اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

ویژگی های زیبایی و مراقبت از پوست زنان در چین

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۲ ب.ظ

به تازگی ، ایپسوس در مورد 600 زن مصرف کننده چینی در شهرهای ردیف اول و دوم چین نظرسنجی انجام داده است تا ویژگی ها و روند زیبایی و مصرف مراقبت از پوست مصرف کنندگان زن را تجزیه و تحلیل کند.

1. تقاضای تقسیم محصولات مراقبت از پوست به وضوح وجود دارد.

با افزایش سطح زندگی خوب و آگاهی از مراقبت از پوست ، مصرف کنندگان زن چینی توجه بیشتری به اثر بخشی محصولات مراقبت از پوست دارند. در حالی که با توسعه تجربه و دانش محصولات مراقبت از پوست ، جلب اعتماد "محصولات" با "اثر کامل" به طور همزمان برای مشکلات مختلف اغلب دشوار است و محصولات تخصصی که به یک مشکل خاص می پردازند برای آنها جذاب تر است.

این بررسی نشان می دهد که 67٪ از پاسخ دهندگان زن استفاده از محصولات مخصوص مراقبت از پوست که می توانند مشکلات خاص را حل کنند ، ترجیح می دهند. پاسخ دهندگان با درآمد خانوار بیشتر تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار تخصصی دارند. در این میان ، تا 80٪ پاسخ دهندگان با درآمد خانوار ماهانه 20،000 CNY و بالاتر چنین نکته ای را بیان می کنند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر مصرف کنندگان است.

در مورد گروه محصول ، این بررسی نشان می دهد که ماسک (71٪) ، تونر (70٪) و پاک کننده (68٪) مهمترین محصولاتی هستند که توسط مصرف کنندگان زن استفاده می شود. در همین حال ، لوسیون (59٪) ، جوهر (56٪) ، مرطوب کننده (56٪) ، کرم چشم (54٪) ، ضد آفتاب (53٪) و کرم صورت (50٪) نیز محصولاتی هستند که تقاضای نسبتاً زیادی دارند.

در مورد عملکردهای محصول ، مصرف کنندگان تقاضای مختلفی برای محصولات مراقبت از پوست دارند و بسیار به تقسیم بندی محصول فکر می کنند. این بررسی نشان می دهد که مرطوب کننده ، مرطوب کننده ، سفید کننده و تمیز کننده با ارزش ترین عملکرد محصول برای مصرف کنندگان است. در عین حال ، از عملکرد انسداد خورشید ، اثر ضد پیری و سفت شدن منافذ نیز مراقبت می شود.

2. رشد مداوم سرمایه گذاری در محصولات مراقبت از پوست و تقاضای ضد پیری را نشان می دهد

وخامت کیفیت هوا در شهرهای ردیف اول و دوم چین باعث می شود زنان توجه بیشتری به مراقبت از پوست داشته باشند. این بررسی نشان می دهد که بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که سال آینده سرمایه گذاری در محصولات مراقبت از پوست را افزایش می دهند.

در همان زمان ، این بررسی نشان می دهد که پاسخ دهندگان زن 30-20 ساله بیشترین تمایل را برای سرمایه گذاری بیشتر (82٪) نشان می دهند که این بالاتر از افراد 31-40 ساله (78٪) و 41-50 سال (63٪) است.

در همین حال ، توسط مفهوم زندگی خوب ، مصرف کنندگان زن چینی از مراقبت های اساسی پوست راضی نیستند. آنها شروع به دنبال "عدم سن" و "رشد معکوس" می کنند و برای همیشه جوان هدف نهایی مصرف کنندگان زن می شود. این بررسی نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر می خواهند سرمایه گذاری در محصولات ضد پیری را افزایش دهند و 45٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که سال آینده سرمایه گذاری در زمینه ضد پیری را افزایش می دهند. در میان آنها ، پاسخ دهندگان زن 30-41 ساله بیشترین تمایل را برای سرمایه گذاری در زمینه ضد پیری نشان می دهند (51٪) ، و پس از آنها 41-50 ساله (45٪) هستند.

3. بازار ارگانیک سبز شاهد تقاضای زیادی است

در سال های اخیر ، با بروز حوادث این صنعت یکی پس از دیگری ، محصولات ایمن مراقبت از پوست "بازگشت به طبیعت اصلی" در حال تبدیل شدن به یک مد هستند ، و نگرانی مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی زنان چینی از اثربخشی محصول ساده به ایمنی و طبیعی بودن محصول تغییر می کند. در همین حال ، مفهوم زندگی سبز و محافظت از محیط زیست ، مفهوم زندگی آلی سبز بر تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان زن چینی تأثیر می گذارد و محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ملایم به یک روند مصرف محصولات مراقبت از پوست در آینده تبدیل می شوند . این بررسی نشان می دهد که 72٪ از پاسخ دهندگان زن اظهار داشتند که قبل از استفاده از آنها باید ترکیبات محصولات مراقبت از پوست را بدانند. 74٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی و ارگانیک دارند ، حتی اگر قیمت آنها بسیار بیشتر از محصولات معمولی باشد. و پاسخ دهندگان با درآمد خانوار ماهانه بیشتر تقاضای بیشتری برای محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی و ارگانیک دارند.

