اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

ارتقای اطلاعات عمومی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنیم ، زیرا ابزاری جالب است که می تواند به راحتی روی روحیه ما تأثیر بگذارد و راهی برای افزایش خوشبختی است.

و وقتی می گوییم "طراحی" ، این قطعاً به معنای رنگ ، شکل و اندازه است ، با تمام ویژگی ها ، تعاریف و تأثیرات این عناصر نه تنها بر فضا و فضای آن ، بلکه بر روی انسان و طبیعت او نیز.

بنابراین ، طراحان مبلمان و دکوراسیون منزل تمایل دارند به دنبال ایده هایی برای نوآوری های جدید باشند که بیشتر و بیشتر بر روی این عناصر متمرکز هستند و آنها را به روش های مختلف برای دستیابی به نتایج چشمگیر به کار می گیرند.

 


مطالعات نشان داده است که هماهنگی داخلی خانه قادر به تغییر روحیه است و حتی قادر است احساساتی مانند احساس خوشبختی ، افسردگی و عاشقانه را نیز کنترل کنیم ، بنابراین به گفته طراح ، کسانی که در خانه خود احساس شادی کافی ندارند باید دوباره به فکر طراحی مجدد آن باشند.

مبلمان منزل با شادی شخصی رابطه بسیار خوبی دارد و بنابراین می توان یک مبلمان بسیار خاص برای شخص خریداری کرد و هنگامی که او به خانه رسید می تواند به آنجا برود. مانند خرید یک صندلی راحت برای استراحت و تسلیم احساس خوشبختی.

 

بازگشت به خانه و آسایش روانی


 دکوراسیون داخلی آینه ای است که قسمت داخلی جو ما را منعکس می کند. این به عنوان "دارو" عمل نمی کند ، بلکه نوعی درمان است و هنوز در مراحل ابتدایی است و به یک نیاز فوری برای زندگی روزمره معاصر ما تبدیل شده است.
اشاره به اینکه بازگشت به خانه به معنای آسایش جسمی و همچنین آسایش روانی است ، بنابراین مبلمان منزل ، رنگ ها و دکوراسیون می توانند احساس ما را تغییر دهند و اگر خانه خود را به شکلی که دوست داریم طراحی کنیم ، به او آرامش و اطمینان می بخشیم.

و او معتقد است که تفکر در مورد ماهیت زندگی روزمره معاصر ، خانه و فضای داخلی آن را به لحظه ای مهم در مفهوم راحتی ، تجمل ، آسایش و سلامتی تبدیل می کند.

 

تعادل مبلمان و رنگ ها

 وجود مبلمان در اندازه های متناسب با فضای اتاق ، هماهنگی خطوط طراحی با مواد استفاده شده ، هماهنگی بین رنگ آنها و رنگ های اطراف و تعادل بین قطعات اصلی مبلمان و دکور. این احساس تعادل روانی را نشان می دهد که به آرامش و رضایت کمک می کند. عدم توجه به این جزئیات و عدم انتخاب دقیق دلیل افسردگی و اندوه می شود.

 

 

ترجیح داده می شود از رنگ های اصلی در تن های پاستلی استفاده شود ، اندازه هایی که به خطوط منحنی بستگی دارد و از گوشه های تیز جلوگیری می کند ، ترجیح چوب بر فلز ، نور پنهان بر نور مستقیم ، انتخاب پارچه های پارچه ای ، پنبه ای یا ابریشمی به جای الیاف اکریلیک ، نایلون و مصنوعی و انتخاب رنگ های ملایم مونوفونیک به جای بلند بودن رنگ دست و پا گیر ، همه آنها مواردی هستند که نیاز به تجربه ، نبوغ و استعداد دارند تا مورد توجه قرار گیرند.

 

در مورد دکوراسیون اتاق خواب بخوانید

 

 

مبلمان با شادی همراه است


ژانت معتقد است که رنگ زرد با شادی و آرامش همراه است ، زیرا رنگی است که در طبیعت یافت می شود ، بنابراین به ایجاد یک محیط زیبا و سالم در خانه نزدیک به طبیعت کمک می کند.

 

تغییر دکور به خانواده آرامش می دهد


جزئیات دکوراسیون در خانه را ایجاد کند ، که این امر باعث ایجاد آرامش در خانواده می شود و به خانواده در سراسر جهان توصیه می کند که هر از گاهی با جابجایی قطعات مبلمان از مکان های خود ، تغییر اتاق ها یا تغییر رنگ روکش های صندلی و تغییر رنگ نقاشی ها و گلدان ها ، ترتیب جزئیات دکوراسیون منزل را تغییر دهند. و هر از گاهی فرش های کف ، اشیا عتیقه و پرده ها را ببرید.

 

لینک های خواندنی

یک وسیله لازم برای اقایان، کیف جیبی

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

تزئینات داخلی و تاثیر آن در روحیه

اتاق خواب را با رنگ زرد تزئین کنید

استفاده از کاغذ دیواری برای افزودن بصری فضا به فضای داخلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۳
ziba zibaro

 

  • تصویر با مجوز از HGTV

    زرد ساده ، شاد ، شاد ، آفتابی شخصیت ظریف را به هر فضایی اضافه می کند. حتی اگر زرد رنگ تحریک کننده باشد ، بنابراین احتمالاً روده های زیادی برای اتاق خواب دارد. خوشبختانه ، این یک بازیکن تیمی است که به راحتی بازی می شود و با هر رنگ دیگری به خوبی کار می کند و به راحتی با هر طرح تزئینی سازگار است. بنابراین نگاهی به نه اتاق خواب می اندازیم که می دانند چگونه زرد مناسب را انجام دهند.

    زرد با آبی و سبز

    این اتاق خواب روشن و شاد ، رنگ رژگونه دارد. دیوارهای زرد کره ای گرم هستند ، اما لمس های سبز آن در فضای اتاق ، و همچنین صندلی ویروسی مدرن در اواسط قرن ، چیزهای جالب را از بین می برد. این تعادل بین زرد گرم و سبز و آبی سرد است که این پالت را برنده می کند ، خواه در این اتاق با عروق مانند این کار کنید ، یا می توانید آن را در رنگ های ملایم تر رنگ کنید.

  • 02 از 09

    پاستل زرد رشد می کند

  • نگاهی به عکاسی / گتی ایماژ

    در حالی که پاستیل ها گاهی اوقات به اشتباه فقط برای اتاق خواب بچه ها مناسب هستند ، در اتاق خواب اصلی بسیار خوب عمل می کنند . به عنوان راهنما ، به اتاق خوابی که در اینجا نشان داده شده نگاهی بیندازید. دیوارهای زرد پاستلی زمینه ای رویایی را برای ملافه های تخت هلو ، صورتی ، زرد ، خاکستری ، قهوه ای و هلو ارائه می دهند. اما این یک تضاد شدید با لهجه های قهوه ای تیره است که هوای تازه را به اتاق می افزاید. اگر اتاق خواب شما در رنگ های سرد پاستلی سبز ، آبی ، بنفش یا خاکستری تزئین شده باشد ، با لهجه های مشکی یا نقره ای همان اثر را به دست می آورد.

  • 03 از 09

    زرد عاشقانه و معاصر

  • تصویر با مجوز از Soulfjord

    هنگامی که با رنگ های قوی معاصر مانند سیاه و خاکستری تزئین می شود ، یک لهجه روشن جلوه را از عقاید مالیخولیایی یا عقیم می کند. در اینجا ، رنگ زرد قسمت زیبایی را بازی می کند و اتاق را با لهجه های رنگارنگ روی تخت و میزهای کنار تخت بالا می برد. این اتاق ترکیبی ظریف از سبک معاصر با لمس های عاشقانه دارد: آینه خورشید ، میزهای کنار تخت عتیقه ، یک دیوار پوشیده و بالش های زیادی عاشقانه می افزایند ، در حالی که رنگبندی ، تخت محکم ، هنر گرافیک هندسی انتزاعی و سایه های لامپ سیاه جلوه را حفظ می کنند. نوین.

  • 04 از 09

    زرد به عنوان خنثی

  • تصویر با مجوز از اسفنج طراحی

    دیوارهای باریک و مود همه ابرها هستند ، اما رنگ های تیره زیاد می تواند غالب باشد. راه حل این است که یک دوز لیبرال از رنگ های روشن در اتاق وجود دارد ، و باعث ایجاد تضاد با دیوار می شود. در این اتاق ، دیوارهای آبی زرق و برق دار (رنگ آرام شب بهر) با افزودن یک پتوی پرتاب زرد که در پایین تخت تا شده ، آینه خورشید طلایی و یک تخت سبز نرم ، زنده می شوند.

  • یک پالت سفید به علاوه یک رنگ دیگر ظاهری کلاسیک است و دلیل خوبی هم دارد. رنگ سفید ظاهر را تازه و کم رنگ نگه می دارد ، در حالی که رنگ کنتراست و عمق می بخشد. اتاق در اینجا با رنگ سفید روی دیوارها و یک زرد کمی تیره تر روی تخت ها مطابقت دارد. گل های آفتابگردان شکوفه بخش زیبایی به این اتاق خواب دوست داشتنی و دنج کشور فرانسه ارائه می دهند.

  • 07 از 09

    زرد خردلی معاص

  • زرد را دوست دارید ، اما ترجیح می دهید از رنگ روشن پرهیز کنید؟ مشکلی نیست ، فقط از سایه خردل تند مانند آنچه در اینجا نشان داده شده استفاده کنید. زرد خردل برای بسیاری از سبک های دکوراسیون روستایی ، از جمله توسکانی ، استعماری ، مسافرخانه و کشور طبیعی است ، اما با ظاهری معاصر بسیار خوب عمل می کند ، به شرطی که سایر رنگ ها و وسایل از لحظه ای باشد ، همانطور که در اتاق جذاب این اتاق وجود دارد.


  • با وجود هیجان زرد روشن ، رنگ های تیره این رنگ شاد در واقع تا حدودی تسکین دهنده هستند. به اتاق خواب اینجا نگاهی بیندازید - در حالی که اغلب سایه های خنک آبی یا خاکستری را در یک اتاق خواب آرام مشاهده می کنید ، دیوارهای زرد نرم و کره ای در اینجا بسیار آرامش بخش هستند. دیوارهای زرد روشن مکمل هر دکوراسیونی هستند اما به خصوص در این اتاق خواب روستایی بسیار زیبا هستند. وسایل سفید ترد و تخت گینگهام در رنگ سفید و بنفش به اندازه کافی سبک روستایی را ایجاد می کنند بدون اینکه مزاحمتی ایجاد کنید.


    • اگرچه بسیاری از بزرگسالان ترجیح می دهند از رنگ روشن در اتاق خواب خودداری کنند ، کودکان به ندرت همین مهار را تجربه می کنند. کدام دختر این اتاق روشن و شاد ، پر از گل ، رنگ و لهجه های زیبا را دوست ندارد؟ دیوارهای زرد روشن درخششی درخشان به شما می بخشند ، در حالی که سبزه ها ، هلوها ، صورتی ها و آبی ها رنگ و بوی دیگری به آنها می بخشد. هنگام تزئین اتاق خواب کودک نوبت به تفریح ​​می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۰
ziba zibaro

 

بزرگتر کردن فضای کوچک خود چالشی برای هر صاحبخانه است. اگر به این نتیجه رسیده اید که در این زمینه کاری نمی توانید انجام دهید ، دوباره فکر کنید ، کاغذ دیواری می تواند راه حل شما باشد. بسیاری از صاحبان خانه ها توانسته اند از کاغذ دیواری برای افزودن فضای بصری به فضای داخلی خود استفاده کنند. این روندی است که از مدت ها قبل وجود داشته و در صورت استفاده صحیح از آن ، جلوی جادارتر اتاق کوچک شما را می گیرد بدون اینکه چیز زیادی از جیب شما بردارد. در زیر چندین ایده آورده شده است که به شما در بزرگنمایی بصری فضاها و خلق فضای بزرگ تر بوسیله کاغذ دیواری کمک می کنند:

استفاده از کاغذ دیواری براق:

با استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها ، شما می توانید نور و بازتاب بیشتری را در آپارتمان کوچک خود به وجود آورید که باعث بزرگتر و بزرگتر نشان دادن مکان از حد واقعی می شود. برای دستیابی به حداکثر نتیجه مثبت ، بهتر است از کاغذهای چاپی کوچکتر که بر پایه فلز هستند استفاده کنید. کاغذ دیواری هایی با تنظیمات براق زمینه صورتی یا کرم که از سقف های شما به دیوارهای آپارتمان منتقل می شوند ، حال و هوای روشن و روشن تری را در خانه ایجاد می کنند که به سبک منحصر به فرد مرتبط با آن اضافه می شود. بنابراین ، برای آن فضای مجلل ، تصاویر پس زمینه در مس ، طلا ، نقره و برنزهای غنی را انتخاب کنید زیرا آنها به خصوص در شب زندگی پر زرق و برق را به فضای شما می آورند.

 

کمتر بیشتر است:

اگر منطقه خاصی از خانه شما وجود دارد که می خواهید آن را برجسته یا از نظر بصری بزرگتر کنید ، می توانید با استفاده از کاغذ کمتر به این مهم دست پیدا کنید. این بدان معنی است که کاغذ دیواری نباید از دیواری به دیواری دیگر اجرا شود بلکه باید در اندازه های مشخصی بریده شود و در مناطقی که باید برجسته شوند آویزان شود تا بیانیه طراحی منحصر به فردی ایجاد شود و در عین حال فضا را بزرگتر کند. طرح های چاپ کوچکتر در این زمینه بسیار خوب کار می کنند.

 

افزودن فضای بیشتر به اتاق خواب:

وقتی صحبت از ترکیب رنگ کاغذ دیواری می شود که می تواند اتاق خواب کوچک شما را به فضای بزرگتری تبدیل کند ، باید سایه های روشن تر از رنگ کرم ، سفید و آبی یخی را ببینید. این رنگ ها روشی منحصر به فرد در ایجاد توهمات نوری مثبت در فضای شما دارند. همچنین باعث می شوند فضای اتاق تا حدود زیادی هوای بیشتری داشته باشد و فضای باز داشته باشد.

 

با دانستن اینکه اتاق های روشن همیشه بزرگتر از آنچه واقعاً هستند به نظر می رسند و همچنین جذاب هستند ، لازم است که تصاویر پس زمینه با رنگ روشن تر که چاپ کوچکتر دارند را انتخاب کنید. همچنین ، برای برداشت بیشتر ، می توانید کاغذ کمتری در بعضی از مناطق خانه استفاده کنید. قبل از اینکه بتوانید فضای خود را بزرگتر و بزرگتر نشان دهید ، با استفاده از تصاویر پس زمینه ، نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و به این ترتیب با هزینه کم تغییر چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۶:۵۹
ziba zibaro

به تازگی ، ایپسوس در مورد 600 زن مصرف کننده چینی در شهرهای ردیف اول و دوم چین نظرسنجی انجام داده است تا ویژگی ها و روند زیبایی و مصرف مراقبت از پوست مصرف کنندگان زن را تجزیه و تحلیل کند.

1. تقاضای تقسیم محصولات مراقبت از پوست به وضوح وجود دارد.

با افزایش سطح زندگی خوب و آگاهی از مراقبت از پوست ، مصرف کنندگان زن چینی توجه بیشتری به اثر بخشی محصولات مراقبت از پوست دارند. در حالی که با توسعه تجربه و دانش محصولات مراقبت از پوست ، جلب اعتماد "محصولات" با "اثر کامل" به طور همزمان برای مشکلات مختلف اغلب دشوار است و محصولات تخصصی که به یک مشکل خاص می پردازند برای آنها جذاب تر است.

این بررسی نشان می دهد که 67٪ از پاسخ دهندگان زن استفاده از محصولات مخصوص مراقبت از پوست که می توانند مشکلات خاص را حل کنند ، ترجیح می دهند. پاسخ دهندگان با درآمد خانوار بیشتر تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار تخصصی دارند. در این میان ، تا 80٪ پاسخ دهندگان با درآمد خانوار ماهانه 20،000 CNY و بالاتر چنین نکته ای را بیان می کنند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر مصرف کنندگان است.

در مورد گروه محصول ، این بررسی نشان می دهد که ماسک (71٪) ، تونر (70٪) و پاک کننده (68٪) مهمترین محصولاتی هستند که توسط مصرف کنندگان زن استفاده می شود. در همین حال ، لوسیون (59٪) ، جوهر (56٪) ، مرطوب کننده (56٪) ، کرم چشم (54٪) ، ضد آفتاب (53٪) و کرم صورت (50٪) نیز محصولاتی هستند که تقاضای نسبتاً زیادی دارند.

در مورد عملکردهای محصول ، مصرف کنندگان تقاضای مختلفی برای محصولات مراقبت از پوست دارند و بسیار به تقسیم بندی محصول فکر می کنند. این بررسی نشان می دهد که مرطوب کننده ، مرطوب کننده ، سفید کننده و تمیز کننده با ارزش ترین عملکرد محصول برای مصرف کنندگان است. در عین حال ، از عملکرد انسداد خورشید ، اثر ضد پیری و سفت شدن منافذ نیز مراقبت می شود.

2. رشد مداوم سرمایه گذاری در محصولات مراقبت از پوست و تقاضای ضد پیری را نشان می دهد

وخامت کیفیت هوا در شهرهای ردیف اول و دوم چین باعث می شود زنان توجه بیشتری به مراقبت از پوست داشته باشند. این بررسی نشان می دهد که بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که سال آینده سرمایه گذاری در محصولات مراقبت از پوست را افزایش می دهند.

در همان زمان ، این بررسی نشان می دهد که پاسخ دهندگان زن 30-20 ساله بیشترین تمایل را برای سرمایه گذاری بیشتر (82٪) نشان می دهند که این بالاتر از افراد 31-40 ساله (78٪) و 41-50 سال (63٪) است.

در همین حال ، توسط مفهوم زندگی خوب ، مصرف کنندگان زن چینی از مراقبت های اساسی پوست راضی نیستند. آنها شروع به دنبال "عدم سن" و "رشد معکوس" می کنند و برای همیشه جوان هدف نهایی مصرف کنندگان زن می شود. این بررسی نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر می خواهند سرمایه گذاری در محصولات ضد پیری را افزایش دهند و 45٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که سال آینده سرمایه گذاری در زمینه ضد پیری را افزایش می دهند. در میان آنها ، پاسخ دهندگان زن 30-41 ساله بیشترین تمایل را برای سرمایه گذاری در زمینه ضد پیری نشان می دهند (51٪) ، و پس از آنها 41-50 ساله (45٪) هستند.

3. بازار ارگانیک سبز شاهد تقاضای زیادی است

در سال های اخیر ، با بروز حوادث این صنعت یکی پس از دیگری ، محصولات ایمن مراقبت از پوست "بازگشت به طبیعت اصلی" در حال تبدیل شدن به یک مد هستند ، و نگرانی مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی زنان چینی از اثربخشی محصول ساده به ایمنی و طبیعی بودن محصول تغییر می کند. در همین حال ، مفهوم زندگی سبز و محافظت از محیط زیست ، مفهوم زندگی آلی سبز بر تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان زن چینی تأثیر می گذارد و محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ملایم به یک روند مصرف محصولات مراقبت از پوست در آینده تبدیل می شوند . این بررسی نشان می دهد که 72٪ از پاسخ دهندگان زن اظهار داشتند که قبل از استفاده از آنها باید ترکیبات محصولات مراقبت از پوست را بدانند. 74٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی و ارگانیک دارند ، حتی اگر قیمت آنها بسیار بیشتر از محصولات معمولی باشد. و پاسخ دهندگان با درآمد خانوار ماهانه بیشتر تقاضای بیشتری برای محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی و ارگانیک دارند.

4. آگاهی از برند قوی

این بررسی نشان می دهد که یک چهارم پاسخ دهندگان زن ممکن است محصولات مراقبت از پوست با قیمت بیش از 2000 CNY را بپذیرند. این بررسی نشان می دهد که بیش از نیمی از (53٪) پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که اعتماد بیشتری به مارک های خارجی نسبت به مارک های داخلی دارند. 56٪ نشان می دهند که اعتماد بیشتری به محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری لوکس دارند. و بیش از شش از ده (63٪) نشان می دهد که آنها معتقدند گران تر بودن محصولات مراقبت از پوست ، اثربخشی بهتری دارد.

دلیل اینکه مصرف کنندگان مارک های خارجی و مارک های لوکس را ترجیح می دهند این است که ، از یک طرف ، افزایش الگوی مصرف و آگاهی از ایمنی در بین مصرف کنندگان زن چینی باعث می شود تا آنها توجه بیشتری به "کیفیت" محصولات داشته باشند. قیمت محصول دیگر عاملی نیست که مصرف کنندگان زن بیشتر از همه به آن اهمیت می دهند. در مقایسه با مارک های داخلی ضعیف تر ، آنها ترجیح می دهند مارک های خارجی با قیمت بالاتر را انتخاب کنند. از طرف دیگر ، زنان "موجوداتی احساسی" هستند ، آنها نه تنها در مورد کیفیت محصولات نگران نیستند ، بلکه تمایل بیشتری به انتخاب مارک های قادر به از نظر احساسی و ذهنی با آنها آکورد بزنید و هنوز بین مارک های لوازم آرایشی داخلی و خارجی در ایجاد نام تجاری و بازاریابی احساسات فاصله زیادی وجود دارد.

5- زنان 31-40 ساله بیشترین تقاضا برای آرایش را دارند

این بررسی نشان می دهد که تقریباً نیمی (49٪) پاسخ دهندگان زن 31-40 ساله نشان می دهند که آنها اغلب / تقریباً هر روز آرایش می کنند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از پاسخ دهندگان 30-20 ساله (39٪) و 41-50 سال است ( 38٪) در مورد آگاهی از آرایش ، مصرف کنندگان زن چینی آرایش را به عنوان آداب و روش اساسی زندگی در نظر گرفته اند. این بررسی نشان می دهد که هشتاد درصد (79٪) پاسخ دهندگان زن تصور می کنند که محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست بخشی از تصویر زنان از خود است. 74٪ معتقدند که بیرون رفتن با آرایش یک سبک زندگی فعال است. بیش از شصت درصد (64٪) معتقدند که بیرون رفتن با آرایش بیان احترام به دیگران است.

در همین حال ، این بررسی نشان می دهد که پاسخ دهندگان زن 31-40 ساله از نظر ملاحظه و آرایش از 20-30 و 41-50 ساله بالاتر هستند. از یک سو ، نگرش به "بی سن بودن" و جوان زندگی کردن باعث می شود که مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 سالگی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در آرایش خود داشته باشند. از طرف دیگر ، جلسات مکرر در محل کار و اجتماعات اجتماعی باعث می شود زنان در این گروه سنی توجه بیشتری به بهبود آرایش خود داشته باشند.

در مورد تقاضای محصول

تقاضای مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 سال به مداد ابرو (63٪) ، خط چشم (56٪) ، سایه چشم (49٪) و رژگونه (41٪) حتی بیشتر از سن 30-20 سال است. تقاضای مصرف کنندگان زن در سنین 31-40 و 30-20 سال برای سایر محصولات بسیار نزدیک است.

6. میزان بالایی از استقبال از پلاستیک را نشان می دهد

طبق این نظرسنجی ، 43٪ از پاسخ دهندگان زن اظهار داشتند که از ظاهر خود راضی نیستند. این نشان می دهد که در حال حاضر 15٪ از پاسخ دهندگان زن نشان می دهند که تحت عمل جراحی پلاستیک یا میکرو پلاستیک قرار گرفته اند. در حالی که در میان کسانی که تحت جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک قرار نگرفته اند ، 36٪ نشان می دهد که در آینده جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک را در نظر خواهند گرفت.

با توجه به درآمد خانوار آنها ، هرچه درآمد خانوار بیشتر باشد ، اراده شدیدتری برای جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک در آینده وجود دارد. این بررسی نشان می دهد که 45٪ از پاسخ دهندگان زن با درآمد خانوادگی ماهانه بیش از 20،000 CNY که تحت عمل جراحی پلاستیک / میکرو پلاستیک قرار نگرفته اند ، در آینده جراحی پلاستیک یا میکرو پلاستیک را در نظر می گیرند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر پاسخ دهندگان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۲
ziba zibaro

سلامت فرزندان در این روز های کرونایی، با ماندن در خانه و کسب موفقیت های روز افزون آموزشی با انتشارات حرف آخر. در خانه بخوانید و مطالعه کنید تا سلامت خود و خانواده شما به خطر نیافتد.

 

انتشارات ابتدایی حرف اخر – دروس دبستان حرف اخر- دروس دبستان حرف اخر

 

انتشارات اجی و مجی

انتشارات ابتدایی حرف اخر با تدریس دروس دوره ابتدایی کلید خورد. قریب به دو سال است که موسسه آموزشی حرف آخر تدریس و آموزش دروس دوره ابتدایی و راهنمایی را کلید زده است. همانگونه که داوطلبان کنکوری و دانش آموزان دبیرستانی مستحضرند، حرف آخر برای آموزش دروس کنکوری از روش های نوین و جدید استفاده کرد که قبل از آن در نظام آموزشی کشور وجود نداشت. در واقع دریچه درک مفهومی و شهودی کلیه دروس را به روی داوطلبان کنکوری باز کرد. استقبال خوب و بی نظیر کنکوری ها از حرف آخر و ضعف ساختاری در نظام آموزشی در سایر پایه های تحصیلی سبب شد تا حرف آخر با روش های نوین، جذاب و عالی به تدریس دروس ابتدایی و راهنمایی ورود پیدا کند.

 

انتشارات ابتدایی حرف اخر

انتشارات ابتدایی حرف آخر بعنوان ناشر پکیج های ابتدایی از سال اول تا ششم بعنوان زیر مجموعه تولید محتوای آموزشی موسسه حرف آخر دروس ریاضی، علوم، فارسی، علوم اجتماعی و پیام های آسمانی را در اختیار دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی قرار خواهد داد. در پروژه تولید محتوای آموزشی دروس ابتدایی حرف اخر از نوین ترین و به روزترین روش های تدریس استفاده شده است. تکنیک های جدید با توجه به مقوله روانشناختی دانش آموزان ابتدایی زمینه یادگیری بسیار جذاب را فراهم ساخته است.

 

انتشارات ابتدایی حرف اخر

 

شاهکاری بی نظیر در آموزش ابتدایی

همانگونه که کنفوسیوس گفته هر جامعه ای که در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند هرگز ورشکسته نخواهد شد. کودکان و نوجوانان سرمایه های عظیم هر جامعه ای میباشند. آموزش و پرورش زیر بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری محسوب میشود که ستون اصلی آن را باید در سنگ بنای آموزش یعنی دوره ابتدایی جستجو کرد. به توجهی به این مهم، اثرات زیانبار و بزرگی بر ترقی و توسعه جامعه برجای میگذارد. دوره ابتدایی، دوره شکل گیری ساختار شخصیتی و رفتاری دانش آموزان محسوب میشود و به همین دلیل دوره ابتدایی از اهمیت به سزایی برخورد است. برحسب اهمیت این مقطع تحصیلی اتاق فکرهای حرف آخر با تیم گسترده ای از متخصصان روش های نوین آموزشی، مدرسان به نام و روانشناسان کودکان و نوجوانان عالی ترین و جدید ترین روش تدریس را انتخاب و آماده کرده اند.

 

آموزش مفهومی و جذاب انتشارات ابتدایی حرف اخر

تغییر و تحول در عصر فناوری اطلاعات، هیچ سیستم و روشی را از تغییر و دگرگونی مصون نمی دارد. آموزش و پرورش بعنوان راس هرم توسعه و پیشرفت باید از این تغییرات به نحو احسن جهت تعالی و توسعه روز افزون بیشترین بهره را کسب کنند.  موسسه آموزشی حرف آخر بعنوان یگانه موسسه آموزشی در بکارگیری روش های مدرن این دین را به خوبی ادا کرده است. دروس ابتدایی حرف آخر، روش های سنتی در نظام آموزشی موجود در کشور را کنار گذاشته و با روش های کاملا مفهومی و شهودی، بستری جذاب و جالب برای یادگیری دروس ابتدایی فراهم کرده اند تا نوگلهای ابتدایی بتوانند فارغ از هر گونه مشکل آموزشی مهمترین مقطع تحصیلی خود را به صورت مفهومی و شهودی طی کنند. حرف اخر برای قدم به قدم یادگیری نوگلهای ابتدایی چاره اندیشی کرده و پکیج های یاد گیری به صورت کاملا مفهومی تدریس شده است.

 

پکیج های ابتدایی حرف اخر ( www.harfehakhar.com )

  • ریاضی
  • علوم تجربی
  • آموزش قرآن
  • هدیه های آسمانی
  • مطالعات اجتماعی
  • نگارش فارسی

 

ویژگی های بارز پکیج های حرف اخر

  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای جذابیت بیشتر تدریس
  • آموزش ساده و آسان جهت درک بهتر 
  • تنوع در آموزش برای علامند کردن دانش آموزان جهت یادگیری بهتر

 

ارتباط با ما

برای ارتباط با موسسه کنکوری حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 – 09120085450 تماس حاصل فرماید.

ارتباط با مشاورین ارشد

سفارش دروس راهنمایی

سفارش دروس کنکوری

مشاوره رایگان تحصیلی – کنکوری

منبع : https://harfehakhar.com/blog-post/انتشارات-ابتدایی-حرف-اخر/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۱
ziba zibaro

یکی از وطن پرست ترین مردم ایران در تبریز زندگی می کند. تبریز شهری است که در زمان استبداد یازده ماه در برابر ارتش محمد علی شاه قاجار دوام آورد و این شهر یکی از قدیمی ترین پایتخت های ایران بود. تبریز در دوره اتابکان ، خرزامیان ، چوپان و ایلخانان پایتخت بود و بخشی از حکومت صفویه بود که پایتخت آن در دوره ایلخانیان پررونق ترین دوره شهر بود. مردم تبریز همیشه به شهامت و اشتیاق در دفاع از سرزمین و ناموس میهن شهرت داشته اند. خود شهر تبریز ، در حدود 4200 شهید رزتا در طول جنگ تحمیلی ، با افتخار رنگ سه رنگ ایران باستان را ارائه داد. با این مقدمه کوتاه می توان حداقل به راحتی از قهرمانی که یکی از مهمترین ویژگی های جامعه بزرگسالان است به عنوان مشخصه مشخص مردم تبریز نام برد. اما برای به دست آوردن تصویری از آداب و رسوم مردم تبریز ، باید اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه این شهر و ویژگی های جغرافیایی آن داشته باشیم. برای شناخت بهتر این آداب و رسوم ، سفر با تور تبریز بیش از هر چیز دیگری می تواند به شما کمک کند.

 

 

تبریز

 

تبریز: کمی تاریخ و جغرافیا

 

تبریز همیشه یکی از بزرگترین و آبادترین شهرهای شمال غربی ایران در منطقه آذربایجان بوده است. در واقع ، این شهر همیشه مرکز مهمی برای مناطق آذری زبان ایران بوده است. برای درک بهتر فضای اجتماعی و تاریخ تبریز باید کمی به عقب برگردید. به عبارت دیگر ، زمانی که این شهر در زمان قاجار وارث شهر ایران بود. این سوال همراه با موقعیت مهم استراتژیک تبریز از نظر موقعیت جغرافیایی آن در گلوگاه تجارت بین ایران ، عثمانی و روس ها ، منجر به ایجاد یک ساختار تجاری و مدنی پر جنب و جوش در طول تاریخ شده است. . لازم به ذکر است که ، تا امروز مردم تبریز نسبت به سایر اقوام و اقلیت های مذهبی بسیار مدارا می کنند.

 

مرم تبریز به ترکی آذری سخن می‌گویند. به استثنای جمعیت بسیار محدودی از فارسی‌ زبانان، به طور تقریبی تمامی جمعیت تبریز را ترک‌ها تشکیل می‌دهند. بیشتر آن‌ها مسلمان و پیرو مذهب تشیع دوازده‌‌ امامی هستند. تعداد زیادی از پیروان آیین اهل حق نیز در شهر تبریز ساکنند. اقلیت‌های مسیحی، آشوری، زردشتی و کلیمی نیز در این شهر زندگی می‌کنند.

 

مردم تبریز اعیاد ملی (عید نوروز، شب چله، چهارشنبه‌سوری و سیزده‌به‌در) و مراسم مذهبی (ایام سوگواری محرم و ...) را همانند دیگر آذری‌زبانان برگزار می‌کنند. در تبریز هم چهارشنبه‌های ماه اسفند دارای چهار نام است، که در گذشته به مناسبت هرکدام بر بام خانه‌ها آتش‌ می‌افروخته‌اند. جشن چهارشنبه‌ سوری در تبریز بیشتر جشن کودکان بوده است. کودکان برای این شب لباس‌نو می‌پوشیدند. به این کودکان «چهارشنبه‌بالاری» می‌گفتند. کودکان و جوانان صبح روز سه‌شنبه و قبل از طلوع آفتاب به کوچه‌ها رفته و هفت‌بار از روی آب می‌پریدند و شعر مخصوصی می‌خواندند. در این شب از سوی خانواده داماد برای عروس‌شان که هنوز در خانه پدر بود و به خانه‌ بخت نرفته بود هدایایی فرستاده می‌شد که «ارسال چهارشنه لیق» نام داشت. این رسم را خانواده عروسی که به تازگی به خانه‌ بخت رفته بود نیز به جا آورده می‌آوردند.

 

تاریخچه تبریز پس از اسلام

در زمان فتح آذربایجان به دست اعراب در سال ۲۲ هجری، آن‌گونه که در کتاب فتوح‌البلدان بلاذری آمده، توجه سپاه اعراب بیش‌تر متوجه شهر اردبیل بوده و حتی نامی از تبریز در فهرست شهرهایی که مرزبان پارسی از آن‌ها سربازگیری کرده بود، نیامده‌است. چنین پیدا است که تبریز همان‌گونه که «فاستوس بیزانسی» اشاره کرده، در سدهٔ چهارم میلادی ویران شده بود و در زمان حملهٔ اعراب، قریه‌ای کوچک بیش نبوده‌است.
پس از فتح آذربایجان، گروهی از اعراب در آذربایجان ساکن شدند.

در زمان خلافت منصور عباسی (۱۵۸–۱۳۶) و در حدود سال ۱۳۷ هجری، مردی به نام «رَوّاد» از قبیلهٔ «اَزْد» از قبایل مشهور یمن در تبریز مسکن گزید و پسران او اقدام به ساخت نخستین دیوار شهر کردند. به گفتهٔ یاقوت حموی، تبریز قریه‌ای بود تا آن‌که رواد ازدی در زمان متوکل عباسی به آن درآمد. پس از رواد، پسرش «وجنا» با برادرانش در آن‌جا قصرها ساختند و گرد شهر دیوار کشیدند. سپس مردم به آن شهر درآمدند.

 

فرهنگ بومی تبریز و آداب رسوم آن
فرهنگ قومیت تبریز
نوع پوشش مردم آذری
قومیت مردم ساکن در تبریز شامل ۹۶٫۵٪ ترک (آذری)، ۲٫۹٪ فارسی‌زبان و ۰٫۶٪ از سایر قومیت‌ها می‌باشد. همچنین مطالعهٔ مقایسه‌ای در مورد ساختار ژنتیکی ۳۵۲ ایرانی نشان داده که آذری‌های ایرانی و احتمالاً اهالی تبریز، قرابت ژنتیکی نزدیکی با مردم گرجستان دارند.

بر پایه سفرنامه‌ها و تاریخ نوشته‌های جهانگردان و تاریخ نگارانی که از تبریز گذر کرده‌اند در گذشته قومیت‌های مختلفی در شهر تبریز سکونت داشته‌اند. برای مثال بنا به گفتهٔ جهانگردان ونیزی که در حوالی دوره آق‌قویونلو از تبریز دیدن کرده‌اند: «ایرانیان، ترکمانان، عشایر هواخواه صفویه و ارامنه» ساکنان تبریز را تشکیل می‌دادند.

 

 

بازار تبریز


کهن‌ترین بافت تاریخی تبریز که به صورت مجموعه واحد و یک‌دست باقی‌مانده، بازار تبریز است. این بازار با ویژگی‌های معماری، تنوع مشاغل، وجود راسته‌ها، سرای‌ها و تیمچه‌ها، یکی از بزرگ‌ترین و پر رونق‌ترین بازار‌های ایران است و نیز نشانه‌ای از وسعت و اهمیت شهر تبریز به شمار می‌رود. تبریز به سبب قرار گرفتن بر سر راه‌های غرب به شرق و شمال به جنوب یکی از مراکز مهم ارتباطی و اقتصادی ایران بوده، و هم‌اکنون نیز این موقعیت را دارا ست. از این‌رو، از دیرباز توجه جغرافیانگاران و جهانگردان را برانگیخته است و هر یک به گونه‌ای ویژگی‌های این شهر و بازارش را وصف کر‌ده‌اند (دنباله مقاله، گزارش‌های جغرافیانگاران و جهانگردان).
این بازار به همان نسبت که آباد و ثروتمند و همواره پر از کالا بوده، شاهد تاخت و تاز دشمنان و قهر طبیعت نیز بوده است؛ چنان‌که بخش وسیعی از آن در زمین لرزه ۱۱۹۴ق از میان رفت و پس از بازسازی بازارچه‌هایی در پشت دروازه‌های اصلی شهر پا گرفت؛ نظیر بازارچه‌های سرخاب، خیابان و استانبول که امروزه نیز به همین نام‌ها دایرند. 

 

 

تبریز

 

زیارت اهل قبور

سنت زیارت قبور درگذشتگان در دهه پایانی سال، سنت ریشه‌دار دیگری است که تازه و مکرر می‌شود و نمادین و رازآلود فرآیند نو شدن هستی را با رویکرد به پیشینه‌ها و در پیوند با روان خردورز و دانای گذشتگان به دید نوجوانان و جوانان می‌گذارد تا بدانند آیندگان و نیامدگان که از چه سرزمینی برخاسته‌اند و پدرانشان با چه فرهنگی زیسته‌اند.

در این سنت پرمعنا با حضور در گورستان و نذر احسان، به این سنت ارجمندی می‌بخشند و بدین‌سان نوروز را از یک جشن ساده به بلندای یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین سنت‌های ماندگار بشری می‌رسانند، سنتی که همسو با رستاخیز هستی، افزون بر کودکان و نوجوانان و سالخوردگان، روان درگذشتگان نیز اکرام می‌شوند

برخی‌ها نیز سال نو را در کنار قبور شهدا، شهدای گمنام و یا بر مزار عزیزان ازدست‌رفته خود تحویل می‌کنند.

 

مقالات این وبلاگ:

 


بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020


لیستی از مشهور ترین و موفق ترین افراد جهان


مشکلات آموزشی ایران که قابل توجه نیز هستند


سبک زندگی در مقابل لیفت صورت سنتی: کدام یک بهترین است؟


چند هدیه چرمی برای سورپرایز همسرتان


 

جهت ارتقاء اطلاعات عمومی دوستان عزیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۲
ziba zibaro

همسرتان هدیه چرم سالگرد را دوست خواهد داشت!

 

 

سومین سالگرد ازدواجتان مبارک!

 

سومین سالگرد ازدواج شما باید فرا برسد. تبریک می گویم! آیا می دانید: 3 سالگرد به طور سنتی با چرم همراه است؟ بله ، به همین دلیل آنها آن را "سالگرد چرم" می نامند. چه اولین ماه آشنایی خود را جشن بگیرید و چه دهمین سال ازدواج خود را جشن بگیرید ، سالگردها فرصتی است که نمی خواهید فراموش کنید. راستش را بخواهید ، خرید هدیه های سالگرد بدون توجه به جنسیت ، کاملاً دلهره آور است!

آیا تاریخ سومین سالگرد ازدواج شما به زودی به پایان می رسد و دیگر نمی توانید از این سeringال بپرسید "امسال دقیقاً چه چیزی همسرم را می گیرم؟" اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای بزرگداشت مرحله 3 سالگی برای همسرتان هستید ، در جای مناسب قرار دارید.


یک کمربند چرم برای هدیه به همسر

 

سومین سالگرد اغلب زمانی است که زوجین از سنگرهای خود و دوام روابط خود آگاه هستند. به همین دلیل است که طبق لیست "رسمی" هدایای سالگرد ، سومین سالگرد ازدواج (از منظر سنتی) خواستار هدایای سالگرد چرم یا (از منظر مدرن) هدایای شیشه ای / بلوری است. اگر شما از نوع سنتی هستید و هنوز هم مثل من به ضرب المثل "قدیمی طلایی است" اعتقاد دارید ، هر روز یک هدیه چرمی منحصر به فرد را به جای هدیه شیشه / کریستال انتخاب خواهید کرد. بیا ، شیشه / کریستال خسته کننده است! این سومین سالگرد ازدواج شما است ، نه سی امین سالگی شما ... هدیه ای بخرید که می دانید همسرتان از آن استفاده خواهد کرد ، دوست دارد و از آن لذت می برد.

 

 

 

اگرچه ممکن است در مورد چگونگی ادامه کار مطمئن نباشید ، صرف کمی تأمل در رویداد ویژه شما کمک زیادی به شما خواهد کرد تا بتوانید هدیه سالگرد چرم مناسب را برای او انتخاب کنید که به آنها نشان می دهد شما نه تنها در سال سوم اهمیت می دهید سالگرد اما همچنین در سالهای آینده.

با این حال ، من می دانم که اکثر ما سرنخی برای چگونگی محدود کردن هدیه برای خرید نداریم ، بنابراین به چند ایده هدیه نیاز داریم. در اینجا برخی از ایده های هدیه سالگرد چرم از Isle of Vintage آورده شده است. در سومین سالگرد ازدواج خود به نیمه بهتر خود یک هدیه چرمی ویژه اختصاص دهید:

 

هدایای سالگرد

 

هدایای سالگرد چرم برای او

 

برای شروع ، برای یک پسر ، شما می خواهید آن هدیه عالی را دریافت کنید که نشان دهنده سبک او و رابطه شما باشد نه گل های سنتی یا شکلات ها و کارت های امضا شده - مهم نیست که چقدر خوشمزه است ، به من اعتماد کنید که آنرا قطع نمی کند.

برای شما بچه ها ، در سومین سالگرد امسال ، چیزی به او بدهید که او را متعجب کند و به او یادآوری کنید که واقعاً به آن چیزهای عجیب و غریب او علاقه دارید. به سادگی ، او را وادار کنید که دوباره "بله" بگوید. پس از همه ، مطمئن باشید که او نیز شما را خراب خواهد کرد.

 

 


کیف دوربین چرم

 

اگر علاقه مند به عکاسی است ، دوربینی را که به او اشاره کرده برای او بخرید و یا کیف دوربین چرمی تهیه کنید. این کیف بسیار محبوب است! همچنین یک کیف چرمی یا کیف مسافرتی عالی ایجاد می کند.

کیف کولی چرمی
اگر دخترتان از لباس های کولی و کولی بیشتری برخوردار است ، باید این کیف چرمی کولی را برای او تهیه کنید! این کیف که به عنوان "کیسه زین" نیز شناخته می شود ، بسیار زیبا است!

 

 

کوله پشتی چرمی

 

آیا همسرتان تمایل به حمل کتاب و / یا لپ تاپ با خود دارد؟ این کوله پشتی چرمی دست ساز مناسب دانشجویان یا کارمندان ادارات است. این یک گزینه عالی برای کوله پشتی های خسته کننده و بزرگ لپ تاپ است که در فروشگاه های زنجیره ای پیدا می کنید. یک کوله پشتی لپ تاپ برای او تهیه کنید که سبک روستایی و پرنعمت آن را دارد.

 

 

هدایای سالگرد چرم برای او

 

متأسفانه ، برای خریداران زن ، این یک بازی کاملاً دیگر است. امیدوارم ، شما می خواهید یک هدیه سالگرد 3 سالگرد به او بدهید که بی نظیر باشد ، بدون اینکه کاملا تصادفی باشد ، چیزی رمانتیک اما نه چندان جالب. به نظر مشکل می رسد ، درست است؟ من می دانم که گرفتن چیزی که می دانید واقعاً به او احتیاج دارد وسوسه انگیز است ، اما همیشه بهتر است با چیزی بروید که می دانید او واقعاً می خواهد و او عاشق آن خواهد بود.

از آنجا که سالگرد سومین سالگرد حول چرم است. این کار را برای ما کاملا راحت می کند. شما باید اعتراف کنید که چیزی ذاتی در مورد چرم عمیق غنی وجود دارد. به کتابخانه ها ، خانه های باشگاهی ، اتاق های سیگار کشیدن که با صندلی های چرمی و لوازم جانبی زیبایی تزئین شده اند فکر کنید. چرم به عنوان یک ماده گرم ، بادوام ، انعطاف پذیر است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که همه این خصوصیات به رونق ازدواج کمک می کند؟ مواد عالی برای هدیه سالگرد درست است!

 

مرد خود را در سومین سالگرد خود خراب کنید. برای او چیزی بیاورید که به علامت برخورد کند و همه جعبه ها را بررسی کند.

بسیاری از هدایای چرمی جالب وجود دارد که می توانید برای مرد خود انتخاب کنید اما اگر آن هدیه بی نظیر و عالی را برای همسرتان می خواهید ، "فقط یک هدیه جالب" نمی خواهید؟ شما هدیه ای می خواهید که برجسته باشد ، هدیه ای که دقیقاً همان چیزی را بیان کند که احساس می کنید درست است؟

 

 

کیف دافل چرمی

 

اگر می خواهید با چیزی مردانه ، کاربردی و شیک همراه شوید ، کیف دست دوز چرمی دست ساز همان چیزی است که قطعاً باید دنبال آن باشید! به من اعتماد کنید ، یک هدیه سالگرد چرم دست ساز باعث می شود همسرتان علاقه و علاقه زیادی به آن داشته باشد.

برای شخصی در زندگی شما که می تواند از کیف چرمی هم در دفتر و هم به طور عادی در اطراف شهر استفاده کند ، کیف دستی چرمی دست ساز راهی است که باید انتخاب کنید.

مسنجر چرم
اگر شما مرد ماهیت بیشتری داشته باشید ، او در سگک های کیف چرمی قرار نخواهد گرفت. در عوض ، او را با کیف دستی پیام رسان چرمی شگفت زده کنید. جلوپنجی مناسب این امکان را به او می دهد تا آن را بلند کند ، در چرندق خود بیندازد و برود!

 

 

 

کیف اداری چرم

 

آیا شما همسر ی اداری و کارمند  دارید؟ اگر او دوست دارد از نظر حرفه ای برجسته شود ، یک کیف اداری چرمی مشکی را بخرید. او مورد غبطه همکاران و رئیس خود قرار خواهد گرفت! این کیف تمایل به ایجاد جلوه ای از اقتدار و اعتماد به نفس دارد.

 

کیف اداری برای به همسران کارمند

 

 

با یک هدیه سالگرد چرم متفکر ، همسرتان را دوباره عاشق خود کنید. با سومین سالگرد ازدواج ، تولد یا کریسمس شما هرگز نمی توانید با چرم اشتباه کنید.

 

جهت ارتقاء اطلاعات عمومی دوستان عزیر

 

 

مقالات این وبلاگ:

 


بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020


لیستی از مشهور ترین و موفق ترین افراد جهان


مشکلات آموزشی ایران که قابل توجه نیز هستند


سبک زندگی در مقابل لیفت صورت سنتی: کدام یک بهترین است؟


انواع کیف های مورد استفاده برای فعالیت ای متفاوت

 

برخی لینک های مفید برای خرید شما:


کیف اداری چرم


کیف اداری با چرم بوفالو


ست هدیه چرم


کت و شلوار اداری


 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۳
ziba zibaro

شما ممکن است تبلیغاتی برای لیفت صورت با مارک مانند Lifestyle Lift داشته باشید. Lift Lift در طول این سالها با شعارها و پیام های هوشمندانه به شدت به بازار عرضه شده است. پیام های بازاریابی می تواند عالی به نظر برسد ، اما اگر شما مانند بیشتر بیماران ما هستید ، به اندازه کافی باهوش هستید که هر آنچه را که در اینترنت می خوانید یا در یک اطلاعات غیر مجاز مشاهده می کنید باور نمی کنید.

هنوز هم بسیاری از مردم می پرسند "چگونه لیفت مارک دار با لیفت صورت واقعی مقایسه می شود؟" در این مقاله ، تفاوت این دو روش را بررسی خواهیم کرد. ما در مورد جوانب مثبت و منفی بحث خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید در مورد اینکه چه نوع لیفت صورت مناسب شما باشد بهتر تصمیم بگیرید.

سبک زندگی در مقابل لیفت صورت سنتی

صرف نظر از نظراتی که از این مقاله می گیرید ، ما توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی درباره اینکه کدام روش را دنبال کنید ، درباره هرگونه تصمیم درمانی با یک جراح معتمد در میان بگذارید. فقط یک جراح پلاستیک یا جراح پلاستیک دارای مجوز تخته ای قادر به ارائه پیشنهادات بر اساس نیازهای منحصر به فرد شما خواهد بود.

لیفت صورت سنتی

از لیفت صورت سنتی برای از بین بردن حالت افتادگی ، پوست و چربی اضافی و چین های عمیق در قسمت میانی تا پایین صورت استفاده می شود. این یک عمل جراحی است که بسته به نیازهای خاص بیمار نیاز به استفاده از بیهوشی ، عمومی یا موضعی دارد.

برای جلوگیری از دید ، برشی در پشت خط مو ایجاد می شود. پوست ، بافت و عضله از هم جدا می شوند تا بتوان چربی را از بین برد ، عضله و بافت را سفت کرد و پوست اضافی را بلند یا مرتب کرد. بخیه یا بخیه برای حفظ فرم جدید در طی روند بهبود استفاده می شود .

آسانسور سبک زندگی

Lifestyle Lift نام تجاری یک رویه است که به شدت برای بیماران بالقوه به بازار عرضه می شود. این روش توسط پزشکانی انجام می شود که کارمند یا پیمانکار شرکتی هستند که مسئولیت تبلیغ و بازاریابی رویه را بر عهده دارد.

پزشکان به شدت تشویق می شوند که جراحی را در اسرع وقت انجام دهند ، بنابراین این روش اغلب عجول و عجول است. این تبلیغات بیماران واقعی را نشان می دهد که نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند ، با این حال ، اگر کمی تحقیق کنید ، می دانید که این نتایج دور از حد معمول است.

Lifestyle Lift معمولاً نسخه اصلاح شده مینی لیفت صورت است. با این حال ، آنها با نتایج ماندگار و دائمی همراه نیستند. اکثریت قریب به اتفاق بیمارانی که تحت عمل Lift Lift قرار گرفته اند نتایج کمتر از مطلوب را گزارش می کنند. به هر حال ، همه چهره ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند و یک روش برش کوکی ها نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

برای داشتن بهترین و طولانی ترین نتیجه ، شما به لیفت سفارشی متناسب با عضلات ، پوست و ساختار صورت خاص خود نیاز دارید.

چگونه یک شیوه زندگی آسانسور انجام می شود

Lifestyle Lift شامل برش هایی در جلو و عقب گوش تحت بی حسی موضعی است.

این کار با حداقل تضعیف انجام می شود ، به این معنی که ، پزشک به جای رسیدن به بافتهایی که باید بلند شوند ، بافتهای مجاور را می کشد تا بافتهای هدف را به زور در محل خود قرار دهد. در حالی که پوست اضافی برداشته می شود ، عضلات اضافی جمع شده و سپس در جای خود بخیه می شوند.

کمتر از نیمی از لیفت صورت به صورت سنتی و کامل در حال انجام است که اغلب نتایج غیربهینه ای را ایجاد می کند.

سبک زندگی و زخم

به دلیل کمترین تضعیف ، کشش بیشتری روی برش ها ایجاد می شود ، که باید محکم بسته شود. هنگامی که تنش ایجاد می شود ، پوست در ضعیف ترین نقطه ، جایی که برش ایجاد شده است ، کشیده می شود.

وقتی این اتفاق می افتد ، زخم ها گسترده تر می شوند و به زبان ساده ، وحشتناک به نظر می رسند!

این روش برای اکثر بیماران نتایج طبیعی نخواهد داشت. اکثر بیماران مبتلا به Lift Lift درک نمی کردند که همه زخم های لیفت صورت با زخم کوتاه وجود دارد ، اما فقط کشیدن بافت یک مینی لیفت صورت است. بنابراین ، بیشتر بیماران از نتایج منفی متعجب می شوند.

سبک زندگی در مقابل لیفت صورت سنتی

لیفت صورت کامل بیشتر از کشیدن است. آنها به طور طبیعی می کشند یک جراح واجد شرایط می فهمد که صورت ، پوست و بافت ها و عضلات زیرین شما به لیفت نیاز دارد که آرایش بی نظیر آن را در خود جای دهد.

بافت و عضلات صورت در جهات مختلف حرکت می کنند و یک جراح ماهر با بلند کردن هر منطقه از صورت در مسیری که به طور طبیعی باید حرکت کند ، لیفت صورت را انجام می دهد.

یک لیفت صورت سنتی قسمت های مختلف صورت را بازیابی می کند. مینی کشیدن ، مانند بالابر LifeStyle ، این کار را نمی کند.

سبک زندگی در مقابل مینی لیفت صورت

همه مینی لیفت ها بد نیستند.

برای افراد جوان که حداقل شلی پوست دارند ، مینی لیفت صورت با برش های کوچکتر می تواند زیبایی آنها را بسیار کارآمد بازگرداند. با این حال ، مینی لیفت از نظر Lift Lift از این نظر متفاوت است که بیماران با دقت بسیار زیادی انتخاب می شوند و تکنیک های استفاده شده دقیق تر و دقیق تر هستند.

مینی لیفت واقعی که به طور خاص برای یک بیمار خاص انتخاب شده است ، بسیار متفاوت از مینی لیفت مارک کوکی است.

کدام نوع لیفت صورت برای شما بهتر است؟

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نکات مثبت و منفی هر روش را ارائه دهیم و نتیجه گیری مثبت یا منفی را به شما بسپاریم. اما با استفاده از لیفت صورت ، مانند Lift Lift ، مهم است که پیام های بازاریابی را از نتایج واقعی جدا کنید.

Lifestyle Lift نوید مینی لیفت تحت بی حسی موضعی را داد ، با قیمتی بسیار کمتر از لیفت صورت سنتی. هرچند که این وعده جذاب به نظر می رسید ، اما حقیقت این است که نتایج به طور مداوم به این وعده نرسیدند.

امروز این شرکت فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده و درهای خود را بسته است. اگر Lift Lift به وعده های خود عمل می کرد ، شاید امروز از فعالیت خارج شود.

همانند سایر رویه های مارک دار ، پیام بازاریابی نکات منفی و محدودیت های این روش را نادیده می گیرد. مارک ها بیشتر به فروش فروش علاقه مند هستند و لزوماً به بیماران در انتخاب بهترین روش برای نیازهای منحصر به فرد خود کمک نمی کنند.

با این حال ، در برخی موارد ، یک روش مارک تجاری ممکن است گزینه خوبی برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شما باشد. ما توصیه می کنیم همیشه قبل از خرید تبلیغات اعتیاد به تبلیغات تبلیغاتی و تبلیغاتی برای هر روشی ، از یک جراح پلاستیک معتبر و معتبر هیئت مدیره مشاوره بگیرید.

منبع: https://www.77plasticsurgery.com/blog/lifestyle-lift-vs.-traditional-facelift-which-is-best

 

انواع کیف های مورد استفاده برای فعالیت ای متفاوت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۲
ziba zibaro

ضعف و مشکلات آموزشی در ایران

ضعف و مشکلات آموزشی در ایران چندین دهه است که سیستم آموزش و پرورش را درگیر مشکلی لاینحل کرده است. آموزش و پرورش سنگ بنای پیشرفت و ترقی هر کشوری محسوب میشود. نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از مهمترین خروجی های نظام آموزش و پرورش مترقی است. آموزش و پرورش رکن اساسی تربیت نیروی انسانی ماهر و شخصیت پروری است که دستیابی به قله های رفیع علمی را امکانپذیر میسازد. خیلی از کشورهای جهان براساس سیستم آموزشی پیشرفته دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند؛ اما متاسفانه در ایران در چند دهه اخیر نه تنها پیشرفتی حاصل نشده، بلکه معایب و مشکلات زیادی گریبانگیر آن شده است.

 

 

ضعف و مشکلات آموزشی در ایران

توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ارتباط مستقیمی با نظام آموزشی دارد. دسترسی به آموزش و پرورش از ضروریات اولیه زندگی محسوب میشود و همه کشورهای جهان از توسعه یافته تا در حال توسعه موظف به ارائه آموزش رایگان و با کیفیت به شهروندان خود هستند. خیلی از کشورهای توسعه یافته، پیشرفت شان مرهون نظام آموزشی است و بر همین اساس امروزه ارزش و بهای زیادی برای این بخش قائل هستند. نظام آموزشی یک سرمایه گذار بلند مدت برای آیندگان و ترقی محسوب میشود که اگر از جوامع گرفته شود، آن جامعه به قهقرا و نابودی کشیده خواهد شد. بررسی ها و شواهد در ایران بیانگر این واقعیت است که در فضای رسمی آموزش کشور تغییر و پیشرفتی حاصل نشده و در کنار سبک سنتی آموزش، ضعف ها و مشکلاتی وجود دارد که رشد طبیعی این نظام را درگیر باتلاق شدیدی کرده است.

 

چرایی ضعف و مشکلات آموزشی در ایران؟

قبل از پرداختن به کاستی های آموزشی در کشور این سوال پیش می آید که چرا به رغم توسعه خیلی از کشورهای جهان در سیستم آموزشی، فضای رسمی و عمومی آموزش در ایران، نه تنها پیشرفتی حاصل نشد بلکه هر ساله بیشتر در باتلاق مشکلات فرو میرود. براساس اصل 30 قانون اساسی کشور، دولت موظف به ارائه و تامین هزینه های آموزش رایگان و همگانی تا پایان دروه متوسطه دوم میباشد. در دو دهه اخیر به دلیل کاستی های دولت در ارائه آموزش مناسب و ورود بخش خصوصی به این عرصه و پدید آمدن دانشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی و شهریه دار، هر ساله کیفیت آموزش و مدارک عالی تحصیلی کاهش پیدا کرد. معامله تجاری روی نظام آموزشی باعث کاهش کیفیت آموزش، افزایش خروجی دانشگاه ها، اشباع بازار کار و بی اعتبار شدن مدارک دانشگاهی شد.

 

نقش آموزش تجاری در پدید آمدن مشکلات آموزشی

ورود بخش خصوصی در آموزش باعث شد تا دولت در ارائه وظیفه خود، سهل انگاری کند و مدارس و دانشگاه های دولتی از حداقل امکانات و نوآوری های آموزشی برخوردار شوند. از فقر آموزش و عدم امکانات در مناطق محروم کشور که بگذریم، تجاری شدن و معامله در آموزش و پرورش باعث شد تا شکاف بزرگی در سیستم آموزشی کشور به وجود بیاید. مدارس غیر انتفاعی و دانشگاه های شهریه دار نه تنها رهگشای مشکلات نشدند بلکه صرفا به دلیل توجیه مالی و اقتصادی  با جذب کادر غیر مجرب آموزشی، نمره فروشی، دید اقتصادی به آموزش، مدرک فروشی و فضای نامناسب آموزشی، رفاهی و ورزشی، ضربات بزرگ و غیر قابل جبرانی به نظام آموزشی وارد کردند.

 

مهمترین ضعف های آموزشی در کشور

حفظ کردن مطالب

تاکید بیش از اندازه روی حفظ کردن مطالب، یکی از بزرگترین ضعف های نظام آموزشی ایران است. چندین دهه است که دانش آموزان برای یادگیری از راهکار منسوخ شده حفظ کردن مطالب استفاده میکنند. با افزایش پایه تحصیلی، مشکل آموزشی دانش آموزان به دلیل این امر بزرگتر و بیشتر میشود. مثلا در درس ریاضی که مطالب به نوعی پیش نیاز هم هستند، حفظ کردن فرمولها و فراموشی زود هنگام آن، باعث ضعف آموزشی دانش آموزان در این درس شده است.

 

معلم، متکلم وحده

یکی از وظابف نظام آموزشی در کشورهای مترقی، آموزش اجتماعی دانش آموزان است. به دانش آموز، صحبت کردن در جمع در آموزش میدهند، حس کنجکاوی وی را تقویت میکنند، مشارکت و کار تیمی را بخشی از یادگیری میدانند. اما متاسفانه در سیستم رسمی آموزش کشور، ساکت بودن و گوش دادن را قدم اول یادگیری میدانند و به همین جهت دانش آموز در یادگیری و تدریس نقشی ندارد و فقط ببیننده و شنونده است. این امر باعث تقویت منزوی شدن دانش آموز و استرسی شدن او به هنگام صحبت در جمع میشود. به همین دلیل است که خیلی از دانشجویان در ترم های اول دانشگاه از ارائه کنفرانس و صحبت کردن در جمع واهمه دارند.

 

ضعف و مشکلات آموزشی در ایران

 

خشونت و ایجاد ترس

بسیاری از کادر آموزشی در ایران فاقد توان ارائه آموزش و تدریس در کلاس هستند. عدم آموزش و تربیت مربیان و مدرسان در ایران باعث شده تا خشونت و ایجاد ترس در کلاسهای تدریس هنوز مانند سابق ماندگار باشد. دانش آموزان نیازمند رفتار محبت آمیز و آشتی با نظام آموزشی هستند. متاسفانه در سالهای اخیر وزارت آموزش و پرورش،  برای جبران کمبود نیروی خود، در اقدامی نسنجیده، با استخدام بسیاری از مربیان آموزشی فاقد کفایت و توان لازم، نه تنها کیفیت آموزش و یادگیری را به شدت کاهش داده است بلکه سایه خشونت و ترس را روس کلاسهای آموزشی بیشتر کرده است. استخدام رسمی مربیان مهد کودک و نهضت سواد آموزی برای تدریس در مدارس رسمی بخشی از این اقدامات میباشد.

 

عدم وجود آموزش های اولیه زندگی

حفظ کردن فرمولهای متعدد و اشعار مختلف، نشانه موفقیت در سیستم آموزشی نیست. آموزش و پرورش باید در راس به روزترین سازمانهای کشور باشد و متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی محتوا و فضای آموزشی را مدیریت کند. میتوان شاد زیستن، عشق به زندگی، احترام به قانون و طبیعت، راستگوی، احترام به حقوق دیگران، وظیفه شناسی، نحوه درست رفتارهای اجتماعی در جامعه و … را در مدارس به دانش آموزان آموزش داد که متاسفانه در نظام آموزشی ما خلای پرنشدنی محسوب میشوند.

 

 

ارتباط با ما

خوشبختانه در سالهای اخیر موسسه کنکوری حرف آخر در راستای ایجاد تغییر در آموزش و تدریس در کشور، روش های مفهومی و شهودی در یادگیری را با تکنیک های به روز، جایگزین آموزش سنتی کرد تا بلکه دانش آموزان در خلا آموزش مفهومی توانسته باشند به منابع به روز دست پیدا کنند. استفاده از پویانمایی و ارائه تصویری مباحث کمک میکند تا بتوانید بدون حفظ کردن مطالب، به آموزش مفهومی دست پیدا کنید. در سیستم آموزش رسمی کشور خلاهای زیادی وجود دارد، که حرف آخر توانسته یکی از آنها، یعنی آموزش مفهومی را محقق سازد. برای ارتباط با ما میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

  • ارتباط با مشاورین ارشد آموزشی و کنکوری
  • سفارش بسته های آموزشی و کنکوری
  • پشتیبانی
  • برنامه ریزی

لینک منبع

 

ایرانی ها از چه لباسشویی هایی استفاده می کنند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۷
ziba zibaro