارسال موفقیت آمیز پست مهمان به یک وبلاگ، باید لحن و صدای یک نشریه را کاملاً درک کنید. سپس می توانید محتوای خاص، کاربردی و مرتبط متناسب با دستورالعمل های سایت ایجاد کنید.

برای استفاده موثر از ارسال مهمان به عنوان یک استراتژی سئو برای ایجاد لینک، به پیوندهای درون محتوا نیاز دارید، با لنگر متن متنوعی که به Google نشان می دهد سایت شما یک منبع مناسب برای کلمات کلیدی یک تا پنج کلمه ای مرتبط با موضوع است.

به این فکر کنید که چگونه به یک برنامه تلویزیونی در مقابل تبلیغات نگاه می کنید. اگرچه تبلیغات تجاری یک ابزار بازاریابی موثرتر است، اما شما می خواهید محتوای شما بخشی از نمایش باشد. به جای فروش مستقیم، شما در حال نشان دادن ارزشی هستید که خوانندگان وقتی به مشکل برخوردند که می توانید آنها را حل کنید به سمت شما سوق می دهد.

4. پیوندهای مرده را جستجو کنید.

هیچ چیز ناامیدکننده تر از کلیک روی پیوند برای یافتن اطلاعات بیشتر نیست، فقط با صفحه 404 splash (اعلان "صفحه پیدا نشد") ارائه می شود. با این حال، به عنوان یک بازاریاب آنلاین باهوش، عدم به روز نگه داشتن پیوندها به شما فرصتی می دهد تا یک بک لینک با ارزش به وب سایت خود انتخاب کنید.

هر زمان که در حال تحقیق درباره اطلاعات مربوط به صنعت خود با پیوندی شکسته مواجه می شوید، با ویراستار نشریه تماس بگیرید تا به آن اشاره کرده و جایگزینی را در سایت خود ارائه دهید.

اگر بتوانید با موفقیت به نشریه توضیح دهید که چرا این بک لینک به ترافیک وب آن آسیب می رساند و چگونه اطلاعات شما می تواند به خوانندگان آن کمک کند، نه تنها یک بک لینک به دست خواهید آورد، بلکه به انتشار نیز اعتماد خواهید کرد. این نیز یک فرصت عالی برای ایجاد یک وبلاگ مهمان و حتی به دست آوردن ستون سرمقاله است، زیرا شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد ارزش خود را به اثبات رسانده اید.

5. از Schema Markup استفاده کنید.

در سال 2013، Google تمرکز خود را بر روی جعبه های اطلاعاتی درون نتایج جستجو با استفاده از نمودار دانش برای نمایش اطلاعات معنایی مربوط به جستجوها آغاز کرد. به جای مجبور شدن به کلیک بر روی یک وب سایت، کاربران می توانند پاسخ های مشترک برای سوالات متداول را در خود صفحه جستجو بیابند.

اگرچه ممکن است این یک تلاش بیهوده در ایجاد پیوند به نظر برسد، اما در واقع راهی آسان برای جلب توجه سایت شما است، زیرا قطعاتی از صفحات داخل سایت شما مستقیماً در بالای نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود. شما نمی توانید برای این نوع رتبه بندی، که حتی بر پست های حمایت شده اولویت دارد، هزینه کنید.

ارتباط سایت یک عامل مهم رتبه بندی برای رتبه بندی SERP (صفحات نتایج موتورهای جستجو) است و بدیهی است که Google خود را مرتبط ترین سایت در اینترنت می داند. بهترین قسمت این است که برای نمایش در ایندوبوکس، نیازی نیست که برترین نتیجه جستجو باشید.

برای اینکه بخشی از نمودار دانش باشید، باید نشانه گذاری Schema را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. گوگل این را به عنوان "کدی که در وب سایت خود قرار داده اید تا به موتورهای جستجو کمک کند نتایج آموزنده تری برای کاربران باز می گرداند" تعریف می کند. Schema.org، که توسط گوگل، مایکروسافت، یاهو و Yandex حمایت می شود، همه چیزهایی را که باید برای شروع استفاده از نشانه گذاری طرحواره بدانید، دارد.

6- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

با حرکت به آینده، رسانه های اجتماعی همچنان اهمیت بیشتری برای تعیین نتایج جستجو پیدا می کنند. به دست آوردن بک لینک در رسانه های اجتماعی به موتورهای جستجو نشان می دهد که در حال ایجاد محتوا هستید افرادی که به طور فعال در گروه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که چقدر مهم است که دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در هر قسمت از محتوایی که ایجاد می کنید، قرار دهید. این یک اقدام برای هر خواننده است که اطلاعات شما را به اشتراک بگذارد و به پست یا صفحه ای برای ویروسی شدن کمک می کند.

وقتی الگوریتم های گوگل متوجه می شوند که صفحه ای در شبکه های رسانه های اجتماعی طنین می اندازد، آن صفحه ایندکس شده و برای تعیین علت به نمایندگان با کیفیت جستجو ارائه می شود. این همان چیزی است که URL را از کدر بودن ناشناخته صفحه 175648 نتیجه جستجو به صفحه 1 می کشاند.

نتیجه

تا زمانی که موتورهای جستجو وجود داشته اند، متخصصان سئو در مورد تاثیر لینک سازی به عنوان یک ابزار بازاریابی آنلاین بحث می کنند.

اگرچه مولر و سایر مدیران وب گوگل از ایجاد لینک به عنوان یک استراتژی سئو هشدار داده اند، اما بازاریابان باتجربه می دانند که در واقع از تکنیک های ناخواسته کلاه سیاه هشدار می دهند.

به سادگی هرزنامه نویسی در بخش نظرات هر وب سایت یا ایجاد سایت های جعلی برای تقویت پیوندهای ورودی شما باعث جریمه سایت شما می شود.

در عوض، بر ایجاد محتوا که مربوط به سوالات و مشکلات واقعی مردم است، تمرکز کنید. به یک متخصص موضوعی تبدیل شوید و اطلاعات ارزشمند و واقعی با پشتوانه آمار را برای جذب خوانندگان و اثبات ارزش خود به اشتراک بگذارید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۴۱
ziba zibaro