4. آگاهی از برند قوی

این بررسی نشان می دهد که یک چهارم پاسخ دهندگان زن ممکن است محصولات مراقبت از پوست با قیمت بیش از 2000 CNY را بپذیرند. این بررسی نشان می دهد که بیش از نیمی از (53٪) پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که اعتماد بیشتری به مارک های خارجی نسبت به مارک های داخلی دارند. 56٪ نشان می دهند که اعتماد بیشتری به محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری لوکس دارند. و بیش از شش از ده (63٪) نشان می دهد که آنها معتقدند گران تر بودن محصولات مراقبت از پوست ، اثربخشی بهتری دارد.

دلیل اینکه مصرف کنندگان مارک های خارجی و مارک های لوکس را ترجیح می دهند این است که ، از یک طرف ، افزایش الگوی مصرف و آگاهی از ایمنی در بین مصرف کنندگان زن چینی باعث می شود تا آنها توجه بیشتری به "کیفیت" محصولات داشته باشند. قیمت محصول دیگر عاملی نیست که مصرف کنندگان زن بیشتر از همه به آن اهمیت می دهند. در مقایسه با مارک های داخلی ضعیف تر ، آنها ترجیح می دهند مارک های خارجی با قیمت بالاتر را انتخاب کنند. از طرف دیگر ، زنان "موجوداتی احساسی" هستند ، آنها نه تنها در مورد کیفیت محصولات نگران نیستند ، بلکه تمایل بیشتری به انتخاب مارک های قادر به از نظر احساسی و ذهنی با آنها آکورد بزنید و هنوز بین مارک های لوازم آرایشی داخلی و خارجی در ایجاد نام تجاری و بازاریابی احساسات فاصله زیادی وجود دارد.

5- زنان 31-40 ساله بیشترین تقاضا برای آرایش را دارند

این بررسی نشان می دهد که تقریباً نیمی (49٪) پاسخ دهندگان زن 31-40 ساله نشان می دهند که آنها اغلب / تقریباً هر روز آرایش می کنند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از پاسخ دهندگان 30-20 ساله (39٪) و 41-50 سال است ( 38٪) در مورد آگاهی از آرایش ، مصرف کنندگان زن چینی آرایش را به عنوان آداب و روش اساسی زندگی در نظر گرفته اند. این بررسی نشان می دهد که هشتاد درصد (79٪) پاسخ دهندگان زن تصور می کنند که محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست بخشی از تصویر زنان از خود است. 74٪ معتقدند که بیرون رفتن با آرایش یک سبک زندگی فعال است. بیش از شصت درصد (64٪) معتقدند که بیرون رفتن با آرایش بیان احترام به دیگران است.

در همین حال ، این بررسی نشان می دهد که پاسخ دهندگان زن 31-40 ساله از نظر ملاحظه و آرایش از 20-30 و 41-50 ساله بالاتر هستند. از یک سو ، نگرش به "بی سن بودن" و جوان زندگی کردن باعث می شود که مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 سالگی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در آرایش خود داشته باشند. از طرف دیگر ، جلسات مکرر در محل کار و اجتماعات اجتماعی باعث می شود زنان در این گروه سنی توجه بیشتری به بهبود آرایش خود داشته باشند.

در مورد تقاضای محصول

تقاضای مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 سال به مداد ابرو (63٪) ، خط چشم (56٪) ، سایه چشم (49٪) و رژگونه (41٪) حتی بیشتر از سن 30-20 سال است. تقاضای مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 و 30-20 سال برای سایر محصولات بسیار نزدیک است.

6. میزان بالایی از استقبال از پلاستیک را نشان می دهد

طبق این نظرسنجی ، 43٪ از پاسخ دهندگان زن اظهار داشتند که از ظاهر خود راضی نیستند. این نشان می دهد که در حال حاضر 15٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که تحت عمل جراحی پلاستیک یا میکرو پلاستیک قرار گرفته اند. در حالی که در میان کسانی که تحت جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک قرار نگرفته اند ، 36٪ نشان می دهد که در آینده جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک را در نظر خواهند گرفت.

با توجه به درآمد خانوار آنها ، هرچه درآمد خانوار بیشتر باشد ، اراده شدیدتری برای جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک در آینده وجود دارد. این بررسی نشان می دهد که 45٪ از پاسخ دهندگان زن با درآمد خانوادگی ماهانه بیش از 20،000 CNY که تحت عمل جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک قرار نگرفته اند ، در آینده جراحی پلاستیک یا میکرو پلاستیک را در نظر می گیرند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر پاسخ دهندگان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
ziba zibaro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی